arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۲۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

سعید قاسمی: چرا فائزه را گرفتید؟ /چرا مهدی برگشت؟/ می خواستم ریشم را درمراسم رسمی بتراشم اما...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید قاسمی، طی یادداشتی به مسایلی که این روزها پیرامون او و ماجرای تراشیدن محاسنش در صورت بازداشت فائزه مطرح می باشد پاسخ داده است.

 آریا نوشت، بدون هیچ قضاوتی درباره این یادداشت  نسبت به درج آن، به صورت کامل اقدام می کند و البته این حق را برای کسانی که نامشان در این یادداشت آمده و اتهامی به آنها نسبت داده شده محفوظ می داند که پاسخ احتمالی را درج کند.

 
دیروز پس از اقدام انقلابی اما بسیار دیرهنگام قوه محترم قضائیه درخصوص بازداشت یکی از سران کذایی فتنه 88 (علیرغم سرباز کردن زخم کهنه آن و زنده شدن تمامی خاطرات تلخ آن ایام) آنقدر خوشحال شدم که قصد آن کردم تا طی مراسمی رسمی در یکی از دانشگاه‌های تهران به وعده خویش جامه عمل بپوشانم.
 
در روزهای سخت جنگ که بار‌ها و بار‌ها در عمق خاک عراق، تا سلیمانیه و حلبچه می‌رفتم، حاضر نبودم حتی از خوف لو رفتن و اسارت بدست دشمن به محاسن خود دست بزنم. تنها یکبار توفیق! این امر نصیبم شد و آن‌هم زمانی بود که به علت مجروحیت ما بین دو عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک به بیمارستان منتقل شدم و پرستار بیمارستان با استفاده از غفلت بیهوشی من و به منظور جراحی جراحت گلویم، محاسنم را از ته تراشید که خود به دعوای یک هفته‌ای من با پرسنل بیمارستان منجر شد. دعوایی دیدنی بیا و ببین!
 

 
در سوی دیگر، هنوز هستند برادران جانبازی که بر اثر استنشاق گازهای خردل و... در جبهه‌های جنگ، چهره‌های تابناک و زیبایی محاسن دارشان، ریش ریش شده و به مانند مدهای جدید این روز‌ها، حتی ابرو هم ندارند. آنان ثابت کردند که در راه خدا ریش که هیچ، جان‌های تابناکشان را قربان حضرت دوست کرده‌اند که امامشان به آنان آموخت که در این راه باید هم چو منصور خریدار سر دار شد.
 
دیروز نقل محافل بچه‌های حزب‌الله این بود؛ حاجی! نتراش! حاجی دیگر بتراش!! و برخی دوستان که حاجی! حیف ریش‌های تو که برای دخترک ساندویچ خور به عاریت رود؟!
 
همین‌جا از تمامی عزیزانی که این همه به حقیر سراپا تقصیر لطف داشته ودارند و مورد عنابتشان هستم بسیار ممنون و سپاسگزارم. این همه دلالت بر آن دارند که؛ ریش با ریشه ارزش بر سر زبان‌ها افتادن را هم دارد. هنوز به خانه نرسیدم بودم که پیامکی رسید که «بنابر خبر BBC فارسی، مهدی هاشمی از دوبی عازم تهران شد.» و پای پلکان اول خانه؛ «مهدی هاشمی در فرودگاه امام تفهیم اتهام شد».
 

اولین کارم در خانه، جستجویی در فضای مجازی بود و مشاهده فیلم خبرنگار BBC فارسی در دوبی که پشت سرش مهدی هاشمی با چمدان‌هایش عازم تهران بود، و پرسش و پاسخ رد و بدل شده و مهدی هاشمی که با غیظ و غضب می‌گفت؛ «در تهران پاسخ می‌دهم»!! هفته پیش هم که خبر دار شدیم جناب دکتر جاسبی ریاست سابق دانشگاه آزاد و از دیگر حامیان مالی و لجستیک فتنه 88 به عضویت شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها درآمده‌اند؟!
 
