arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۶ دی ۱۴۰۲

ماکان آریا پارسا تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماکان آریا پارسا تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین کیست؟

ماکان آریا پارسا کارآفرین خلاق و جوانی است که با انگیزه فراوان و پشتکار قوی، توانسته است به موفقیت های چشمگیری دست یابد. او با ایجاد ارتباطات بدون نیاز به راهکارهای سنتی، برای بیش از 5۰۰ نفر فرصت شغلی و درآمد ثابت فراهم آورده است. دکتر آریا پارسا به تازگی وارد حوزه هنر و موسیقی شده و با انتشار قطعه ای ویژه شب یلدا خود را به عنوان یک استعداد نوشکفته به علاقه مندان این حوزه معرفی کرد. حضور ایشان در کنار فرزاد فرزین به عنوان تهیه کننده از پاییز 1402 نیز منجر به تغییراتی جذاب در اجرای کنسرت های این خواننده محبوب شده است.

بیوگرافی دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا، کارآفرین جوان متواد 29 فروردین 1365 در شهر اصفهان است. زندگی پر فراز و نشیب وی، زیرساخت‌‌ های موفقیت و جهان‌ بینی گسترده ‌‌ای را در او شکل داد. او با پشتکار فراوان خود توانست مدرک پسا دکتری کارآفرینی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ نموده و در راستای پیشبرد اهداف کارآفرینی کشور، قدمی ویژه را بردارد.

دکتر ماکان آریا پارسا – خلبان و هنرمند ایرانی با اتکا به دانش علمی خود، به‌ عنوان یک کارآفرین موفق در ایران شناخته می‌‌ شود. او با مدیریت چندین کسب ‌و کار موفق و ایجاد شغل ‌‌های نوآورانه، نشان داده است که با اراده و ایده‌‌ های خلاقانه می ‌‌توان به موفقیت ‌‌های بزرگ دست یافت.

دستاوردهای دکتر ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا با لیست بلند و چشمگیری از دستاوردها و موفقیت‌ ها به‌ عنوان یکی از کارآفرینان برتر در کشور ایران می‌ درخشد. او در سال 1396 تندیس کارآفرین برتر کشور و عنوان مدیر برگزیده فناوری اطلاعات را به دست آورد که نشان از توانمندی و تاثیرگذاری وی در عرصه کسب و کار دارد. با 37 سال سن و سابقه مدیریت کسب و کارها و پروژه ‌های متعدد، آریا پارسا نه تنها به عنوان یک مدیر موفق بلکه به عنوان رهبر توانمند چندین مجموعه کسب و کار نیز شناخته شده است.

طراحی لباس و خلبانی دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا، بنیان گذار و مدیرعامل گروه بین ‌المللی پارس پندار، علاقه مند به طراحی لباس ‌های رسمی مردانه و صاحب برند DCMAP است. او با مدرک پسادکتری و دکتری خود در زمینه کارآفرینی، با استفاده از هنر و خلاقیت خود، در طراحی‌ هایش تلاش می ‌کند تا با توجه به فرهنگ و جامعه ایران، طرح‌ های نوآفرینانه را ارائه دهد.

آریا پارسا، علاوه بر فعالیت ‌های کارآفرینی و طراحی، به عنوان یک خلبان نیز در ایران فعالیت دارد. او با داشتن سابقه طولانی در حوزه خلبانی، به عنوان یک فرد موفق توانسته است در این زمینه نیز به خوبی بدرخشد. از نمونه کارهای وی در حوزه طراحی لباس، طراحی لباس خلبانی بوده است که در ادامه مشاهده می کنید.

ماکان آریا پارسا تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین کیست؟

همکاری هنری دکتر آریا پارسا با فرزاد فرزین

در یک گام نوآورانه، گروه بین ‌المللی پارس پندار با بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه راه ‌اندازی کسب ‌و ‌کارهای موفق، همکاری خود را با یکی از هنرمندان برجسته کشور، آقای فرزاد فرزین، آغاز کرده است. در این همکاری دو جانبه، گروه پارس پندار نهاد با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا قصد دارد حمایت ‌های مالی گسترده‌ ای را به اجرای کنسرت ‌ها، ساخت سریال و فیلم‌ های تلویزیونی جذاب با حضور این خواننده مطرح اختصاص دهد.

