arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۱

استیلی‌ دوباره جانشین دایی می‌شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هنوز سرنوشت کادر فنی تیم فوتبال راه آهن مشخص نیست، راه آهن پس از جدایی علی دایی با بحرانی به نام سرمربی رو به رو شده است، مدیران باشگاه راه آهن پس از کناره گیری دایی به سراغ پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته راه آهن رفت اما مظلومی این پیشنهاد را نپذیرفت تا مدیران این باشگاه حالا به سراغ حمید استیلی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بروند.

به گزارش انتخاب به نقل از رجا، چند روز پیش علی دایی از سرمربیگری راه‌آهن انصراف داد تا مسوولان این باشگاه دنبال جذب سرمربی جدید باشند البته انصاری‌فرد خیلی تلاش کرد تا نظر علی دایی را تغییر دهد اما در این کار موفق نبود تا ادامه همکاری شهریار با راه‌آهن منتفی شود.

بعد از رسمی شدن قطع همکاری با علی دایی، مسوولان راه‌آهن سراغ گزینه‌های جدید خود رفتند. ابتدا صحبت از مهدی تارتار، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی به میان آمد اما این گزینه‌ها تنها در روزنامه‌ها به عنوان سرمربی احتمالی راه‌آهن معرفی شدند.

از اکباتان خبر می‌رسد گزینه اصلی سرمربیگری راه‌آهن کسی نیست جز حمید استیلی سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها در ترکیه به سر می‌برد و از راه دور مذاکرات موفقیت‌آمیزی با مسوولان راه‌آهن انجام داده. استیلی که زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس مربی این تیم بود حالا و در صورت توافق نهایی می‌تواند یک‌بار دیگر همکاری با مدیرعامل راه‌آهن را تجربه کند.

نکته جالب اینکه حمید استیلی قرار است دوباره جانشین علی دایی شود. فصل گذشته در پرسپولیس با جار و جنجال‌های فراوان، حمید استیلی جانشین دایی شد تا روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند. حالا و با جدایی علی دایی از راه‌آهن، حمید استیلی به توافق با این تیم نزدیک شده و به نظر می‌رسد بلافاصله پس از بازگشت از ترکیه سکان هدایت این تیم تهرانی را به‌دست خواهد گرفت.

بعد از جدایی استیلی از پرسپولیس کمتر مدیری را می‌شد پیدا کرد که به این مربی جوان اعتماد کند اما حالا انصاری‌فرد این موضع را پیش‌گرفته و قصد دارد روزهای خوبی را کنار استیلی در باشگاه راه‌آهن رقم بزند.

راه‌آهن در حالی قرار است طی امروز و فردا با استیلی به توافق برسد و او را به عنوان سرمربی معرفی کند که تنها دو هفته تا آغاز رقابت‌های لیگ دوازدهم باقی مانده! در این بین مسوولان راه‌آهن که سال گذشته قراردادهایی دوساله با بازیکنان بستند مشکلی از بابت تشکیل تیمی قدرتمند ندارند.

اکثر قریب به اتفاق بازیکنان راه‌آهن در ترکیب این تیم می‌مانند و به نظر می‌رسد تنها چند بازیکن مثل داود حقی، مجتبی زارعی و علیرضا واحدی‌نیکبخت به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد.
باید منتظر ماند و دید آیا حمید استیلی در صورت توافق با مسوولان راه‌آهن می‌تواند روزهای موفقی را در این تیم تهرانی سپری کند یا اتفاقات دوران حضور او روی نیمکت پرسپولیس تکرار می‌شود؟ پاسخ این سوال تا چند هفته دیگر مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان