arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۸۰۹
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
سید محمد خاتمی:

دولت مال شما! بیایید فضا را باز کنید، راهی جز وحدت نداریم / در این 3 سال با آزادی کامل چه دروغهایی گفته شد/ اگر در دولت ما یک پرونده فساد 5 میلیاردی بود، کفن پوشان به خیابانها می ریختند

در دیدار با حضور رهبری گفتم مملکت ما آماده take off است/ امروز اختلاف طبقاتی شدیدی در جامعه به وجود امد نمی گویم ثروت همه آنها نامشروع است.../ ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس و تعدادی از جوانان عضو کانون فرهنگی یاران امام موسی صدر با سید محمد خاتمی دیدار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ رییس جمهوری پیشین ایران در سخنانی مجددا از اوضاع سیاسی جاری در این کشور و همچنین وجود فساد انتقاد کرد و گفت: «سیستم غلط است؛ سیستمی که یک مورد سوء استفاده آن 3 هزار میلیارد تومان است، در بقیه موارد چگونه است؟!» وی همچنین درباره انتخابات نیز گفت: «انتخابات و حکومت مال شما! بیایید فضا را باز کنید.»

اهم اظهارات وی در پی می آید:

* شما ارزنده ترین نیروهای جامعه ما و انقلاب ما هستید؛ کسانی که همپای شهدا به جبهه ها رفتید و با آمادگی برای شهادت در آن جبهه ها بودید. گرچه خداوند خواست که بمانید و به مردم و انقلاب خدمت کنید، اما مثل شهیدان هستید و اجر آنها را دارید و در جایگاهی مانند آنها هستید. شاید برخی از شما علاوه بر آزادگی جانباز هم باشید و در دوران اسارت هم تحمل عجیبی داشتید که این مزیت شما نسبت به سایر ایثارگران است و ان شاء الله به همان اندازه اجر شما زیاد است.

* اگر بناست کسانی باشند که بگوییم تعلق به انقلاب دارند، نسبت به آن حق دارند و حرفشان باید شنیده شود، در درجه اول شما عزیزان هستید. البته شهدای ما حرفهای خودشان را زدند، جانبازان ما هم هستند و همین جا ذکر کنم که افتخارآفرینی های تیم پارالمپیک که تعدادی از جانبازان عزیز هم در آن حضور دارند و همت کردند باعث شادی مردم شدند و من به آنها تبریک گفته و آرزوی موفقیت می کنم.

* این انقلاب برای چه به وجود آمد؟ چرا این انقلاب شد؟ اهداف همه این جنبش ها این بود که حاکمیت ملت پدید آید و مردم ارباب باشند که خوشبختانه با تعریفی که در جریان انقلاب از اسلام مطرح شد، اسلام هم همین را می خواهد. در حالی که کسانی بودند و الان هم هستند که می گفتند یا اسلام یا آزادی، یا اسلام یا استقلال، یا اسلام یا پیشرفت. در حالی که انقلاب کردیم که هم اسلام داشته باشیم و هم استقلال و آزادی و پشرفت و حاکمیت مردم. این دیدگاه که انسان جای خدا را تنگ می کند مورد قبول ما نبود. همان خدا می خواهد که مردم آزاد باشند، بر سرنوشتشان حاکم باشند، حکومتها را سرکار بیاورند و آنها را مورد بازخواست و نظارت قرار دهند.

*اسلامی که ما در انقلابمان در نظر داشتیم دلیل تأکید روی رای مردم و برگزاری این همه انتخابات که در قانون اساسی هم به آن توجه شده است و امام می گفت، همین است. در این اسلام، حتی غیرمسلمانان هم دارای حق و ارج و قدرت است و باید باشد؛ یعنی غیرمسلمانان ایرانی هم احساس می کرد که اگر آن حکومت جبار و خودکامه برود، حکومتی خواهد آمد که آنها هم احساس هویت کنند. مگر امام(ره) در پاریس نمی گفت کمونیستها هم آزادند تا حرف خودشان را بزنند، اما توطئه ممنوع است.

* نباید هرکس که مخالف نظر ما بود به اتهام توطئه با او برخورد کنیم و معنای توطئه معلوم است. ما براندازی قانونی نداریم، براندازی یعنی نابودی افراد دیگر. بله! اگر براندازی به این معنا اتفاق افتاد هر حکومتی با او برخورد می کند. به هر حال انقلاب ما اینطور بود و در دنیای امروز که تجت تأثیر استقرار مدرنیته و برآمدن مارکسیسم و بعد نئولیبرالیسم است، که از دل آن انقلاب ما رخ داد، یعنی مردم با انگیزه دینی برای آژادی و استقلال قیام کردند. در شرایطی که می گفتند دوران دین تمام شده و دین افیون توده هاست و دین را با تمام شعارهای آزادیخواهانه و استقلال طلبانه و پیشرفت در تضاد می دیدند، انقلابی پیدا شد که همه اینها را با دین می خواست. دنیا هم منتظر این بود و هست که ببیند انقلاب کدام الگو را عرضه می دارد.