هدف اصلی پارس پندار نهاد، علاوه بر همکاری با اهداف ‌های دو طرفه، حمایت از هنرمندان داخلی برای تولید بیشتر آثار با کیفیت است. امیدواریم که همکاری بین آقای دکتر آریا پارسا و فرزاد فرزین، به عنوان اسپانسر کنسرت های این خواننده محبوب، به نتایج برجسته و موثری منجر شود.

ماکان آریا پارسا تهیه کننده کنسرت های فرزاد فرزین کیست؟

برگزاری کنسرت "بیست" فرزاد فرزین با تهیه کنندگی دکتر ماکان آریا پارسا

در کنسرت 20، فرزاد فرزین با حضور گرم و مملو از تماشاگران از 20 سال حضور در عرصه موسیقی، تجربیات بی ‌نظیری را برای هواداران خود فراهم کرد. آلبوم‌ هایی چون "شراره"، "شلیک"، "شانس"، "شوک"، "شخصی"، "شش" و "شانزلیزه" از دسته آلبوم‌ هایی بودند که در این 20 سال فعالیت لحظات دلپذیری را برای شنوندگان رقم زدند.

این کنسرت، با دکوراسیون جدید و نوآورانه، به همراه گروه نوازندگان حرفه ‌ای، اجرایی پرشور و قدرتمند را به تصویر کشید. نه تنها حاضران از این شاهکار هنری لذت بردند، بلکه حضور حداکثری مردم و مهمانان ویژه از جمله آقای دکتر ماکان آریا پارسا، مدیر عامل گروه بین المللی پارس پندار نهاد و دیگر هنرمندان مطرح عرصه موسیقی مانند آصف آریا، علی رهبری، آرین بهاری و مهدی مدرس، این کنسرت را به یکی از بی‌ نظیرترین کنسرت ‌های فرزاد فرزین تبدیل کرد.

تهیه کنندگی و حمایت‌ های بین المللی دکتر آریا پارسا

در جهت حمایت از طرفداران موسیقی و دوستداران خواننده محبوب، فرزاد فرزین، سفیران گروه بین ‌المللی پارس پندار نهاد و راه پارسی کانادا، قدم به توزیع بلیت ‌های ویژه نمودند. این بلیت ‌ها، در فاصله زمانی قبل و بعد از برگزاری کنسرت، به عنوان یک اقدام مثبت به هواداران اهدا شدند.

دارندگان این بلیت پس از انجام مراسم قرعه‌کشی، امکان استفاده از خدمات مشاوره رایگان در خصوص اعزام نیروی کار به کشورهای کانادا، استرالیا، امارات و اتحادیه اروپا، همچنین مشاوره توسعه بین المللی کسب و کارها را داشته و می توانند از تخفیف استفاده از خدمات مجموعه پارس پندار نهاد بهره‌مند شوند.

جمع بندی

دکتر ماکان آریا پارسا، طراح لباس و خلبان ایرانی، با سابقه طولانی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی، به تازگی وارد حوزه موسیقی و هنر شده است تا با ایده های خلاقانه و نوآورانه خود، قدمی ویژه در جهت تحول این هنر در کشور برداشته شود.. او به عنوان تهیه‌ کننده کنسرت های خواننده معروف فرزاد فرزین نیز شناخته می‌ شود و تا کنون چندین قطعه موسیقی از خود به ثبت رسانده است. استعداد چندگانه و خلاقیت این هنرمند در تولید اثرات هنری جذاب، او را می تواند به یکی از شخصیت ‌های تاثیرگذار و موفق در عرصه هنر و سینما تبدیل کند.

نظرات بینندگان