arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قیمت بستیون T۷۷ به بیش از دو میلیارد تومان رسید + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

بستیون T۷۷ کراس‌اوور کوچک و وارداتی گروه بهمن است که نخستین نمونه‌های آن در سال گذشته به دست مشتریان ایرانی رسیدند. قیمت بستیون T۷۷ همواره از کراس‌اوور‌های مشابه مونتاژی در داخل کشور بالاتر بوده است و اکنون با افزایش نرخ، اختلاف قیمت بستیون T۷۷ و سایر رقبای مونتاژی بیشتر نیز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بستیون T77‌ کراس‌اوور کوچک و وارداتی گروه بهمن است که نخستین نمونه‌های آن در سال گذشته به دست مشتریان ایرانی رسیدند. قیمت بستیون T77‌ همواره از کراس‌اوورهای مشابه مونتاژی در داخل کشور بالاتر بوده است و اکنون با افزایش نرخ، اختلاف قیمت بستیون T77‌ و سایر رقبای مونتاژی بیشتر نیز شده است.
 
گروه بهمن برای اردیبهشت 1403، قیمت بستیون T77‌ را به بیش از دو میلیارد تومان افزایش داده است. این کراس‌اوور تا پیش از آن، حدود 1.95 میلیارد تومان قیمت داشت. افزایش قیمت این خودرو، باعث خواهد شد تا بهای آن در بازار آزاد نیز افزایش یابد.
 
تغییرات قیمت بستیون T77‌ در اردیبهشت 1403:
قیمت بستیون T۷۷ به بیش از دو میلیارد تومان رسید + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
بستیون T77‌ یک کراس‌اوور وارداتی از برند فاو چین است که توسط بی‌ام کارز (زیرشاخه وارداتی گروه بهمن) به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک محسوب می‌شود و رقیبی گران‌تر برای محصولات مونتاژی خواهد بود. خودروهایی همچون تیگو 7 پرو، لاماری ایما، هایما 8S و کی‌ام‌سی K7 ازجمله رقبای بستیون T77‌ در بازار ایران هستند.
 
بستیون T77‌ همانند بسیاری از کراس‌اوورهای کوچک چینی، به پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 169 اسب‌بخار قدرت و 258 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه از نوع تر یا WDCT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. بستیون T77‌ یک خودرو دیفرانسیل جلو است، بنابراین قابلیت بیراهه‌نوردی ندارد.
 
مواردی از قبیل سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، سانروف، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، شش کیسه هوا و سیستم‌های کنترل پایداری نیز تجهیزات بستیون T77‌ را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل می‌توان گفت که این کراس‌اوور از نظر امکانات و تجهیزات نیز برتری خاصی نسبت به رقبایش ندارد. از این رو انتظار داریم تا مشتریان همچنان به خرید خودروهایی نظیر تیگو 7 پرو پرمیوم، لاماری ایما و هایما 8S تمایل بیشتری داشته باشند.
نظرات بینندگان