arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده مجلس: قوه قضائیه با مسئولان خاطی مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند/ هیچ مسئولی در دولت پاسخگوی مردم نیست/ چرا باید سرمایه مردم این گونه نابود شود؟

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان در مجلس تصریح کرد: چرا باید سرمایه مردم این گونه نابود شود؟ از مسئولان قوه قضائیه انتظار داریم متخلفان را شناسایی کرده و با آن ها برخورد کنند تا مردم در سال جهش تولید و مشارکت مردم امیدوار شده و شاهد وخیم تر شدن وضعیت اسفناک کنونی بازار سرمایه نباشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب بازار سرمایه و ریزش مداوم آن طی ماه های اخیر، گفت: بخشی از این وضعیت نامناسب حاصل سوء مدیریت ها و ترک فعل ها است لذا از مسئولان قوه قضائیه می خواهم به این موضوع ورود کرده و با خاطیان برخورد کند.

مصطفی نخعی در نشست علنی امروز ۳۰ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان خراسان جنوبی، گفت: برآورد خسارت ها ناشی از سیل در استان خراسان جنوبی صورت گرفته و انتظار داریم هیات وزیران هرچه زودتر این ارزیابی ها را ملاحظه کرده و مصوبه مربوطه را برای جبران خسارت های ناشی از سیل صادر کند.

وی ادامه داد: در اثر وقوع سیل در استان خراسان جنوبی بسیاری از زیرساخت ها و محصولات کشاورزان و دامداران دچار خسارت شده است لذا انتظار داریم هیات وزیران مصوبه مربوطه را هرچه سریع تر صادر و اعتبارات مذکور نیز به سرعت تخصیص داده شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماهی است که با ریزش مداوم بازار سرمایه مواجه هستیم، آن هم در سالی که مزین به نام جهش تولید و مشارکت مردم است. حتما یکی از مصادیق مشارکت مردم حضور در بازار سرمایه است.

نخعی اضافه کرد: بی تردید بسیاری از این ریزش ها و اشکالاتی که هم اکنون وجود دارد ناشی از سوء عملکردها، سوء مدیریت ها و ترک فعل ها است. حال که متاسفانه هیچ مسئولی در دولت پاسخگوی مردم نیست انتظار داریم مسئولان قوه قضائیه به این موضوع و ترک فعل ها ورود کرده و ضمن شناسایی آن ها با افراد خاطی برخورد کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: چرا باید سرمایه مردم این گونه نابود شود؟ از مسئولان قوه قضائیه انتظار داریم متخلفان را شناسایی کرده و با آن ها برخورد کنند تا مردم در سال جهش تولید و مشارکت مردم امیدوار شده و شاهد وخیم تر شدن وضعیت اسفناک کنونی بازار سرمایه نباشیم.

نظرات بینندگان