arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

آمریکا: نسبت به کسانی که به سوریه تروریست می فرستند، مسامحه نخواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا نسبت به بروز جنگ فرقه‌ای در سوریه هشدار داده است.  وی همچنین گفته است، در قبال کسانی که  افراد مزدور يا «تروريست‌های مسلح» به سوریه اعزام می کنند، «مسامحه» نخواهد شد.

کلينتون که سه شنبه ۱۷ مرداد در کنفرانسی خبری در پرتوريا پايتخت آفريقای جنوبی سخن می‌گفت اظهار داشت: «بايد انتظارات روشنی در خصوص ضرورت دوری کردن از بروز جنگ فرقه‌ای مشخص کنیم. کسانی که سعی می‌کنند با سوء استفاده از شرايط، افراد مزدور يا تروريست‌های مسلح به سوريه بفرستند، بايد بدانند که با اين مساله مسامحه نخواهدشد.»

هيلاری کلينتون همچنين تاکيد کرد که بايد جامعه جهانی تلاش‌های خود را در جهت برنامه ريزی برای سوريه پس از بشار  اسد دو چندان کند.

او افزود: «بايد ابزارهای لازم را برای روزی که خونريزی متوقف و انتقال سياسی آغاز می‌شود، فراهم کنيم. بايد اطمينان حاصل کنيم که سازمان‌های حکومتی سالم باقی می‌مانند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
reza
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
82
266
ای رووووو رو برم
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
20
155
در صورت سقوط اسد سوریه به لبنانی دیگر تبدیل خواهد شد و سال های سال طول خواهد کشید تا به مانند لبنان به یک ثبات شکننده برسد.و هزاران نفر کشته به خاطر هوی و هوس دو طرف ارمغان ملت مظلوم سوریه خواهد بود.
نظرات بینندگان