arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

نماينده ولي فقيه: در فتنه 88 ، برخي از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: در شرايط فتنه برخي از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ وی در هجدهمين همايش سراسري فرماندهان و مسئولان نيروي دريايي سپاه پاسداران در مشهد ضمن ارائه مباحثي در زمينه ولايت فقيه و ابعاد ولايت مداري در افراد مختلف با بيان اين پرسش كه در شرايط فتنه برخي از سرداران ما بر دهانشان مهر زدند تصريح كرد: اين افراد در دوران فتنه چيزي نگفتند و كوتاه آمدند.

سعیدی تصريح كرد: بايد ببينيم اين مشكل از كجا نشات مي گيرد كه برخي افراد مانند «اسامه ابن زيد» پس از رحلت رسول اعظم(ص) سقوط آزاد كرده است.

وي با بيان اين كه حتي برخي از سياسيون در اوج عزت سقوط آزادكرده اند تصريح كرد: طلحه و زبير و ابوموسي اشعري از جمله افرادي بودند كه سقوط آزاد كرده اند.

سعیدی که متن اظهاراتش را «خراسان» منتشر کرده، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تعدادي ديگر از روايت صدر اسلام درباره مواضعي كه برخي چهره هاي سياسي و نظامي اتخاذ مي كردند، افزود: بايد نوع رفتار كساني كه در زمان امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خط مقدم ولايت مداري قرار داشتند اما در قضايايي مانند بني صدر، نهضت آزادي، ماجراي منتظري و اصلاح طلبان و نيز فتنه 88 [رفتار ديگري نشان دادند] را اندازه گيري كنيم تا ببينيم مرز ولايت پذيري و ولايت مداري افراد چگونه است.

وي با بيان اين كه در حال حركت به سمت ظهور امام زمان (عج) هستيم اظهارداشت: ما در دقيقه 90 و آستانه فتح خيمه معاويه هستيم و مردم ما بايد بيش از گذشته استقامت و صبر داشته باشند و بايد آستانه صبر مردم را بالا ببريم.

سعیدی افزود: يكي از مهم ترين كارها براي امام زمان(عج) كادر سازي و نيروسازي است.
نظرات بینندگان