arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

رئیسی: دشمن می‌خواهد ایمان‌ها را تضعیف و امید‌ها را ناامید کند / تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم

رئیسی گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری‌ای و شخصی شکایت کرده، می گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای شکایت نکردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران اظهار داشت: به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه ملی، مکتوب، دیجیتال و همه کسانی که در کسوت کار رسانه‌ای و خبررسانی هستند خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: رساندن خبر، بیان رویدادها، رخدادها و وصف خبرنگار و راوی بسیار مهم است، این موضوع در مضامین دینی و فرهنگ دینی ما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه عاشورا از رخدادهای بزرگ تاریخ اسلام است، افزود: روایتگری و بازگوکردن همه زوایای عاشورا را برخی بر عهده داشتند که ما امروز مرهون آنها هستیم. حضرت زینب (س) وقایع عاشورا را بسیار دقیق توصیف کردند.

رئیسی خطاب به خبرنگاران گفت: صمیمانه از زحمات بسیاری که در شرایط مختلف و فراز و فرودها برای اینکه بتوانید در مقابل جریان خبری و رسانه ای دشمن که به دنبال آن است که حق را باطل و باطل را حق جلوه بدهد و فضا را غبار آلود کند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، از رسانه ها خواست در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنند.

رئیس جمهور در ادامه جریان سازی را از دیگر وظایف رسانه ها برشمرد و افزود: نکته مهم جریان سازی است که دشمن می خواهد در این جریان رسانه ای و شناختی انجام دهد. دشمن می خواهد ایمان ها را تضعیف و امیدها را ناامید کند.

رئیسی بیان داشت: ایمان و امید هر دو مورد هدف دشمن است و تحلیل ها و گزارشات آنها ناظر بر این مسائل است که قصد دارند امید را در دل مردم به یاس تبدیل کنند.

وی ادامه داد: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید. تقویت ایمان ها و ایجاد امید دولتمردان و مسئولان در اقدام و عمل و افکار رسانه در تبیین مسائل باید صورت بگیرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: سخن گفتن باید بر اقدام عملی مبتنی باشد ماموریت ما برای تقویت ایمان ها و امید در جامعه به ویژه در نسل جوان مشترک است.

رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: ما و شما برای تقویب ایمان ها و تقویت امید در جامعه مسئولیت مشترکی داریم.

وی گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری ای و شخصی شکایت کرده، می گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم.

برچسب ها: رئیسی ، خبرنگار ، دشمن
نظرات بینندگان