به راستی اگر کسی محاسن‌اش را حتی در آسیاب هم سفید کرده باشد، از چیدمان این اخبار جالب و معنادار! چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟ عقل سلیم چه می‌گوید؟ اگر به این قضایا ساده انگارانه نگاه نکنیم و درست تحلیل کنیم و در پی آن باشیم که بدانیم در زیر پوست شهر چه خبر است، واقعاً تقارن میان بازداشت دخترک فتنه‌‌ةگر (ة تأنیث) با بازگشت فتنه بزرگ به تهران به چه معناست؟

هنوز یادمان نرفته است که عزیز رزمنده‌ای که عمرش را در دفاع مقدس گذرانه است و در فتنه 88 یکی از علمداران حزب‌الله در دفاع از حریم ولایت بوده، فقط به خاطر آن‌که نتوانست در مواجهه با فتنه‌گر ساندویچ خور خود را کنترل کند (و طی برنامه‌ای هماهنگ شده و از پیش طراحی شده رکب خورد) و به غلط بددهانی کرد (که البته در مقابل همه جنایت‌ها و خیانت‌های آن دختر و برادرش و دار و دسته‌ پلیدشان هیچ بود) چه‌ها که بر سرش نیامد. والله اگر من نیز جای آن برادر می‌بودم، ممکن بود من هم کنترل خود را از دست داده و ناخواسته اقدامی تند‌تر انجام دهم.
 
یکی به جرم فتنه‌گری و اهانت به حریم ولایت و نظام و هرزه درایی و فحاشی تنها به شش ماه حبس محکوم می‌شود (هم او که در فته 18 تیر 78 هم جمل سوار معرکه بود) و آن دیگری به جرم فحاشی به دخترک به 8 ماه زندان، شلاق، تعلیق و... محکوم می‌شود تا درس عبرتی باشد برای تمام بچه‌های حزب‌الله.

این اتفاقات ذهن مرا به تأمل واداشت تا به چند پرسش اساسی بیاندیشم؛
1- آیا باید منتظر فتنه جدیدی باشیم؟
2- آیا این جماعت برای سال 92 برنامه جدیدی در دست اقدام دارند؟
3- آیا هماهنگی و حمایت بی‌بی‌سی فارسی از این جماعت، نشان از هماهنگی سرویس MI6 با ایشان ندارد؟
4- آیا باید منتظر ستاد قیطریه جدیدی در سال 92 باشیم؟
5- آیا باید منتظر دختران فیروزه‌ای جدیدی در سال 92 باشیم؟
6- آیا باید منتظر بازسازی تشکیلات فتنه در قالب سازمان رأی جدیدی در سال 92 باشیم؟
7- آیا باید شهادت غلام کبیری‌ها و ده‌ها و صد‌ها شهید یگر را به انتظار بنشینیم؟ و چه غریب و مظلوم بودند این شهدای فتنه 88 که معلوم نشد چند ده و یا چند صد تن بودند و خانواد‌هایشان امروز چه می‌کنند؟
و آِیا و اماهای دیگر
 
به نظر می‌رسد بازگشت فتنه به تهران را می‌بایست به معنای کلید خوردن پروژه جدیدی تلقی کرد که هدفش انتخابات سال آینده و تطهیر فتنه‌گران است. پروژه‌ای که عطف به ماسبق گرانی ‌های ساختگی به دست عوامل امریکایی و مافیای کثیف لانه کرده در وزارت‌خانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، سعی بر آن دارد تا هم نظام را ناتوان از تأمین معیشت مردم (آن‌هم در سال «حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی» و «اقتصاد مقاومتی») نشان دهد، و هم اینکه این نارکارآمدی را به عدم رابطه با امریکا متصل سازد و تنها راه نجات کشور را در ایجاد رابطه با امریکا نشان دهد، رابطه‌ای که از نظر آن کلیدش تنها در دست یک تن می‌باشد. کسی که همین چند هفته گذشته نامه بیست و اندی سال قبل خود به حضرت امام (ره) مبنی بر ضرورت ایجاد رابطه با امریکا را در سایت منتسب به خود منتشر کرد تا به امریکا این پیام را بدهد که؛ کلید رابطه تنها در دست من است.
 
