arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

این آپارتمان‌ها زودتر در تهران فروش رفتند؛ لیست آپارتمان‌های ارزان پایتخت

واحد‌هایی که ارزش قیمت آن در رنج ۲ تا ۳ میلیارد تومان است با سهم ۱۸.۴ درصدی از کل معاملات، بیشترین خریدوفروش را به خود اختصاص داده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اکوایران: واحدهایی که ارزش قیمت آن در رنج 2 تا 3 میلیارد تومان است با سهم 18.4 درصدی از کل معاملات، بیشترین خریدوفروش را به خود اختصاص داده‌اند.
 
داده‌های بانک مرکزی از تحولات فروردین ماه بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد که آپارتمان‌هایی که قیمت یک مترمربع آن بین 50 تا 60 میلیون تومان بوده است با سهم 15.6 درصد بیشترین معامله را به خود اختصاص داده‌اند.
 
در این ماه، متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران معادل 81 میلیون تومان بوده که این رقم نسبت به ماه قبل 0.2 درصد افزایش داشته است.
 
آنطور که آمارها نشان می‌دهد، واحدهایی که ارزش قیمت آن در رنج 2 تا 3 میلیارد تومان است با سهم 18.4 درصدی از کل معاملات، بیشترین خریدوفروش را به خود اختصاص داده‌اند.
 
البته واسطه‌گران ملکی نیز در این رابطه به اکوایران می‌گویند، توان اکثریت خریداران و بودجه آنها متناسب با واحدهای مذکور است و به این دلیل بیشترین معاملات را خانه‌های 2 تا 3 میلیارد تومانی در بر می‌گیرد.
 
 در محله سبلان جنوبی، واحدی با 51 مترمربع زیربنا و 23 سال عمربنا، 2 میلیارد و 800 میلیون تومان و در محله پیروزی، واحدی 55 متری و 16 سال ساخت، 3 میلیارد و 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
 
در حوالی میدان امام حسین، برای آپارتمانی 70 متری و 16 سال ساخت، 3 میلیارد و 750 میلیون تومان و در محله وحیدیه، برای واحدی 50 متری و 26 سال ساخت، 2 میلیارد و 600 میلیون تومان 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تعیین شده است.
این آپارتمان‌ها زودتر در تهران فروش رفتند؛ لیست آپارتمان‌های ارزان پایتخت
نظرات بینندگان