arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱

واکنش لاریجانی به اظهارات‌ احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت : در این شرایط اظهارات و سخنان مسئولان باید متمرکز در حل مسائل اقتصادی کشور باشد نه مشوه کردن فضای سیاسی که نتیجه آن غبارآلود کردن فضای سیاسی کشور خواهد بود.

رئیس مجلس افزود: طرح وارونه مسائلی که در قانون اساسی تدبیر آن شده است، کاری جز ایجاد گردبادهای سیاسی نمی کند که نتیجه آن دور کردن اذهان از مسئله اصلی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم است.

 نماینده مردم قم، تاکید کرد: امروز عمل مجاهدانه و انقلابی حل معضلات گرانی و بیکاری است نه طرح مسائل غیر واقعی سیاسی که نه به درد دنیای مردم می خورد و نه آخرت آنها. مسئولان باید در هر حوزه ای به وظایف خود در این راستا به درستی عمل نمایند ، اگر اشتباهی صورت گرفته باید صادقانه آن را با مردم در میان بگذارند و آن اشتباه را محو کنند نه اینکه به جای حل آنها، مشکلات را به گردن دیگران بیندازند.

 وی گفت: لازم می دانم از کمیسیون های کشاورزی و صنایع درخواست کنم که در پیگیری مشکلات کشاورزان و صنعتگران به جدیت کار را به نتیجه برسانند و گزارش خود را به مجلس ارسال کنند.

 لاریجانی در آغاز سخنان امروز خود همچنین سالروز رحلت مبارز نستوه و مجاهد عالی قدر آیت الله طالقانی و سالروز شهادت عالم ربانی دوم شهید محراب آیت الله مدنی را به ملت ایران و نمایندگان مجلس تسلیت گفت.


منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان