arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

کشور مدتهاست که تعطیل است، تقصیر اجلاس عدم تعهد نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده شهریار با تاکید بر اهمیت برگزاری اجلاس سران غیر متعهد گفت: در بحث اجلاس یک شلوغی در تهران داریم که برای خودمان واقعا قابل تحمل نیست و باید تعطیل میشد.

حسین گروسی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس نیوز، با اشاره به ترافیک و آلودگی هوای تهران گفت: تصور کنید که در این شرایط بخواهد تعداد زیادی از مسوولان کشورهای دیگر نیز وارد تهران شوند که یک مدیریت صحیح را می طلبد.

وی با انتقاد از اینکه راهکارهای جدی برای روانی ترافیک در نظر گرفته نمیشود گفت: باید به توسعه مترو بیندیشیم و به گسترش حمل و نقل عمومی بها دهیم اما به جای اینکه در این بحثها کار کنیم، یک باره میگویم تعطیلی نداشته باشم یا همه مشکلات را بر سر تعطیلات می ریزیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور با اشاره به بحران بنگاههای اقتصادی کشور گفت: چرا میگویید چون تعطیلی داریم، صنعت ما به کما رفته، بنگاهها تعطیل شده و صنعتگر ما نابود شده است؟

وی با اعلام اینکه برگزاری اجلاس سران غیر متعهد باید برگزار شود گفت: اکنون که یک اجلاسی در حال برگزاری است میخواهیم تمام مشکلات صنعت واشتغال را بر سر این قبیل همایشها بیندازیم در صورتی که هیچ کس نمیگوید که صنعت کشور ما مدتهاست تعطیل شده و هیچ کس صدایش را هم در نمی آورد.

گروسی با تاکید بر اینکه در بحث معدن، صنعت و کشاورزی نیاز به یک برنامه ریزی منسجم داریم گفت: این نیست که احساس کنیم در مقطع فعلی تعطیلی چند روزه بر بحران صنعت اثر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلات حتی یک روز بر صنعت کشور اثر گذار است گفت: باید یک کارشناسی خوب در مورد اشتغال و صنعت صورت گیرد تا اگر قرار شد برای برگزاری این قبیل همایشها چند روزی ادارات تعطیل شود چالش درست نشود.

وی با تاکید بر اینکه زلف بحران کارخانه ها را به تعطیلات گره نزنید گفت: مسوولان که منتظر بهانه هستند اگر این را دامن بزنید آنگاه افرادی که در ایجاد بحران صنایع مقصر اصلی بوده اند گناه را بر دوش برنامه ریزان تعطیلات چند روزه اخیر می اندازند.
نظرات بینندگان