arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۱۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱
پورمحمدی خبر داد:

خریداری کامل حق پخش المپیک/پخش رقابت ورزشکاران ایران از شبکه 3

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما از تدارک گسترده رسانه ملی برای پوشش رقابت‌های المپیک لندن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، علی اصغر پور محمدی، در خصوص پخش رقابت‌های المپیک2012 لندن از رسانه ملی گفت: هدف ما پوشش کامل این مسابقات است تا بتوانیم این رویداد بزرگ را از شبکه‌های مختلف سیما به تصویر بکشیم.

وی به جدول پخش شبکه‌های مختلف سیما اشاره کرد و افزود: شبکه 3 مسابقات ورزشکاران ایران را به تصویر خواهد کشید و دیگر رویدادهای المپیک از دیگر شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. بطوری که شبکه ورزش با 20 ساعت پخش در شبانه روز بالاترین سهم را خواهد داشت و کل رویدادهای المپیک منهای ورزش‌هایی که از لحاظ پوششی مشکل دارد پخش کامل خواهد شد.

مدیر شبکه سه سیما در همین رابطه ادامه داد: اولویت پخش اخبار با شبکه سوم سیما است و سایر شبکه‌ها نیز با ویژه برنامه‌های مختلف از المپیک این مسابقات را برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

پورمحمدی به ساعات پخش ویژه برنامه‌‌های المپیک اشاره و خاطر‌نشان کرد: رویدادهای المپیک از ساعت 6 بامداد آغاز خواهد شد و تا پایان روز و ساعاتی از شب برای مخاطبان پخش می‌شود.

وی با اشاره به تدارک رسانه ملی برای پوشش مطلوب رقابت‌های المپیک اشاره و تصریح کرد: تمام هماهنگی‌ها انجام شده و گروه‌های اعزامی صدا و سیما در 4 مرحله به محل بازی‌ها خواهند رفت. یک تیم 25 نفره که حدود 7 نفر هم در لندن به آنها اضافه می‌شوند در 2 استودیو پخش مسابقات را به عهده می‌گیرند.

پور محمدی ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان المپکی کشورمان گفت: آرزوی مجموعه سیما برای کاروان المپیکی ایران موفقیت و کسب مدال است و در امر یاری رسانی به ورزشکاران از لحاظ رسانه‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما با اشاره به مسابقات پارالمپیک گفت: رقابت‌های پارالمپیک اگر چه برای میزبان از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما برای ما به دلیل کسب مدال‌های بی شمار از اهمیت بالایی برخوردار است و رسانه ملی در این باره نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
1
23
شبکه ورزش و پویا که فقط برای تهرانیهاست و در دیگر استانها نمیگیره.ما که در قم هستیم این دو شبکه را نداریم.انگار فقط تهرانیها شهروندند.
نظرات بینندگان