arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

بازداشت امام جماعت مسجد در ارتباط با پرونده دختربچه متهم به کفرگویی/ او صفحات قرآن را در کیف دختر گذاشته است

این دختربچه، به نوعی اختلال روانی مبتلاست. این افراد شاهد بوده اند که وی ، صفحاتی از قرآن را کنده و آن را در کیف متهم که حاوی کاغذهای سوخته بود، گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام مسجدی در پاکستان در ارتباط با پرونده یک دختربچه مسیحی ِمتهم به کفرگویی، بازداشت شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ یکی از مقام های پلیس به رویترز گفته است که این روحانی، به ظن تلاش برای مقصر جلوه دادن «ریشما مسیح»،  دختربچه مسیحی در بازداشت است.

به گفته پلیس، افرادی از روستای محل زندگی این دختربچه گفته اند که شاهد بوده اند که وی ، صفحاتی از قرآن را کنده و آن را در کیف متهم که حاوی کاغذهای سوخته بود، گذاشته است.

گفته می شود این دختربچه، به نوعی اختلال روانی مبتلاست.  

قابل ذکر است، چند هفته پیش، يكي از همسايگان اين دختر نوجوان وي را به سوزاندن صفحات قرآن متهم كرده است كه موجب واكنش فراوان نسبت به اقدام اين نوجوان شد خانواده وي مدعي‌اند كه وي از ناتواني ذهني رنج مي‌برد عقل او به اندازه سنش رشد نكرده است.

 وي هفته گذشته در حالي در دادگاه حاضر شد كه پارچه‌اي سفيد روي سرش كشيده بود تا شناسايي نشود و نيروهاي پليس نيز كاملا اطراف وي را گرفته بودند.

هفته گذشته گزارشي پزشكي منتشر شد كه در آن سن اين متهم 14 سال اعلام شده بود و كارشناسان نيز اعلام كردند كه وضعيت ذهني وي متناسب با سن او نيست.

این ماجرا بر تنش میان مسلمانان و مسیحیان محل، افزوده است.

به نظر می رسد این اقدام مشکوک برای ایجاد جو منفی افکار عمومی علیه اسلام و مسلمانان انجام شده است.
نظرات بینندگان