به نظر می‌رسد که در آستانه انتخابات جدید هر روز باید منتظر حوادثی از این قبیل بود که این همه، از نتایج سحر است. حوادثی چون فرمایشات و جنجال جناب ناطق نوری در مشهد، بازگشت مهدی هاشمی به کشور، ول چرخیدن و هرزه درایی زشت رویان نجاست قلم رانت خواری چون خزعلی و نوری زاد و... که البته این‌ها دیگر مهره‌های سوخته‌اند وبا ید منتظر مهره‌ها و چهره‌های جدیدتری برای فتنه آینده بود.
 

برادر بزرگوار، جناب آقای آملی لاریجانی! این روز‌ها و در این شرایط پیچیده و حساس تاریخی که حضرت آقا از آن با عنوان «پیچ بزرگ تاریخ» تعبیر کرده‌اند باید بدانیم که انقلاب در حساسترین شرایط تاریخی خویش بسر می‌برد و نیز باید خوب بدانیم تمامی آن‌چه تاکنون پیموده‌ایم با هم فراز و فرودش جز به برکت خون شهدای عزیزمان و مدد سکانداری حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب و همراهی خضری فرخ پی ولایت می‌سر نبود و اگرنه، ظلمات بود و خطر گمراهی.
 
امروز انقلاب روح الله (ره) برای عبور از این پیچ بزرگ چشم امیدش به قاضی القضات انقلاب و قوه قضا است تا اقداماتی انقلابی و شایسته و البته در چارچوب عدالت و اخلاق علوی، مشتی بی‌آبروی خود فروش را که برای رسیدن به مطامعشان و فرونشاندن آتش حقد وکینه‌شان نسبت به علمدار رشید انقلاب خمینی و نظام اسلامی از هیچ خیانتی فروگذار نمی‌کنند را بر سر جای خود نشانده و عدالت را در مورد ایشان به اجرا گذارد. اما چنین اقداماتی می‌بایست که مبتنی بر حکمت و بصیرت و هدایت باشد.
 
من هنوز بنا ندارم به خود بباورانم که در این سناریوی جدید و تقارن این اتفاقات در کنار هم خدای ناکرده قوه قضا رکب خورده است و یا ناخواسته و ناغافل در پازل دشمن و فتنه جدید بازی می‌کند. اگرچه شما خوب می‌دانید که مردم ما تشنه اقداماتی از این دست هستند. اقداماتی که برای مردم ما به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده است و انجام نشدنشان، پرونده‌هایی چون «حادثه 8 شهریور» و «کشمیری» را هنوز مبهم و حل ناشده در تاریخ انقلاب باقی نهاده است. نباید اقدامات تأخیری شما موجب مضحکه (خنده بازار)‌ها در صدا و سیما ولو به حق باشد که کا کاف، کاف،... لا لام، لام... ف ف، ه.
 
حضرت آملی لاریجانی! نسل من در سایه سار زعامت و ولایت آقا روح‌الله (ره) قد کشید و بالید و در محضر وی و نیز چریک‌های خانه بدوش عدالت و مرغان آمین‌گوی شهادت سپاهیان وی، آموخت که برای اقامه عدل و سربلندی و اعتلای کلمه‌الله و اسلام و مذهب حقه ولایت اهل بیت علیهم‌السلام و نیز جمهوری اسلامی و سرافرازی شما مسئولان، ریش که هیچ، خون خویش در طبق اخلاص ‌گذارد.‌‌ همان نسلی که در بیت‌المقدس و فتح‌المین و کربلای 4 و 5 و والفجر مقدماتی و مرصاد... بال و پر در گلستان آتش گشود و جان و سر خویش تقدیم پرده دار حرم کرد.
 