* در دوران اصلاحات با بودجه 20 میلیارد دلاری ما رشد اقتصادی 4/7 درصدی را تجربه کردیم، اشتغال 600 هزار نفری را تجربه کردیم. در حالی که خشکسالی، زلزله و رسیدن قیمت نفت به زیر 10 دلار را داشتیم و گاهی درآمد سالانه مان 10 میلیارد دلار بود در حالی که بودجه را با 19 میلیارد دلار بسته بودیم.

* من یک بار در دیدار با حضور رهبری (حدود سال 81) گفتم مملکت ما آماده take off است و همه امکانات را دارد(البته معذرت میخواهم که لفظ فرنگی آن را بکار می برم). همان جا بود که نطفه اولیه چشم انداز بسته شد و بعد از آن در دولت ما تدوین و سپس مورد تایید رهبری قرار گرفت. در سال 67 که جنگ تمام شده بود مملکت واقعا ویران بود و بعد دولت سازندگی آغاز بکار کرد. البته حتماً دولت بنده و آقایان هاشمی و موسوی اشکالاتی داشته است، اما واقعا ممکلت از سقوط و فرسودگی بیرون آمد. بسیاری از مسائل امروز، در همان زمانها زیر بنایش گذاشته شد. البته در زمانی تورم به بیش از 40 درصد هم رسید اما کنترل شد و در دوران من به کمترین حد خود رسید یعنی حدود 11 درصد و بعد ارز با همت مرحوم دکتر نوربخش و آقای دکتر ستاری فر و دولت تک نرخی شدو این اقدام بسیار حیاتی بود که هم منشاء بسیاری از فسادها را می خشکاند و هم از سرمایه ملی حفاظت می شد و این اقدام بزرگ ممکن بود دوباره تورم را سرسام آور افزایش دهد، ولی با همت دوستان چنین امری اتفاق نیفتاد، بلکه از یازده و اندی درصد به حدود 15 درصد رسید و بلافاصله هم از سال بعد از تک نرخی شدن شروع به کاهش کرد. اما الان با این همه درآمد تورم بالا می رود و بیکاری زیاد شده است. ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود!

* در همین 3 سال اخیر با آزادی کامل چه دروغهایی گفته شد و چه نسبتهایی به افراد داده شد که این مسائل الگوسازی ما را با مشکل مواجه می کند. همچنین در عرصه سیاسی باید در استقرار آزادی های اساسی و دفاع از آن الگو باشیم. من الان هم معتقدم که انقلابی بودن یعنی الگوسازی؛ اگر در چشم انداز هم پیش بینی کردیم که در منطقه قدرت اول باشیم، باید ببینیم که آیا اینطور هستیم؟

* وقتی که ما رشد 8 درصد داشته باشیم می توانیم با ترکیه و کشورهای مشابه آن رقابت کنیم. اگر تاکنون در این حد نبوده ایم، از این به بعد باید به رشد 15درصدی برسیم تا به آنها برسیم؛ یا شاید در آن صورت هم نرسیم. چگونه می توانیم برسیم؟ اگر افرادی دلشان برای انقلاب و جامعه می سوزد و حرفی می زنند، برای رسیدن به همین اهداف است.

* من همین جا در مورد پارادوکسی که وجود دارد و در این جمع هم به آن اشاره شد، مطلبی را بگویم. روشها و سیاستهای موجود اصلاً صحیح نیست و در درجه اول به ضرر خود نظام است. از طرف دیگر ما نمی خواهیم که خدای نکرده اوضاع به کلی به هم بخورد.

* ما می گوییم حضرات محترم! شما بمانید، اما بگذارید انتقاد کنیم و بگذارید روشها اصلاح شود. اگر اصلاح شود نظام می ماند و اگر نشود، حتی اگر ما هم نخواهیم در آینده مشکلاتی پیدا می شود؛ دلزدگی نیروها و رفتن جوانان از ایران یا اعتراض آنها به وضع موجود خطر بزرگی است.

* تنها راه موجود اصلاحات است و من راهی دیگر نمی شناسم. ما اعلام کرده ایم و نمی خواهیم نظام از بین برود زیرا به آن دلبسته ایم؛ حتی بیش از کسانی که امروز ادعای دفاع از نظام را دارند.

