arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

آلمان: نباید خاورمیانه به سمت وضعیت غیرقابل پیش بینی برود

«النا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان  بعد از ظهر چهارشنبه گفت که نباید اجازه داد خاورمیانه به سمت وضعیتی غیرقابل پیش بینی فرو برود. وی که برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» به اسرائیل سفر کرده بود، گفت: «همه اکنون باید محتاطانه و مسئولانه عمل کنند».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: وزیر خارجه آلمان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است بعد از ظهر چهارشنبه گفت که همه باید برای تشن زدایی مسئولانه عمل کنند.
 
«النا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان  بعد از ظهر چهارشنبه گفت که نباید اجازه داد خاورمیانه به سمت وضعیتی غیرقابل پیش بینی فرو برود.
 
به گزارش خبرگزاری «رویترز» وزیر خارجه آلمان که برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» به اسرائیل سفر کرده بود، گفت: «همه اکنون باید محتاطانه و مسئولانه عمل کنند».
 
بائربوک برای هفتمین بار از زمان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر برای کمک به تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها  از اسرائیل دیدن کرد.
 
«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان نیز روز  سه شنبه خواستار «سیاست هوشمندانه» علیه ایران برای جلوگیری از درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه شد.
 
شولتز در جریان سفر به چین در نشست خبری در پکن، مجدداً از اسرائیل خواست پس از حمله پهپادی و موشکی ایران، خویشتنداری نشان دهد.
 
وی گفت: «آلمان حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل را به شدت محکوم می‌کند.»
نظرات بینندگان