arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۲۵
تعداد نظرات: ۴۰۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

در جشن تولد سید محمد خاتمی چه گذشت؟/ تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بزرگداشت 69 سالگی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی صبح امروز از سوی سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و جمعی از علاقمندان به رئیس‌جمهور سابق کشورمان در دفتر وی برگزار شد.



به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ سیدمحمدخاتمی با تشکر از سیدمحمود دعایی و عزیزان دیگری که از طریق نامه و امضاء و...تولد وی را تبریک گفتند، اظهار داشت:«بسیار خوشحالم که شما را می بینم ولی برای خودم؛عمر خودم و جایگاه خودم این ارزش را قائل نیستم که به خاطر سالروز تولدم جشن گرفته شود یا دور هم جمع شویم.»

وی افزود: « بهره ای که از این جلسه هست و مرا راضی میکند این است که در کنار شما هستم و شماها را می بینم بخصوص الان این موقعیت و فرصتی است که می توانیم دوستان عزیز را ببینیم و از محضرشان لذت ببریم.»

رئیس بنیاد باران تصریح کرد:« من همچنان که گفتم به هیچ وجه خودم را شایسته این نمی‌بینم و عمرم را دارای آن ارزشی نمی‌بینم که دوستان به زحمت بیافتند و سالروز تولد مرا تبریک بگویند.»



وی با بیان اینکه اینگونه مراسم‌ها باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با آن سابقه درخشان و شخصیت ممتاز، دوست داشتنی و خدومی که دارند برگزار شود، ادامه داد:« بیش از اینکه این جلسه به حساب من باشد به حساب آقای دعایی می گذارم که از شخصیت های ارزنده قبل از انقلاب و بعد از انقلاب هستند.»

رئیس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد:« برگزاری این جلسه  به خاطر من در این موقعیت که ....... به دلیل مشکلاتی که از بیرون به مردم ما تحمیل شده یا از درون ناتوانائی هایی که بوده و در نتیجه آن مردم با مشکلات فوق العاده زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با درد و مشقت روبرو هستند، کمی ناگوارتر هم هست گرچه دیدن شما و دور هم بودن ما خودش یک فرصت و غنیمتی است.»



وی با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه به صورت ساده و بدور از هرگونه تشریفاتی گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم مشکلاتی که از بیرون و درون برای ما وجوددارد رفع بکند و آینده بهتری را برای کشور و ملت و مردم ما انشالله مقدر بفرماید.»

سیدمحمود دعایی که همچون سال‌های گذشته بانی برگزاری این مراسم بود، با اهدای سبدگلی به خاتمی گفت:« سبد 69 گل آتشین تقدیم شما جناب آقای خاتمی که درونتان آتش است و شعله هایتان ما را گرفته است.»



وی افزود:« آقای خاتمی حجت دین داری خیلی از ما ها هستند.در دورانی هستیم که آئین و دین و همه مقدساتمان دارد تحریف می شود و چیزی که پناه و مرجع ماست صداقت و پاکی و تحمل و بردباری و همه  خوبی‌ها و فضائل ایشان است و بر همه ما حجت هستند و بر همه ما فرض است که حرمت ایشان نگاه داشته شود.»

نماینده ولی فقیه در روزنامه اطلاعات تصریح کرد:« کوچکترین ادای احترام ما این است که به میمنت این روز خجسته مراسمی داشته باشیم.فردا تولد ایشان است ما امروز آن را جشن می گیریم.»



مدیرمسئول روزنامه اطلاعات سپس به نمایندگی از همکارانش در روزنامه اطلاعات، با اشاره به روز حافظ، متنی که از سوی آنها تهیه شده بود را قرائت کرد.

در این متن آمده بود:


بسم‌الله الرحمن الرحيم


«بهـار در خـزان»

پنهـان مَشـو كه رويِ تو بَـر ما مبارك است نَظّـارة تـو بـر همـه جـان‌هـا مبـارك است

يك لحظـه سـايـه از سـرِ مـا دورتـر مكُـن    دانستـه‌اي كـه سـايـة عَنقــا مُبــارك است

اي نـوبهـارِ حُسـن! بيـا كان هـواي خوش،   بر باغ و راغ و گلشن و صحرا مُبارك است

اي صــد هـزار جــانِ مقـدّس فــداي او:      كايد به كوي عشق، كه آنجـا مبـارك است

هر برگ و هـر درخت رسولي‌ست از عَدَم  يعني كـه كِشت‌هاي مُصفّــا مبــارك است

نَقشي كه رنگ بَست ازين خـاك، بي‌وفاست  نقشـي كـه رنگ بَست زِ بـالا مبـارك است

بر خـاكيـان، جمـالِ بهـاران خجستـه است   بـر مـاهيـان طَپيــدنِ دريــا مبــارك است

دل را مَجـــال نيسـت كـه از ذوق دَم زَنَـد    جان سجده مي‌كند كـه خدايا مبـارك است

هر دل كه با هـوايِ تو اكنـون شـود حريف  او را يقيـن بـدان تو كه فـردا مبـارك است

«مولانا ـ ديوان شمس»

69 سال پيش در چنين روزي «فرزند فاضل، باتقوا و متعهد» امام در خانه و خاندان «يکي از پرفروغترين چهره‌هاي تقوا و خلوص و ايمان، چهرة تابناکِ مبارزاتِ خستگي‌ناپذيرِ روحانيتِ روشن‌ضمير و روشنفکرِ متديّن و مجتهدِ بزرگوار، و از خوبانِ امين کم‌نظير،... يار و پناه محرومان كه يک عمر با تحجر و واپسگرايي جنگيد؛ يعني خاتمي زنده‌دل» به دنيا آمد.



