arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

نماینده اسرائیل: ماجرای هواپیمای بدون سرنشین در خاک اسرائیل ، قطعاً کار ایران است

یک نماینده مجلس اسرائیل مدعی شد: هواپیمای بدون سرنشین که در اسرائیل دیده شد، قطعاً کار ایران است. البته وزارت دفاع اسرائیل هیچگونه ارتباطی را بین ماجرای ورود هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی این کشور و شیعیان لبنانی نزدیک به ایران را تأیید نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نماینده مجلس اسرائیل مدعی شد: هواپیمای بدون سرنشین که در اسرائیل دیده شد، قطعاً کار ایران است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب؛ به دنبال ورود یک هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی اسرائیل، رگب نمايندۀ مجلس اسرائیل و سخنگوی پيشين ارتش  در صفحۀ توييتر خود ابراز اطمينان کرده است که این هواپیمای بدون سرنشین ايرانی بوده و از سوی حزب الله پرتاب شده است.

البته وزارت دفاع اسرائیل هیچگونه ارتباطی را بین ماجرای ورود هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی این کشور و شیعیان لبنانی نزدیک به ایران را تأیید نکرده است.

در این زمینه جمال الدين آبرومند معاون هماهنگ کنندۀ سپاه پاسداران در يک نشست خبری در تهران در واکنش به اظهارات برخی کارشناسان امنيتی اسرائيلی مبنی بر احتمال ایرانی بودن این هواپیمای بدون سرنشین اظهار داشت که:"اين موضوع چند وجه دارد؛ ابتدا ممکن است اين اقدام که توسط رژيم صهيونيستی صورت گرفته، يک عمليات روانی باشد اما موضوع ديگر اين است که رژيم صهيونيستی دشمنان بسيار زيادی دارد و از طرفی عليرغم ادعاهای اين رژيم در خصوص گنبد آهنين و توانايی های سپر دفاعی اش، حضور اين پهپاد با فرض اين که عمليات روانی نباشد، بيانگر اين است که اين سپر دفاعی خيلی کارآيی ندارد و فاقد توانمندی لازم است".
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
14
31
خب حالا واسه ما هم باشه...میخواد چه غلطی کنه؟
اباصلت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
16
28
بفرض هم كارايران باشه : احسنت ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
15
30
کار هرکی بوده دستمریزاد
نظرات بینندگان