arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

کلاهبرداری والیبالی در بازار سیاه/ بلیت‌های فینال با قیمت‌های نجومی!/ قیمت بلیت‌ها تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم رسیده است

در فاصله چند ساعت تا فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، سایت‌هایی جدا از سایت رسمی فروش بلیت، بلیت‌هایی با قیمت چند برابر قیمت مصوب به مردم می‌فروشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ امروز (شنبه، چهارم شهریور) در ورزشگاه غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

از ابتدای این رقابت‌ها بلیت مسابقات در سایت vticket.ir که سایت رسمی بلیت فروشی مسابقات است به مردم عرضه شد و هواداران از این طریق اقدام به خرید بلیت کردند. هواداران از طریق این سایت بلیت فینال را هم با قیمت ۲۵۰ هزار تومان تهیه کردند اما در فاصله چند ساعت تا آغاز فینال، بلیت‌های این مسابقه در بازار سیاه با قیمت‌هایی چند برابر به فروش می‌رسد.  

قیمت این بلیت‌ها تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم رسیده است و برخی از علاقه مردم ارومیه و حساسیت این بازی سوءاستفاده می‌کنند تا بلیت‌هایی با قیمت خیلی بیشتر از قیمت واقعی به مردم بفروشند. از طرفی دیگر فروش این بلیت‌ها در بازار آزاد که مشخص نیست جعلی هستند یا واقعی، باعث شده تا روز گذشته تعدادی از کسانی که بلیت مسابقه را تهیه کرده‌اند پشت در بمانند و با توجه به پر شدن ظرفیت ورزشگاه نتوانند داخل شوند.

نظرات بینندگان