* امروز اختلاف طبقاتی شدیدی در جامعه به وجود امده و طبقات جدیدی با ثروتهای کلان به وجود آمده اند که البته نمی خواهم بگویم ثروت همه آنها نامشروع است اما سیستم غلط است؛ سیستمی که یک مورد سوء استفاده آن 3 هزار میلیارد تومان است، در بقیه موارد چگونه است؟!

* اگر در دولت ما یک پرونده سوء استفاده پنج میلیاردی پیدا می شد، کفن پوشان به خیابانها می ریختند.

* البته خدا را شکر که در همین قوه قضاییه یک مورد که مدیر درجه یک یا پایین تر اصلاحات به اتهام سوء استفاده محکوم شود نبود؛ البته نمی گویم هیچ تخلفی رخ نداده بود، ولی برخی موارد واقعا بی عدالتی بود.

* حضرات محترم! راهی جز این نیست که به وحدت برسیم؛ معنی وحدت حذف یک گروه نیست. وقتی یک جریان قدرت دارد که همه، غیر از خودش، را غیر خودی می داند و به جریان دیگر بگوید که نابود شود یا تسلیم او شود، اینکه وحدت نیست. وحدت یعنی وضع مشترکی با تمام اختلاف سلیقه ها پیدا کنیم و مردم آزاد باشند تا انتخاب کنند که این راه نجات دهنده مملکت است.

* الان هم اگر فضا باز شود، اولین نتیجه آن انتخابات پرشور خواهد بود که همه از آن سود خواهند برد و تهدیدات خارجی هم برطرف می شود یا کاهش می یابد. یکی از دوستان گفت وقتی شما را به انتخابات راه نمی دهند، چرا حرف از انتخابات می زنید؟ بله؛ انتخابات حق مسلم یکایک مردم است، ولی مهم این است که راه برای حضور همگان طبق قانون باز باشد. و از یاد نبریم که دشمنانی داریم که "اصل" را نمی خواهند؛ نه اینکه این جناح و آن جناح را نخواهند، اصلا جمهوری اسلامی را نمی خواهند.

*  باید شرایطی را فراهم آورد که اولا همه جناح ها و جریان ها امکان حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند و ثانیا مردم دلزده دویاره اشتیاق به حضور پیدا کنند که چندان نشانه های این وضع را نمی بینیم.

* نکته دیگر این که در دوران ما هم نقص و عیب بود، در آن دوران توقعاتی ایجاد شد که در جریان اصلاحات نبود و عملی هم نبود، اما طرف مقابل را جری کرد که به همین بهانه با جریان اصلاحات برخورد کنند. یعنی بعضی تندروی ها که طرف مقابل را عصبانی کرد در اتفاقات بعدی اثر گذاشت. الان هم ما می گوییم "انتخابات و دولت مال شما! بیایید فضا را باز کنید؛ ما می خواهیم جریان اصلاحات را نقد کنیم! می خواهیم با آزادی و امنیت دور هم بنشینیم! نه اینکه بگویید در حال توطئه هستند! آزادی تأمین شود، فضای امنیتی برچیده شود، حکومت باشد برای خودتان! البته مطلوب این است که یک انتخابات آزاد و واقعاً اطمینان بخشی برگزار شود که مردم بتوانند آزادانه انتخاب کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۷۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
74
1440
سلام بر تو ای سید فاطمی ای عزیز ملت ایران ای نجات دهنده ملت ایرا ن شما پاکترین و خالصترین ریاست جمهور تاریخ ایران بوده ای سید بزرگوار اینها فقط قدرت را برای خود می خواهند و به هر ترفندی آن هم بنام ملت توطعه می کنند... آمین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
وقتی که جریان کوی دانشگاه در دوره ریاست جمهوری ایشان به پا شد ... رفتار . مردمسالاری آقایان را دیدیم ...
آدم عاقل که از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود جانم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
برخورد با دانشجویان در حادثه کوی دانشگاه به ایشان هیچ ربطی ندارد.
یه دولتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
این اختلاس 3000 میلیاردی رو چی میگین...منکه میدونم از دولت اصلاحات شروع شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
آهان حالا فهميدم اين لباس شخصیا که توی حادثه کوی دانشگاه بودند و حالا هم کاملاً درصحنه اند از نيروهای خاتمی هستند و ما نمیدونستیم...
ماها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
45
986
زنده باد عشق .....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
زنده باد عقل
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
زنده با عقل و عشق
majid
|
JAPAN
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
46
923
yad doran shoma b kheyr
ایرانی ها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
56
1083
قـالـبیـبــاف نـــــــــــــه

