arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

اردوغان: دولت سوريه گانگستر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در حالي دولت سوريه را گانگستر مي نامد كه اقدامات آنكارا عليه سوريه بي شبهات به اقدامات گانگستري نيست.اردوغان در عين حال اعلام کرده است که ترکیه در حال حاضر قصد حمله نظامی به سوریه را ندارد.

به گزارش يورو نيوز وی گفت: کشورش رفتار خصمانه ای نسبت به دیگر کشورها نشان نخواهد داد. اما در عین حال پاسخ ترکیه در صورت تکرار تحریکات، قاطع خواهد بود.
 
اردوغان که در جریان یک همایش نظامی دراين كشور سخنرانی می کرد افزود: ما در آینده هیچ فرصتی را برای درس دادن به دولت گانگستر سوریه از دست نخواهیم داد. دولتی که تمام مشروعیت خود را با ایجاد وحشت و ترور بین مردمش از دست داده و سعی دارد قدرت و بزرگی ترکیه را امتحان کند.
 
اردوغان در حالي دولت سوريه را يك دولت گانگستر خطاب مي‌كند كه دو فروند هواپيماي جنگنده اف 4 به حريم هوايي سوريه تجاوز كرده بود كه پدافند هوايي اين كشور يك فروند از آنها را سرنگون كرد.
 
تركيه پس از اين اتفاق درخواست برگزاري فوري جلسه ناتو را كرد كه در اين جلسه گرچه ناتو اقدام سوريه در سرنگوني جنگنده تركيه‌اي توسط سوريه را محكوم كرد، اما به دخالت نظامي تن نداد و اين شكستي براي تركيه بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ایزا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
6
2
جراتش رو هم ندارید!! واقعا راسته که ترکیه اسب تروای غرب توی خاورمیانه است.
نظرات بینندگان