arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پلیس: کشف ۳ تن موادمخدر در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در دستگیری سوداگران مرگ، گفت: در تازه‌ترین عملیات پلیس، بیش از سه تن مواد مخدر کشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر در دستگیری سوداگران مرگ، گفت: در تازه‌ترین عملیات پلیس، بیش از سه تن مواد مخدر کشف شده است.

سردار «عباسعلی محمدیان» صبح امروز در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن تشکر از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، گفت: دغدغه شهروندان این بود که پلیس اگر به یک ماموریت خاص بپردازد، از سایر حوزه‌ها غافل می‌شود، اما امروز می‌بینیم که در یک ماه اخیر همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف سه هراز و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی شده اند.

این مقام انتظامی با تاکید بر این مطلب که همه متهمان تحت رصد پلیس بوده و هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده است که امروز نتیجه آن را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه یک هزار کیلوگرم از مواد مکشوفه شیشه است، عنوان داشت: این مقدار مواد روانگردان که تحت پوشش سنگ معدن بود کشف و توقیف شده که قرار بود در تهران پخش شود، اما همکاران ما در تعطیلات نوروز با زحمات شبانه روزی و همکاری دستگاه قضا این محموله را توقیف کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه مجرمان تحت رصد پلیس هستند، ادامه داد: یک کار پیچیده پلیسی طی سه تا چهار ماه انجام شد تا این تریلی حامل شیشه توقیف شود ضمن اینکه سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در کنار دانه درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر نیز برخورد می‌کنیم و آمار‌های پلیس از میزان بالای کشفیات در سال جاری نسبت مدت مشابه در سال قبل به مقدار ۲۰ درصد افزایش داشته است.

نظرات بینندگان