فـقـط آقای سید محمد خاتمی OK
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
قالیباف نه پس ازونجایی که خاتمی شرکت نمی کنه دوباره قالیباف
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من که به قالیباف رای نــمی دهم حــتی اگر خاتمی در انتخابات شرکت نکند.
ناشناس
| FRANCE |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
نه به دولت نظامی نه به قالیباف
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
نه به قالیباف نه به لاریجانی نه به ولایتی نه به مشایی نه به عارف نه به آقا محسن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
37
918
جناب آقاي خاتمي درسته كه بنده يكي از مخالفين شما هستم ولي ... خيلي مخلصيم (حرف ديگه اي ندارم)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
از یاد نبریم که دشمنانی داریم که "اصل" را نمی خواهند؛ نه اینکه این جناح و آن جناح را نخواهند، اصلا جمهوری اسلامی را نمی خواهند.
ناشناس
| FRANCE |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
سید من در دوره شما بشدت مخالفت بودم و باهاتون مبارزه کردم ولی الان با دیدن این دولت پاک! که نخبگان در ان جایی ندارند و نظامیها در ان همه کاره هستند به شما احترام میگذارم خدا پدرت را بیامرزه اینا به هیشکی رحم نداشته و ندارن بزور میخوان همه رو وادار کنن مثل خودشون فکر کنن!
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
360
488
این حرفها دیگه دیره . فرصت را از دست دادی سید . زمانی که ملت را داشتی مصلحت اندیشی کردی و بزرگترین اشتباه عمرت رو مرتکب شدی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
ملت زمانی که باید پشت خاتمی عزیز می بودند پشتش را خالی کردند...
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
اول خاتمی پشت مردم رو خالی کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
ایضا اقای خاتمی و دولتشون و مجلسشون و ....
جریان کوی دانشگاه و ...... که یادتان نرفته
ناشناس
| NETHERLANDS |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
آفرین و درود
ز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
الان مثلا دولت پشت مردمه
خوبه والا دوره ی خاتمی تورم 11 درصد بود
رشد بالا داشتیم
مرغ ارزان می خوردیم
اما الان تورم این قدر بالا می ره که هر سال باید سال پایه محاسبه ی تورم رو تغییر بدن
بعد ما اینقدر بی انصافیم که در مورد دوره ی خاتمی این نظرات رو می دهیم
افسوس ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
23
592
میخانه بسوزان که دگر باده ننوشم
من توبه کنم بار دگر مـی نفروشم
میخانه بسوزان که دگر مست الهم
از میکده بیرون شده ام بر سر راهم
با شیوه ی مستان الهی به سجودم
آتش زده این نور الهی به وجودم

زنده باد عشق .... زنده باد خاتمی
پ پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
77
564
سیدعزیز این نتیجه عقب نشینیهای شما دردوره ریاست جمهوریتان است که بقدری عقب نشستیدکه ازان وربام افتادیدوحال ملت گرفتارشده گرفتارگرانی دروغ تهمت و.و. .وتنها چیزی که توان داریدبگویئدانتخابات راپیشاپیش واگذارکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
19
443
ایول حرف درستی زده.
پاسخ ها
حمید صابریان-مشهد
| UNITED STATES |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من فرماندار دولت خاتمی بودم.شما نمیدانید اگر همین تدبیر یا بقول شما مصلحت اندیشیها و یا حتی باز به قول شما عقب نشینیهای خاتمی نبود جناحی که به نام دین هر عملی رامباح بلکه واجب میدانست و صاحب زور و قدرت بود چه بلایی به سر ملت مظلوم و بی گناه که نمی آوردند .شاید اگر یک روز خاتمی درد و دلهایش را بنویسد خیلیها از این حرفها پشیمان شوند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
202
اگه متن میزنید حد اقل درستش رو بنویسید اگر هم می خواهید تغییر دهید در "" بیارید اون گفت حضرات معظم تو میزنی حضرات محترم!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
+++++++++++++++++
سلام بر خاتمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
34
546
مردم بیدار ایران ... سلام

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب :

ما منکر زحمات آقای قالیباف برای شهر تهران نیستیم اما ملت بیدار ایران آقای قالیباف نـمی تواند کشور را از این وضع نجات دهد . آقای قالیباف احمدی نژاد دیگری است.

شخصی محبوب ، با تجربه و عزیز که ملت ایران و جهان به آن افتخار می کنند در راه هاست.
مرد صلح و دوستی و آسایش در راه است.
سید اسلام و پاکی ها در راه هست.

