arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت

وزیر کشور گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها‌، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر کشور گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B۱ و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

وی در نخستین برنامه در آیین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج حضور یافت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره‌مند می‌شود، اظهار داشت: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج برای سرعت‌بخشی به پروژه برقی‌سازی اتوبوس‌ها قدردانی کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است، تصریح کرد: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

نظرات بینندگان