arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

پرسپوليس بدون كريمي صفر امتيازي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قرار بود شروع پر سر و صداي رويانيان آغاز خوشي را براي پرسپوليس رقم بزند اما گويا اين اتفاق رخ نداده است.

پرسپوليس خوب شروع كرد و بد ادامه داد تا رويانيان كه فكر مي كرد همه مسائل  به خوبي همين نقل و انتقالات پيش مي رود و به يكباره عنوان كار را از دست وي گرفت و مدير عامل را از دست اين كلاف سردرگم كلافه كرد تازه پي برد كه مديران قبلي چه مي گفتند و  چرا به آن روز افتادند.

برخي اتفاقات غير معمول در پرسپوليس  باعث شد  تا سنگ روي سنگ بند نشود اما از حق نگذريم مشكل پرسپوليس را هر چه بدانيم، كاپيتان  از آن مبراست.
 
قصد ما حمايت از شخصي خاص در پرسپوليس  نيست اما از مدير عامل پرسپوليس مي خواهيم مروري به گذشته داشته باشد،  كريمي  نه تنها عصاي دست پرسپوليس بوده بلكه  در شرايط مساوي با بازيكنان  ديگر سر و جان هم براي پرسپوليس داده و مي دهد يادمان باشد اين كريمي همان كريمي است كه از اروپا و كشور هاي حوزه خليج فارس و باشگاه هاي داخلي انواع و اقسام ارقام را پيشنهاد دادند و باز هم جادوگر پيراهن سرخ را انتخاب كرد و حالا پس از اين همه سال وقتي صحبت از اخراج كريمي به گوش مي رسد و بازي  هاي اين فصل را مرور مي كنيم حداقل به اين نتيجه مي رسيم كه اگر كريمي در اين چند بازي هم نبود شايد پرسپوليس  همين امتيازات را هم كسب نكرده بود.

اما دليل اصلي اخراج احتمالي علي كريمي محبوب ترين بازيكن اين روزهاي پرسپوليس چه مي تواند باشد.

آيا اختلافات درون باشگاهي عامل اين مشكلات است يا اختلافات شخصي كريمي و يكي از اعضاي كادر مسئوليتي تيم،  به هر حال گمانه زني ها نشان مي دهد رويانيان قصد دارد  كمي فضاي ممكن را كه به هر دليلي  به نفع جادوگر است تنگ تر كند  و اوليتاتوم جدي را به كاپيتان بدهد و به نوعي اعمال نفوذ وي در تيم را كم كند اما بايد ديد جلسه فوق  به چه شكلي به پايان مي رسد و رويانيان و كريمي با هم كنار مي آيند يا مثل هميشه يكي برنده يكي بازنده مي شود.
 
به اعتقاد ما صحبت هاي  فوق چكيده اي از اتفاقات و احتمالات موجود است اما اميدواريم تصميم هر چه باشد به نفع پرسپوليس به پايان برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان