arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

اولین واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد: فرافکنی می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به اظهارات رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های امنیتی صحت گفته‌های رئیس جمهور را بررسی کنند و 22 نفری را که ایشان می‌فرمایند سر حلقه نوسانات اخیر بازار هستند را به مردم معرفی کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از نامه نیوز، مصطفی پورمحمدی که در جمع اعضای اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، در واکنش به صحبت های رئیس جمهوری در کنفرانس خبری امروز خود، تصریح کرد: من از صحبت‌های رئیس جمهور متاسفم، ایشان اعلام کردند که سر حلقه تمام آشفتگی‌های اخیر یک تیم 22 نفره هستند، اگر اینطور است دستگاه‌های اطلاعاتی وارد عمل شوند و با این تیم برخورد کنند.

وی با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور با فرافکنی مشکلات موجود را به گردن دیگران می‌اندازد، تصریح کرد: یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت ارز وجود تحریم هایی است که علیه کشورمان صورت گرفته است. همه بار سنگین تحریم ها را قبول دارند، اما این دلیل نمی‌شود که برای این مشکلات و نحوه مواجهه با تحریم ها تدبیر نکنیم. مردم تحریم‌ها را می‌فهمند اما این دلیل نمی‌شود برای رفع این مشکلات فعالیت موثری نداشته باشیم.

رئیس جمهوری در اظهاراتی در کنفرانس خبری امروز خود گفت: یکی از نهادهای اطلاعاتی گزارش آورده است و می‌گوید 22 نفر سر حلقه هستند و تمام آشفتگی‌ها را اینها ایجاد می‌کنند. من حالا باید چه کار کنم؟ مشخص است چه نهادهایی باید وارد عمل شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
62
145
بازم احسنت به شما.
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
52
116
ما دیگر به چنین فرافکنی هایی عادت کرده ایم. این آقا فقط آماروارقام عجیب و غریب می دهد و از پرونده هایی که زیربغل دارد و از اسامی که در جیبش دارد دم می زند. فقط به این سؤال جواب بدهید که چه چیزی برمنافع مردم ایران ارججیت دارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
52
109
چند سال است که لیست مفسدان درون جیب دکتر هست و فکر کنم موریانه خورده!!!
نظرات بینندگان