arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شدند

جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت جنوب به شمال به علت تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت جنوب به شمال به علت تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج اول سفر‌های نوروزی، گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، آمد وشد وسایل نقلیه از  جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و آزادراه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب  تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب افزود:هم اکنون ترافیک در جاده چالوس، هراز محدوده لاسم، زیار باغ، آب اسک و روستای لاریجان به امل و سوادکوه پرحجم و نیمه سنگین است.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظرات بینندگان