آقای سید محمد خاتمی می آید و این تنها امید ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
آقا نمیاد!
چرا شلوغ میکنی!
چرا به یکی دیگه تهمت میزنی!
اصلا بر فرض قالیباف بد! چرا اونو به احمدی نژاد تشبیه میکنی! بگو بده بهش رای ندیم!
از اهالی سار کاشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
22
526
اصول گرایان باید حضور خاتمی را غنیمت شمارند. ما از صمیم قلب برای این شخصیت بزرگوار دعا میکنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
441
93
سلام علی آل یاسین
سلام بر سه سید فاطمی خمینی و خامنه ای ، خاتمی
بابا بچه
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
137
270
سید می گفتی، می خوام انجام بدم ولی نمی زارن ،نیای بهتره چون نمی تونی کار انجام بدی
پاسخ ها
شیدا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
سید جان نیاا..
بسیجی زمان جنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
10
281
باز شدن فضای موجود جز به ضرر افراطیون نیست و در این چند سال به خوبی ضرباتی که بر پیکر نحیف این کشور و ملت نجیب از افراط موجود وارد شده غیر قابل جبران است خدا خودش به دل این ملت رحم کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
15
377
ياد باد آن روزگاران، ياد باد.
پاسخ ها
سها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
بنظر شما خاتمی بیاد دوباره دلار میشه 700 تومان ؟
م_م
| CANADA |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
هر روز دریغ از دیروز
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
شک دارم ارزون بشه ولی حداقل ثابت میشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
700تومان نميشه ولي تو 6ماه دوبرابر هم نميشه يعني نميذاره كه بشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
15
170
انتخاب تو یک سانسورچی هستی ... برای خواندن گفتگوهای سید محمد خاتمی عزیز به وبسایت www.khatami.ir بروید
حامد 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
11
302
"" ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود! ""
سلام ما بر تو ای خاتمی عزیز ، تنها را نجات کشور انجام اصلاحات اساسی و همه جانبه است
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
12
263
اگرچه می دانیم که این بار هم بیهوده به معجزه ای دل بسته ایم و هرکس که سرکار بیاید با اعمال نفوذ قدرت های پشت پرده دستهایش بسته می شود و کاری از پیش نمی برد اما متعرفم که ایشان بهترین رئیس جمهور ایران بوده اند و انشااله دوره ی آینده مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و باقدرت به خاطر مردم بایستند و از حق مردم دفاع کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
خانم لیلا حرفهای شما انطباق زیادی با حقایق دارد.من خودم بدلایلی موافق حضور جانب خاتمی هستم اما خود این بزرگوار هم بخوبی آگاهند که حتی درصورت روی کار آمدن مجدداً دست بسته خواهند بود.من از نوع مدیریت آقای احمدی نژاد بسیار ناخرسندم ولی خاتمی باید یک چیز را بخوبی از او بیاموزد و آن چیز مقاومت و از موضع قدرت با قضایا برخورد کردن احمدی نژاد و حمایت محکم از اطرافیانش بود که البته از این ویژگی برای مردم استفاده ای نکرد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
من در دوره همه رییس جمهورها بودم:)
ولی حقیقتا از صمیم قلب اقای خاتمی رو دوست دارم بهترین رییس حمهور .دوره ایشان با نفت زیر 10 بسیار وضع اقتصادی و مهمتر وضع اخلاقی خوب بود تنها کور سوی امید بازگشت ایشان به مسند ریاست جمهوری است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
345
58
آزموده را آزمودن خطاست
پاسخ ها
م_م
| CANADA |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
لطفا دوران ریاست و مدیریت را مقایسه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
11
212
کم گوی وگزیده چون در/تا زاندک توجهان شود پر
وایضاً:
گوش اگر گوش.... ناله اگرناله ی من/ آنچه بجایی نرسدفریاداست!!
ودرپایان:
جانا سخن ازدل 68میلیون ایرانی دل سوخته می زنی اما آنها که برمرکب قدرت سوارند هرگز سخنی جز تملق و به به چه چه دوست ندارند بشنوند!! چرا که به دروغ گفتن ودروغ شنیدن عادت کرده اندو سخن حق را برنمی تابند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
111
31
باید شرایطی را فراهم آورد که اولا همه جناح ها و جریان ها امکان حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند

الیته به جز جریان انحرافی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
یادم است یک چند بار سیما برنامه هایی را بیرون داد کخ تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده را نشان می داد که دارای وضعیت های خیلی خاص بودند و نتیجه می گرفت که رد صلاحیت باید باشد. به نظر من این بدترین توهین ممکن به شعور یک ملت بود چون معنی آن این بود که اگر یک عقب افتاده ذهنی رد صلاحیت نمی شد این خطر وجود داشت که ریس جمهور شود.
فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
10
165
اگر اصلاح طلبان برنامه ای برای وضعیت موجود کشور دارند لطفا شفاف اعلام کنند. دوباره اجازه ندهند دقیقه نود کشانده شوند به صحنه و مدیریت شوند.
هانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
17
205
خداوند این سید را برای ایران و اسلام حفظ کند و ایکاش برخی در این کشور قدر انسان های فهیم و فرهیخته و دغدغه مندی مانند ایشان را بیشتر بدانند
محسن كريمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
486
22
سلام
فقط محسن رضايي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
کیسه تو بگیر منم یه منفی توش یزارم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
سردار جان دوست داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
383
5
فقط پورمحمدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
371
13
فقط رضایی
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
12
205
به امید الهی و با همت جوانان و نو اندیشان و اصلاح طلبان فقط و فقط خاتمی
البته معذرت میخواهم که لفظ فرنگی آن را بکار می برم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
86
10
البته معذرت میخواهم که لفظ فرنگی آن را بکار می برم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
11
198
باسلام
تنها فرد نجات دهنده مملكت از اين وضعيت نابسامان خاتمي و تفكرات اوست
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
14
189
خاتمی دوست داریم خاتمی دوست داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
12
166
اون زمانی که قدرت دست دولت بود کاری نتونست از پیش ببره(زمان خاتمی)
حالا که دیگه همه صنایع ومعادن و نفت و گازو .... به اسم خصوصی سازی بین خودشون پخش کردن دیگه از دست دولت بعدی کاری برنمیاد وقتی دیگه هیچی دستش نست
نفتی که مصدق (ره) ملی کرد دارن بین خودشون تقسیم میکنند بهش میگن خصوصی سازی
والا زمان خاتمی اینهمه ماشینای گرون قیمت تو خیابونا نمیدیدی
نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
6
217
سید کاش دولت مردان فعلی هم ادب شما را داشتند..
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
151
يك دولت اصلاح طلب با محوريت خاتمي . رفع كننده بسياري از مشكلات و مصائب امروز مملكت ماست. وجود يك دولت اصلاح طلب. حتي به سود خود اصولگرايان و در مجموع كل نظام است. مگر در كشور ما . مردم اصل نيستند؟ مگر حضرت امام ره مردم را اصل و ولي نعمت نمي دانست؟ پس بياييد به نداي دل مردم گوش كنيم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
مهم تر از رئیس جمهور خوب برای یک مملکت مردم خوب است
مردمی که دلشون برای همنوعشون نمی سوزه و حلال و حروم رو از هم تشخیص نمی دهند هرکس بیاد براشون تفاوتی ندارد ...
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
بارک الله خیلی خوب گفتی و واقعیت هم همین است اما متاسفم که عبرت گیرنده کم است
Arya
|
FRANCE
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
4
80
Doset darim be khoda :X Faghat to be fekre mahi .
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
137
كرم نما و فرود آي كه خانه خانه توست .
خاتمي به خدا هزاران بار هم كه پيش بياد به شما راي ميدهم . شما كه منش و بزرگواريتان را به عينه ديده ايم سلام بر شما
ادول اقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
9
171
باسلام ودرود خدمت جناب اقای خاتمی


من ادم خرافاتی نیستم اما نمیدانم چرا هروقت کشورما مردان بزرگی مانند لطفعلی خوان زند امیر کبیر مصدق وخاتمی بخود دیده زمین و زمان دوست ودشمن ابر وبادو مه خورشیدو همه داخلی وخارجی روس وانگلیس اصولگرا واصلاح طلب دست به دست هم دادند تا این کشور از وجود شان استفاده کافی را نبرند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
248
46
با عرض سلام
سیستم رای دهی سایت انتخاب مثبتها رو خیلی دوست داره مثبت که میزنی 10تا10تا ،منفی که میزنی 2تا2تا میره بالا
مدیر پایگاه دوست عزیز

