arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳

معرفی فیلم عقب‌گرد ناتمام - Turtles All the Way Down

«عقب گرد ناتمام» یا «لاک‌پشت‌های تمام راه پایین» یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ است که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. داستان درباره یک نوجوان ۱۶ ساله مبتلا به اختلال وسواس اجباری است که به دنبال حل معمای ناپدید شدن یک میلیاردر می‌رود...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام فیلم : عقب گرد ناتمام - Turtles All the Way Down

ژانر : درام، رمانتیک

سال انتشار : 2024

محصول کشور: آمریکا

کارگردان : هانا مارکس

امتیاز (imdb) : 6.7

تهیه کننده: مارتی بوون- ویک گادفری- آیزاک کلاونسر

بر پایه رمان : «لاکپشت های تمام راه پایین»  نوشته جان گرین

 

بازیگران :  ایزابلا مرسد- هانا مارکس-  فلیکس مالارد- جودی ریس- پورنا جاگاناتان و...

 

 

داستان فیلم

داستان درباره یک نوجوان ۱۶ ساله مبتلا به اختلال وسواس اجباری است که به دنبال حل معمای ناپدید شدن یک میلیاردر می‌رود...

 

درباره فیلم

 این فیلم به موضوعات مهمی مانند سلامت روان، دوستی و بلوغ می‌پردازد. با توجه به سابقه جان گرین در نوشتن داستان‌های نوجوانان، انتظار می‌رود که این فیلم نیز اثری تأثیرگذار و پرفروش باشد. فیلمبرداری این فیلم در سال 2022 در شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو کشور آمریکا انجام شد. دو کمپانی Temple Hill Entertainment و New Line Cinema تهیه و تولید فیلم عقب گرد ناتمام را بر عهده داشتند. «Turtles All the Way Down» فیلمی خوش‌ساخت و تأثیرگذار است که به خوبی چالش‌های زندگی با OCD را به تصویر می‌کشد. ایزابلا مرسد نقش Aza را با ظرافت و مهارت ایفا می‌کند و بیننده را به سفری عاطفی در ذهن آشفته او می‌برد. کارگردانی Hannah Marks حساس و در عین حال صریح است و به خوبی لحن رمان جان گرین را حفظ می‌کند. فیلم از نظر بصری جذاب است و موسیقی متن آن نیز به خوبی حال و هوای داستان را القا می‌کند. این فیلم  مهم و آموزنده است که به موضوعات مهمی مانند: سلامت روان، دوستی و عشق می‌پردازد. فیلم نه تنها برای طرفداران رمان جان گرین، بلکه برای هر کسی که به دنبال داستانی تأثیرگذار و فراموش‌نشدنی است، جذاب خواهد بود.

 

حاشیه جالب فیلم

 یکی از نکات جالب، حضور نویسنده رمانی است که فیلم از روی آن ساخته شده ، «جان گرین » به عنوان معلم ورزشگاه  در فیلم ظاهر می شود.

 

 

 

نظرات بینندگان