بزرگوار! در این مسیر پربلا که البته صراط عدل و حق است، آرزوی توفیق و پیروزی شما را دارم و به شما و تمامی دوستانتان دست مریزاد می‌گویم. و سخن آخرم هم‌‌ همان پشت نوشته لباس‌های خاکی به خون خفتگان شلمچه و طلائیه که؛
 
ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم
 گرجان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود
 ما پشت به سالار شهیدان نکنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
25
700
از کی تا حالا دانشگاه شده سلمانی؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
22
914
میگن دو صد گفته باندازه نیم کردار نیست! ، بالاخره کی ریشتونو می تراشید جناب قاسمی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
50
873
رسما حاج آقا تعطیلی!!!!! فاتحه
اشکنه خور حرفه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
38
791
سردار!؟ این همه سفسطه و فلسه بافی فایده نداره ریش را بتراش یالا ما همه منتظریم شرم و حیا مال نوعروسه اما باید ریشه را بتراشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
321
200
آفرين به اين همه ادب و متانت!!
آبادی سار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
26
633
دیگه دوران این ادعاهای بی مبنا گذشته. دفاع از ارزشهای دفاع مقدس کار شما نیست. اعتدال و میانه روی حکم عقل است که در بعضی افراد یافت نمی شود
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
35
572
منم منم بسه . بابا پس کل جنگو تو چرخوندی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
11
648
1- تنها یکبار توفیق! این امر ( زدن ریش )نصیبم شد و آن‌هم زمانی بود که ..... و پرستار بیمارستان با استفاده از غفلت بیهوشی من و به منظور جراحی جراحت گلویم، محاسنم را از ته تراشید که خود به دعوای یک هفته‌ای من با پرسنل بیمارستان منجر شد. دعوایی دیدنی بیا و ببین!
آیابه نظر خودت منطقی عمل کردی که باپرسنل بیمارستان دعوا راه انداختی ؟
2- همه ی حرفهای شما درست و متین اما کسی که شما را مجبور به شرط گذاشتن برای زدن ریشتان نکرده بود
آیابه نظر خودت منطقی عمل کردی که چنین شرطی را برای خودت گذاشتی ؟
و در آینده .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
11
464
کجایند مردان بی ادعا. درد ما از آنجا شروع شد که عاشقان هم سیاسی شدند. درود بر عاشق ترین انسانهای این مرز و بوم که به شهد عاشقی دست یافتند و نماندند تا از عرش خدائی به سرزمین دنیائی سقوط کنند.
عبدالوهّاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
20
739
نمی خواستم نظر بنویسم امّا گاهی اوقات آدم حرفهایی می شنود و یا می خواند،که حتّی اگر سکوت هم بکند،تک و پهلویش به حرف می آید.

شما جناب قاسمی،سعی کنید،به جای آنه که از کوچکترین فرصت ها برای ایجاد فضای نفرت و تفرقه استفاده کنید و یا با استدلالات عجیب و غریب،سر خود و خواننده ها را درد بیاورید،کمی زبانتان را کنترل کنید.
دیروز از زبانتان در رفت و وعده ی تراشیدن ریش دادید،امروز علنا بر خلاف سخن معصوم که "خدا،انسان ناسزاگو را دوست ندارد" داد سخن داده و از این عمل موهن و بی شرمانه حمایت می کنید.