این اتفاق ممکن است به این خاطر باشد که همزمان چند کاربر دیگر، اقدام به دادن رای مثبت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
ناشناس برات متاسفم
از قیاسش خنده آمد خلق را
کو چو خود پنداشت صاحب دلق را
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
همچین چیزی هم نیست نا آشنای عزیز
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
14
200
سید ما را هرکجا هست خدایا بسلامت دارش
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
167
42
انتخاب خواهشا نظر مخالفان اقای خاتمی را هم انعکاس دهید این که فقط نظر موافقان ایشان را می گزارید کمکی به باز شدن فضا نمی کند اینکه فقط موافقان به به و چه چه کنند از حرف های ایشان کمکی به اگاهی افکار عمومی نمی کند درباره اقای خاتمی نقد های مستند و محکمی وجود دارد که جوابش را باید از کجا گرفت لطفا مستقل باشید نه اینوری نه اونوری و حرف حساب همه را با هر نظری نشان دهید تا از شما نا امید نشوند ما می خواهیم به کشورمان کمک کنیم به جناه ها و بازی هایشان کاری نداریم در هر دو جناه اشکالات عمده ای و اشتباهات بزرگی وجود دارد که باید انها برایمان مشخص شود مسخره کردن و اهانت به هم هیچ کمکی به افزایش اگاهی مردم نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
بنده خدا سید که خودش گفت ما هم اشکال داریم پس دیگه چه حرفی میمونه. مگه الان نظر ندادی شما؟ خوب الان حرفت رو میزدی!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
مگه غیر از اینه
نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
خوب باقیش؟؟؟؟رضا جان الان شما با نظری که دادی خیلی فضا باز شد...ممنون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
این اشکال کجا و آن کجا برادر من کمی تدبر خودت انصاف بده ادب الان زیاده یا قبلنا زیاد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
86
73
هر کی رو کار بیاد از قبلی بدتره... رای ما سفیییییییدددد
مستقل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
34
47
باسلام ؛((نهی قهرمان پروری وقهرمان سازی)) از تعابیر معروف خاتمی بود.اگر علاقه داریم که اوضاع رو به بهبودی تمایل پیدا کند؛چاره ای جز این نداریم که به عمق معنای تعبیر مذکورتوجه نموده وآنرا آویزه گوش ومدنظر وعمل قرار دهیم !!شاید فرجی حاصل شود.آخر برادر من تاکی می خواهیم بگوئیم فقط این یا آن؟ مگر از دست این افراد چه کاری ساخته است که دیگر افراد قادر به انجام آن نیستند؟بنا بر این جدی باشیم وعمیق فکر کنیم ودنباله رو نباشیم. اسلام مؤمن زیرک وعاقل میخواهدنه صرفا دنباله رو.والسلام
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
98
متاسفانه همه شاهدیم وضعیت بدی جامعه را فرا گرفته و همه بی تفاوت شده اند.واقعا این بی تفاوتی بد دردی است و عواقب بسیار بدی خواهد داشت.شاید جدا از عملکرد فاجعه بار این دولت، نحوه عملکرد سران اصلاحات هم در این موضوع دخیل بوده است.
افرادی مانند آقای خاتمی باید با جرات و اتحاد و هوشمندی وارد صحنه شوند. مردم واقعا خسته شده اند.ای کاش نسیمی بوزد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
133
29
تا بحال زیر هر مصاحبه ای که از سید در این سایت قرار دادین نظر دادم ولی تاییدش نکردین ولییییییی 1000 بار دیگه هم شده نقد زیر رو میگم تا تایید کنی.
ایشون تو روابط خارجه کارنامه تقریبا موفقی داشتن طوریکه به آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه نداد بر علیه ایران باهم اتفاق نظر پیدا کنن.
ولی کارنامه داخلی ایشون در مورد آزادی اینترنت,ماهواره,روزنامه و آزادیهای فردی(در حد معقول) ناموفق بوده.شاید بگید اجازه ندادن که در جواب باید بگم این هم از اشکالات سید بوده که با ترفند و سیاست بازی نتونسته ورق رو به نفع خودش برگردونه.
آقای احمدی نژاد تو تمام زمینه ها اشتباه داشته ولی این خوبی رو داشت که تو 4 سال اول ریاستش هیچ روزنا مه ای رو نبسته!!البته متاسفانه در دروره دوم بستن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
ماهواره درمجلس پنجم وتوسط جناح راست ممنوع شد
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
166
40
با تمام احترامی که برای خاتمی قایلم اما رای مافقط عبدا.. نوری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
12
141
صداقت خاتمی ستودنی است
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
74
16
انتخاب میدونم حرفم ارتباطی به خبر نداره ولی اگه میشه پیگیری کنید میدان امام حسین که تخریب کردن و به شکلی جدید در اوردن از داخل تونل که رد میشدم علائم و نمادهای شیطان پرستی مشاهده کردم که در حال ساخت بر روری دیواره های این تونل بودن از داخل - میدان انقلاب هم که این نمادها هستن و همچنین ایستگاه متروی ولیعصر و همینطور پارک 7 چنار واقعا من نمیدونم چه جوری و چه کسی این نمادهارو میسازه لطفا پیگیری کنید
پاسخ ها
ساره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
منم دیدم. خدا به دادمون برسه
سرگردان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
86
یاد باد آن روزگاران یاد باد !
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
102
درود بر سید محمد خاتمی عزیزتر از جان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
