arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال شد

میلاد تقوی با رای اکثریت مطلق آرای اعضای مجمع فدراسیون والیبال برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس فدراسیون والیبال فدراسیون انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: میلاد تقوی با رای اکثریت مطلق آرای اعضای مجمع فدراسیون والیبال برای یک دوره چهار ساله به عنوان رییس فدراسیون والیبال فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) به ریاست شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، وحید مرادی سرپرست و فریبا محمدیان نایب‌رییس بانوان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمدرضا داورزنی رییس سابق فدراسیون والیبال به عنوان عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و جهان در این مجمع انتخاباتی حضور پیدا کرد.

برای ریاست این فدراسیون میلاد تقوی، پیمان اکبری، محمد منصوری، امیرحسین منظمی، محمود افشاردوست نامزد شده بودند که پیمان اکبری و امیرحسین منظمی از حضور در انتخابات انصراف دادند. محمد منصوری هم در مجمع حاضر نشد.

به این ترتیب رقابت بین محمود افشاردوست و میلاد تقوی دو نامزد ریاست فدراسیون والیبال بود که در پایان رأی‌ گیری از ۶۷ عضو حاضر در مجمع، میلاد تقوی با کسب ۶۱ رأی اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس فدراسیون والیبال برای یک دوره چهار ساله انتخاب شد.

محمود افشاردوست در این مجمع انتخاباتی ۶ رأی به دست آورد.

نظرات بینندگان