arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۶۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

اولیاء: عارف جلسه انتخاباتی داشته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده سابق مردم یزد با بیان اینکه "ستادی برای عارف تشکیل نشده که من رئیس آن باشم"،‌ گفت: عارف برای بررسی وضعیت و مشاوره با همفکرانش جلسه انتخاباتی در تهران برگزار کرده است.

علی اکبر اولیا نماینده سابق یزد با اشاره به برخی خبرها درباره احتمال ریاست وی بر ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف، گفت: ستادی برای کاندیداتوری آقای عارف تشکیل نشده است که بنده ریاست آنرا به عهده بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره و گفت‌وگویی با عارف داشته‌ است یا نه، تصریح کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آقای عارف جلسه‌ای را با حضور دوستان و همفکرانش برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در تهران برگزار کرد تا با بررسی شرایط، وضعیت رقابت انتخاباتی را بررسی کند.

اولیا با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: آقای عارف در حال بررسی شرایط برای انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

نماینده سابق مردم یزد در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا در جلسه انتخاباتی عارف در تهران حضور داشته یا نه، سکوت کرد و در عین حال گفت که خاتمی در این جلسه حضور نداشته است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره پیشنهاد پذیرش ریاست ستاد انتخاباتی عارف، گفت: پیشنهادی در این رابطه به بنده نشده است.

اولیا در پاسخ به این سؤال که محور دیدار اخیر شما با آقای خاتمی چه بوده است، اظهار داشت: کدام دیدار؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما دیداری با آقای خاتمی نداشته‌اید، تصریح کرد: در طول تاریخ دیدارهای زیادی انجام می‌شود. بحث ما این است که بدانیم تکلیف ما برای انتخابات آتی چیست.

نماینده سابق یزد با تائید تلویحی دیدارش با خاتمی، گفت: آقای خاتمی معتقد است که باید زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کرد و البته باید الزام های مشارکت اصلاح طلبان نیز فراهم شود؛ آقای خاتمی آرزو دارند مشارکت حداکثری در انتخابات آتی باشد و همه حرف‌ها شنیده شود.


منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
1
5
سلام بر خاتمی ودوستانش
سید عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
1
5
فقط سید محمد خاتمی (عشق من)
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
0
3
به نظر من عارف و جلیلی از لحاظ توانایی برای ریاست جمهوری یک سطح هستند.ممکنه ادمای خوبی باشن، ولی کاریزما و توانایی لازم برای اداره پر قدرت دولت رو نخواهند داشت. کلا فعلا گزینه های مناسبی وجود نداره.
نظرات بینندگان