11
69
قربون سید عزیزمان. ان شا الله به زودی شاهد آزادای امام موسی صدر باشیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
103
خدا پشت و پناهت باشد ای انسان وارسته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
8
107
سلام سید به دادمون برس-فقر-بیکاری-عدم ثبات-دزدی-آوارگی آخه تا چه حد تورو جدت شما کمک کن سید
یک رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
225
16
بخواهید نخواهید جلیلی انشالله رئیس جمهور بعدی است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
من اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
فقط سيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
9
78
با تو همیشه، بی تو هرگز
عاشقتم ای دوست. دنیا ایرانیت و انسانیت را از تو میشناسد.
"گفتگوی تمدنها" شعاری که هنوز طنین انداز در قلب های همه جهانیان. ای کاش فرصت داشتی و آن را عملی میکردی. ولی باز هنوز هم ما منتظریم بیا ای دوست.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
5
58
با سلام این ناشناس که کامنت میزاره برادر حسین نیست؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
11
94
نمیدانم چرادشمنان ومخالفان آقای خاتمی افراطی های ایران وافراطی های آمریکاواسرائیل هستند؛اگرکسی میتواندپاسخ دهد سپاسگزارمیشویم؛
درعاشقی گریزی نباشدزسوزوساز/استاده ام چوشمع مترسان زآتشم
درودبرسیدمحمدخاتمی آزاده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
نکته جالبی بود
محمدسليم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
8
72
يعني ميشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
9
119
خاتمی با صراحت وشجاعت خاتمی کاملا ایده آلی است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
4
70
ادب مرد به ز دولت اوست.
عمران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
7
90
اختلاس 5 میلیاردی که هیچ در دولت شما اگر لبنیات و گوشت و .......... سالی یک بار هم گران میشد چه بلوایی به پا میشد
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
8
45
جناب آقای خاتمی شما دو بار این مسئولیت را قبول کرده اید . بعضی از کارهای شما خوب و بعضی از آنها جای ایراد داشت ولی نسبت به دولت کنونی همه حسرت دوره شما را می خورند. این بمعنای تایید کامل شما نیست چون شما مهلت داشتید تا با پشتوانه مردمی که داشتید برای مردم بیشتر مایه بگذارید . ولی با اوضاع بوجودآمده مردم دوست دارند چه شما باشید و چه کس دیگر با قوت و پشتوانه مردمی کامل و بصورت قاطع مواضعتان را روشن کنید وبقول معروف با مردم یک کاسه گردید تا هم خیر این دنیا و هم در تاریخ ماندگار گردید والا دیگر اعتمادی برای مردم باقی نمانده است که هی 4سال4سال دارد میگذرد. و ....
ایران سرفراز
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
8
60
دلمون برا حرف حساب تنگ شده بود. ممنونم خاتمی عزیز
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
7
71
آقای خاتمی یادتان هست در پایان اخرین سخنرانی دوران ریاست جمهوریتان چه بیتی را خواندید!؟
گمان مبر که به پایان رسید کار مغان/هزار باده ناخورده در رگ تاک است
(چشام پر اشک شد)
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
7
67
فقط ميدونم قلب ودل آقاي خاتمي يكرنگ است وبي ريا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
11
55
سلام بر فرزند معنوی امام خاتمی عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
8
47
خیلی دیره ....... خیلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
11
57
بنازم تفکر سیدرا ترا به جدت بااز هم در انتخابات شرکت کن
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
7
79
کسی که پیش خدا عزیز باشه پیش خلق خدا هم عزیزه
تعداد مثبت هایی که به کامنت ها داده شده نشون میده که خاتمی کبیر چقدر عزیزه
غریب آشنا
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
7
62
اگر سید بزرگوار کاندیدای ریاست جمهوری شود آخرین اشتباه سیاسی اش را مرتکب شده است. سید جان همان جا بمان و هدایت کن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
5
74
در این که این سید عالی قدر جزء محبوب ترین، مودب ترین و بهترین سیاست مداران است هیچ شکی نیست. در اینکه دوران ایشان بهترین دوران بعد از انقلاب مردم بود هم هیچ شکی نیست و همچنین اگر ایشان دوباره بیایند حده اقل وضع کشور از این بدتر نمی شود هم هیچ شکی نیست. نکته اینجاست که ما مردم ایران همیشه دنبال یه نفر هستیم که ازش بت بسازیم و انتظار داشته باشیم بیان و همه چیز بشه کعبه آمال؛ غافل از اینکه منو شمائیم که می توانیم دست به دست هم بدهیم و وطنمان را آباد کنیم و تا وقتی که چشم به جیب همدیگه داریم که سکه ای از آن را تصاحب کنیم به جایی نمی رسیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
124
20
سلام بر خمینی وخامنه ای درودخدا بر خاتمی
نکیسا سامی
|
ROMANIA
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
10
85
اگه بشه چی میشه . خاتمی عزیز شما مکلف هستی به عقیده ملت احترام بگذاری و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
6
44
تمام !
نظرات بینندگان