متاسفم.متاسفم که به شما تریبونی آزاد برای چنین سخنان سراسر بغض و عداوت گونه داده می شود.
تا زمانی که رفتارهای اینچنین در جامعه هست،باید اتّحاد و همدلی را فقط در رویاها دید.
واقعا برایتان متاسفم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
7
576
سلام آقای قاسمی
1- این متن طولانی برای اینه که بگی اهمیت ریش شما با مسایل مربوط به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقابله با فتنه 88 و... یکیست؟
2-مگر شما در منزل جهت بازدید فیلم بی بی سی فارسی از فیلتر شکن استفاده می کنید؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
12
795
جنابعالی اگه ریشتونو بتراشی اونوقت از چه راهی میخوای نون دراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
7
529
سلام
خسته نباشید . در این متن نکات زیادی که میتوان به آن اشاره کرد زیاد هست . به یکی اشاره میکنم . در ابتدای سخن آقا سعید گفته زندانی شدن به خاطر توهین به این دخترک خط و نشان برای حزب الله است . یک سئوال آیا آقا سعید کسی که دشنامهای رکیک جلوی زنان ودر حرم مطهری میدهد را جز بچه های حزب اللهی میدانی ؟؟!! آقا سعید یاد آن جریان که امام صادق(ع) از حرف یکی از یارانش در خصوص غلامشو را با عنوانی ناصواب صدا میکند امام (ع) آن یار را از خود میراند . آقا سعید چگونه فردی که حرمت مکان مقدس و حرم را نگه نمیدارد و مهمتر در انظار عمومی و نوامیس مردم از آن کلمات شنیع استفاده میکند را حزب اللهی میدانی آیا اگر امام صادق (ع) امروز شاهد این صحنه بود آیا این فرد را حتی دیگر مسلمان میدانست . برادر سعید شما که بچه جبهه ایی هستین و آن صحنه های مقدس را دیدید حیف است که خود را در ورطه کثیف این سیاست بازان دخیل کنید . برادر جان لحظه ایی درنگ کن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
6
309
لذت برده از توجه چند روزه اخیر
سعید
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
6
380
بالاخره میتراشی یا .....
پویان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
6
326
ریش چی شد آقا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
6
378
واسه توجيه كردن نتراشيدن ريش به هر بني بشري رسيده توهين كرده.
آخه اين همه آسمون ريسمون بافتن نداره ، يهو بگو نميخوام ريشامو بزنم ، وقت مردم رو هم با اين كلمه بازي ها نگير
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
5
290
فعلا بروریشت رابزن تابعد
نادری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
3
296
بنده هم بعنوان کسی که در خد حاجی در دفاع مقدس بوده ام و نه نتها به اندازه حاجی برای انقلاب روح الله دل نگرانم بلکه بشتر چراکه کل اعزای خانواده ام که توان برداشتن صلاح را داشتن در جنگ شرکت کردند و شهید شدن لازم دانستم به حد درک خودم و نگرانیم چند چمله ای به حاجی و حاجیها بگویم بیائید در این پیچ تاریخ سنگ مانع در را عبور این انقلاب نباشیم و بگذاریم ماشین این انقلاب به سلامت از این پیچ عبور کند .حاجی قرار نیست مصلحت نظام را همه چبهه رفته ها تشخص دهند و قرار نیست همه اشتهاد داشته باشیم مائیکه مدعی ولایت مداری هستیم یعنی مقلدیم و باید به ولی خود ایمان و باور داشته باشیم که بهتر هدایت کننده است و حد اقل به قوا اشراف دارند و در تذکرات لازم کوتاهی نمی کند قرار نیست شما به رئیس قوه قضائی که به انتصاب ولی میباشد تذکر بدهید . و آما آخر حاجی مطمئن باش راه انقلاب و امام و دفاع و .... و حاجی شدنمان را از همین آقای هاشمی و روحانیت آموخته ایم . از همه مهمتر مگر یک مسلمان میتواند قبل از محاکمه جرمی را نسبت بدهد . خدا همه را هدایت کنند و سلام
سعید رایگانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
6
450
برای تو امثال تو متاسفم ، هتاکان و بی تربیتان نه سرباز امام راحل و نه ولی فقیه اند ، کینه و نفرت ظاهری خود دیگر همگان میدانند و ترفندهای تو و امثال تورا شناختن، تو هیچ نبودی و هیچ نیستی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
10
426
شما ريشو بتراش ,تحليل بيخيال
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
10
409
خوب بعد از این قصه ها تکلیف ریش چی شد؟ شرط ایمان وفای به عهد است
نظرات بینندگان