arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

اسرائیل هیوم: نگرانی تل آویو درباره درز اطلاعات نظامی در پی حمله سایبری به سامانه وزارت دفاع اسرائیل / هکرها خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر امنیتی فلسطینی شدند

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم گزارش داد که سامانه وزارت دفاع اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفته، موضوعی که باعث نگرانی درباره درز اطلاعات نظامی شده است.بر اساس گزارش این رسانه، هکرها اعلام کردند که سیستم‌های رایانه وزارت دفاع اسرائیل را هک و به اطلاعات حساسی دست پیدا کرده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر امنیتی فلسطینی از زندان‌های اسرائیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: یک رسانه صهیونیستی با تائید هک وب سایت وزارت جنگ این رژیم توسط هکرهای حامی فلسطین، از افشای اطلاعات نظامی حساس ابراز نگرانی کرد.
 
به گزارش تارنمای رأی الیوم، روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم گزارش داد که سامانه وزارت دفاع (رژیم) اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفته، موضوعی که باعث نگرانی درباره درز اطلاعات نظامی شده است.
 
بر اساس گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، هکرها اعلام کردند که سیستم‌های رایانه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هک و به اطلاعات حساسی دست پیدا کرده‌اند و خواستار آزادی ۵۰۰ اسیر امنیتی فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.
 
پیش تر گروه هکری با نام «Net hunter» از حمله سایبری به سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده بود.
 
بر اساس این گزارش، گروه هکری «Net hunter» با انتشار اسناد و اطلاعاتی، اعلام کرد که موفق شده به سامانه‌های وزارت جنگ رژیم اسرائیل نفوذ و به زیرساخت‌های آن دسترسی پیدا کند.
 
این گروه هکری اسناد دست یافته از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در کانال تلگرامی خود به آدرس «nethunte۳r» قرار داده و تأکید کرده به اسناد محرمانه‌ این وزارتخانه از جمله برخی نقشه‌های ساخت ابزارهای سلاح جنگی و قطعات تجهیزات نظامی و حتی اسناد مرتبط با سامانه پدافندی گنبد آهنین دست یافته است.
 
گروه هکری «Net hunter» پس از هک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تاریخ جنایات (رژیم) اسرائیل را برای نسل‌های بعدی ما نشان خواهد داد. جنایت نسل کشی، قتل عام بیش از ۳۳ هزار انسان بی گناه، کشتن بیش از ۱۲ هزار کودک، کشتن بیش از ۹ هزار زن بی پناه، حمله به ۹۸ مرکز بهداشتی درمانی، بی خانمان شدن بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر، آزار و اذیت جنسی زنان بی پناه توسط افسران اسرائیلی و جلوگیری از ورود مواد غذایی، همه حاکی از شکست (رژیم) اسرائیل است و همچنین چهره واقعی (رژیم) اسرائیل را به نسل‌های آینده نشان می‌دهد.
 
این گروه هکری افزوده است: هک وب سایت وزارت جنگ (رژیم) اسرائیل و انتشار بخشی از اسناد آنها پاسخی به بخشی از این جنایات است و ما این جنایات را برملا و متحدان و همدستان (رژیم) اسرائیل را به دنیا معرفی می‌کنیم.
 
در اطلاعیه گروه هکری «Net hunter» آمده است: این اسناد ثابت می کند که (رژیم) اسرائیل بدون حمایت متحدان ناتوان خواهد بود و تا زمانیکه شریان‌های حمایت نظامی از (رژیم) اسرائیل قطع نشود، جنایات آنان پایان نخواهد یافت.
 
با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، حملات سایبری نیز به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.
 
چندی پیش هکرها به وب سایت شبکه خبری صهیونیستی «واللا» حمله و آن را از دسترس خارج کردند.
 
زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.
 
در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و شهری رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.
نظرات بینندگان