arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

طائب : اسرائیل با بیداری ملت ها محو می شود نه جنگ نظامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ، حجت الاسلام مهدی طائب در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با المپیک دیپلماتیک ایران در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد ضمن اشاره به محکومیت رژیم صهیونیستی در سند و بیانیه اعضای جنبش با اجماع اظهار داشت: حرکت حضرت امام خمینی در ایران با شعار اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود شروع شد و در حقیقت ایشان اسرائیل را غده ای سرطانی برای جهان انسانیت می دانستند.

وی افزود: در آن زمان خیلی ها این مطلب را باور نداشتند و می گفتند که این شدنی نیست و بعضی ها هم فکر می کردند تنها با حمله نظامی اسرائیل از بین خواهد رفت در حالیکه حضرت امام حرکتی را که برای محو کردن اسرائیل آغاز کرده بودند بیداری ملت ها بود و نه جنگ نظامی.

عضو قرارگاه عمار با بیان اینکه مردم ایران در این بیدارگری به حرف رهبر و مقتدای خود امام خمینی (ره) گوش فرا دادند، گفت: پرچم بیدارگری به دست مقام معظم رهبری سپرده شد و ایشان هم به بهترین وجه این بیدارگری را توسعه دادند به طوری که امروزه شاهدیم تمام ملت های دنیا متوجه این غده سرطانی شده‌اند و در صدد نابودی آن برآمده اند.

وی تاکید کرد: دنیا امروز بیدار شده و این بیداری تجلی‌اش در نشست غیرمتعهدها نمودار شد.

طائب افزود: کشورهایی که جرات نمی کردند که حرف از اسرائیل بزنند امروز با اجماع بیانیه ای را علیه این رژیم و ضرورت تشکیل دولت مستقل فلسطین با پایتختی قدس شریف صادر می کنند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد گفت: ما می بینیم که مقام معظم رهبری نیز در نصیحتی حتی آمریکا را متوجه این بیماری و غده سرطانی کرده اند و فرمودند رژیم صهیونیستی شما را هم به دردسر و عاقبت شری می اندازد و این نشان دهنده این موضوع است که حتی خود آمریکا هنوز متوجه این بیماری نشده است.

وی با اشاره به تلاش آمریکا و همپیمانانش برای بقاء حیات رژیم صهیونیستی گفت: می بینیم که این کشورها با زور و قدرت می خواهند این غده سرطانی را نگه دارند اما این بار هم نیز شکستی در پی شکست های پی در پی آنان از جمهوری اسلامی ایران نصیبشان خواهد شد.

طائب همچنین با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر اعضای جنبش عدم تعهد به ایران گفت: اراده ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری چنان مستحکم است که هر خواسته ای را بخواهند محقق کنند به آن دست خواهند یافت و هیچ قدرت استکباری نمی تواند جلوی اراده مصلحانه مردم ایران را بگیرد.
نظرات بینندگان