arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

احمدي‌نژاد: گلوگاه بودجه را در دست گرفتم و قفل سنگيني بر آن زدم/اگر به ما ناسزا هم بگویند اشكال ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور با بيان اينكه "هر هفته من يا همكارانم سفري براي افتتاح پروژه‌هاي بزرگ خواهيم داشت"، وعده داد كه بيش از 900 پروژه بزرگ در كشور تا پايان عمر دولت دهم به اتمام برسد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محموداحمدي‌نژاد طي سخناني در جشن خانه‌دار شدن متقاضيان مسكن مهر در زنجان با اشاره به اقدامات دولت نهم و دهم در اين زمينه، با بيان اينكه "از سال گذشته دولت تصميم بسيار بزرگي گرفت"، افزود: معمول اين بود كه دولت‌ها مي‌آمدند و پروژه‌هايي را آغاز مي‌كردند اما هنگامي كه دولت‌ها به اتمام مي‌رسيد بسياري از كارها نيمه‌تمام مي‌ماند. بالاخره هر دولتي كه مي‌آيد شعارهايي مي‌دهد و علاقه‌مند است كارهايي انجام دهد ولي هنگامي كه پروژه‌ها نيمه‌تمام مي‌ماند دولت بعد بايد آن را به اتمام مي‌رساند.

وي تصريح كرد: در اين دولت در اين زمينه چند جلسه برگزار شد تا چاره‌اي پيدا شود كه در دولت بعد چنين اتفاقي نيفتد. به اين نتيجه رسيديم كه تمام پروژه‌هاي بزرگ اصلي رابه اتمام برسانيم. در اين راستا بيش از 900 پروژه بزرگ تعريف و به عنوان طرح مهر ماندگار نامگذاري شد كه ان‌شاءالله تا پايان دولت دهم اين پروژه‌ها به اتمام مي‌رسد. هزينه آن نيز اين است كه همكاران من بيشتر از گذشته تلاش كنند.

رييس‌جمهور با بيان اينكه "امسال گلوگاه بودجه را در دست گرفتم و قفل سنگيني بر آن زدم تا خرج‌هاي بيهوده نشود"، گفت: البته برخي داد و بيداد مي‌كنند و مقاله مي‌نويسند اما نظر ما بر اين است كه اگر آنها به ما ناسزا هم مي‌گويند اشكال ندارد، در عوض اين سدها و كارخانه‌ها بايد به اتمام برسد و ان‌شاءالله با دعاي شما همه اين پروژه‌ها به اتمام مي‌رسد.

وي با بيان اينكه "در شرايط سخت فكر انسان بيش از گذشته به كار مي‌افتد"، اظهار كرد: تا يكي ـ دو سال قبل چشم همه به خزانه دولت بود و بعضي به دنبال اين بودند كه پولي از خزانه بگيرند. از يك سال قبل بيان كرديم كه اين موضوع بايد محدود شود و اكنون فكرها به كار افتاده است.

رييس‌جمهور با تاكيد مجدد بر لزوم سازندگي و عزت ايران گفت: امروز ساختن ايران بالا بردن پرچم همه خوبي‌ها در عالم است و هركس با هر نگاهي اگر به دنبال نجات بشريت است و اگر خود، وطن و آينده را دوست دارد، بايد براي سازندگي وطنش تلاش كند. عشق به وطن از تجلي‌هاي ايمان به خداست؛ البته نه عشق تعصبي، بلكه عشق به وطني كه در راه خدمت به ارزش‌هاي الهي است. وقتي مي‌گوييم بايد ايران را ساخت، برخي شروع مي‌كنند به "نمي‌شود" گفتن‌ها و بهانه‌تراشي‌هاي گوناگون، در حالي كه ملت ما بارها ثابت كرد كه مي‌تواند اقدامات ارزشمند و بزرگي را انجام دهد.

احمدي‌نژاد در ادامه، به ايثارگري‌هاي مردم زنجان اشاره كرد و گفت: استان زنجان، استان رشادت‌ها، ايمان‌هاي مستحكم، دلهاي پاك و دست‌هاي پربركت است و وجودش همواره براي ملت ايران و انقلاب سرشار از خير و بركت بوده است. تاريخ، فداكاري‌ها و مجاهدت‌هاي مردم اين ديار را در طول صدها سال از ياد نخواهد برد.

وي همچنين، با اشاره به آماري كه در اين مراسم در رابطه با ظرفيت توليد برق ارائه شد اظهار كرد: طبق اين آمار، تا قبل از دولت نهم و دهم سابقه صنعت برق در ايران 105 سال است كه با اين هفت سال، 112 سال مي‌شود. در طي اين 105 سال، 38 هزار و 100 مگاوات ظرفيت نيروگاهي در كشور بود و در طول اين هفت سال نيز ظرفيت نيروگاهي 28 هزار و 740 مگاوات بوده است در حقيقت 105 سال در يك طرف و اين 8 سال هم در طرف ديگر قرار دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
1
17
بنظرم مقداری سفت گرفتید دیگه نفس نمی کشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
1
15
مواظب باش خیلی گلوگاه رو فشار ندی!
نظرات بینندگان