arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۱

فردوسی پور: برنامه نود از 10 روز دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهیه کننده و مجری برنامه فوتبالی نود از روی آنتن رفتن این برنامه از 10 روز دیگر خبر داد و گفت: مشکلی برای پخش این برنامه وجود ندارد.

عادل فردوسی پور در حاشیه برگزاری نخستین همایش بررسی چالش های تبلیغات و اسپانسرشیپ در ورزش کشور ضمن بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: پخش برنامه نود مشکلی ندارد و از 10 روز دیگر روی آنتن می رود.

وی همچنین در مورد بحث تبلیغات و اسپانسر شیپ در فوتبال گفت: این خانه از پای بست ویران است زیرا تبلیغات و اسپانسر شیب به صورت اصولی در فوتبال ما وجود ندارد.

تهیه کننده و مجری برنامه نود در این خصوص افزود: حتی در زمینه حق پخش که یک بحث اصولی در همه جای دنیا برای درآمدزایی باشگاههاست ما می گوییم شرق و مسئولان می گویند غرب. یعنی تفاوت زیادی بین صحبت ها وجود دارد و مسائل طبق اصول حرفه ای اش پیش نمی رود.

فردوسی پور همچنین گفت: در فوتبال ما به بازیکنان یک یا دو میلیارد داده می شود اما باشگاهها بدهکارند که این نشان می دهد دخل و خرج ها اصلا تناسبی با هم ندارد.


منبع: خبرگزاری مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
1
2
فردوسی پور یه حسن داردکه سعی میکنه واقعیت پنهان را از ظاهر حرفهای میهمانان حاضر یا تلفنی بیرون بکشه اما بعضی وقتها سر مسائل کم اهمیت خیلی مانور میدهد وبهتر است از الگوه های باسواد که چهره بین المللی دارند بیشتر استفاده کند.
نظرات بینندگان