لبخنـد زديّ و آسمـان آبـي شـد        شبهاي قشنگِ «مهر»، مهتابي شد

پـروانه پـس از تـولـد زيبـايـت        تـا آخر عمـر غـرق بي‌تـابي شد

امروز سالروزِ ولادت شماست. اين روز خجسته را به شما، خانواده و دوستان و دوستدارانتان تبريك و تهنيت مي‌گوييم. گرچه به قول شمس تبريزي: «ايام را از شما مبارک باد! ايام مي‌آيند تا بر شما مبارک شوند؛ مبارک شماييد... »

تولد شما در پاييزِ برگ‌ريز، نمادي از بهار در خزان است و اميد در نااميدي، و شادي و مهر به هنگام سردي و بي‌وفايي. آري، تولدت نويدبخشِ رويش جوانه‌هاست و به گفتة صائب:

از وقتِ تنگ، چون گل رعنا در اين چمن           يک‌کاسه کـرده‌ايم خـزان و بهـار خويش

امروز روز حافظ نيز هست؛ سخنور بزرگي كه در يكي از بدترين و تيره‌ترين ادوار تاريخ ايران، با شعر و پيام جاودانه‌اش بر شعور مخاطبان افزود و در حافظة ما ايرانيان خوش نشست و با شناخت درستي كه از بيم‌ها و اميدها، غم‌ها و شادي‌ها و مصائب و مسائل تاريخي مردم در دوره‌هاي گوناگون داشت، سخنگوي ناخودآگاهِ جمعيِ آنها شد. اگر دلِ غمديده‌اي ست و اگر سر شوريده‌اي ست، اگر سرزنشهاي خار مغيلان است، اگر فُرقت جانان است و اِبرام رقيبان و خندة سرمستان و گرية دوستان؛ اگر هجومِ دشمنان است، و بيمِ برافتادن بنياد هستي از سيل فناست، اگر منزل بس خطرناک است و مَقصَد بس بعيد، اگر کنج فقر است و خلوت شبهاي تار، و اگر هزار بار تلخ‌تر و سخت‌تر از هر چه پيش آمده، باز او با سخنِ برآمده از عمق جان و ايمانش، به فردايي بهتر اميد مي‌دهد و از بددلي و بدخواهي و بدانديشي برحذر مي‌دارد و مي‌گويد: کلبة احزان شود روزي گلستان، غم مخور. اوست كه مي‌گويد:



روز هجران و شب  فُرقتِ يـار آخِر شد     زدم اين فال و گذشت اختر و کارْ آخِر شد

آن همه ناز و تنّعم که  خزان مي‌فـرمـود     عــاقبـت در  قـدمِ بــاد بهـــار آخِـر شد

آن پـريشـانيِ  شبهــاي دراز و غـمِ دل       همـه در سـايـة گيسـوي نگــار آخِـر شد

بـاورم نيست ز  بدعهـدي ايــام هنـوز        قصـة غصـه کـه در دولـتِ يـار آخِـر شد

ساقيا، لطف نمودي،  قدحت پُـر مِيْ باد      که بـه تـدبيـر تـو، تشويشِ خُمار آخِر شد

در شمار اَر چه نياورد  کسي حــافظ را     شُکـر، کان محنتِ  بي‌حدّ و شمار آخِر شد

 ما اينجا آمده‌ايم تا با تبريك زادروز شما، شادي و كاميابي همه كساني را از خداوند بخواهيم كه در جهتِ رسيدنِ به نور و ايمان و اخلاق و سربلنديِ ايران و تقويت انقلاب، صادقانه و درست تلاش مي‌كنند. هماناني كه شما را پيرو امامي مي‌دانند كه خدمتگزار مردم بود و به آنها به چشم «ولي‌نعمتِ» خود مي‌نگريست. ما مي‌دانيم كه همچنان كه خودتان بارها تأكيد كرده‌ايد، به جايگاه امام خميني و رهبر معظم انقلاب صادقانه اميد و ايمان داريد، ما مي‌دانيم كه به همة فصول و همة اصولِ قانون اساسي معتقديد. ما مي‌دانيم كه از جدّي‌ترين مدافعی ان نظام جمهوري اسلامي بوده‌ايد و هستيد. ما شما را به سبب صفاتي كه داريد، دوست مي‌داريم و به هركس كه برخوردار از آنها باشد، ارج مي‌نهيم: ايمان، نجابت، آزادگي، مردم‌باوري، جوان‌گرايي، صداقت، ايران‌دوستي، صبوري، مهرباني، فروتني و در ختمِ كلام: خاتمي بودن.



گفتنی است کیک تولد تهیه شده برای سیدمحمد خاتمی منقش به شمسه‌ای بود

که در کاشی کاری های مسجد جامع یزد وجود داشت.

 

همچنین روی کیک این متن نوشته شده بود:

لبخند زدی و آسمان آبی شد                شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت                    تا آخر عمر؛غرق بی تابی شد

 

کاکای نازنین ؛ با تبریک شصت و نهمین زادروز شما؛شادی و کامیابی همه کسانی را از خداوند خواستاریم که در جهت رسیدن به نور و ایمان و اخلاق و سربلندی ایران عزیز و تقویت انقلاب اسلامی مانند شما صریح،صادقانه و صمیمانه تلاش می کنند.

 

اگر چه در باغ خزان می وزد ز باغ و درخت   

تو سبز باش که یادآور بهارانی

غم از هجوم سیاهی و شب پرستان نیست     

تو آن چراغ امیدی ، تو چشمه سارانی

لازم به ذکر است، علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی ،جمعی از روزنامه نگاران و کارمندان روزنامه اطلاعات و گروهی از جوانان ، روحانیون، اساتید دانشگاه ، هنرمندان، خبرنگاران، فعالان مدنی، دانشجویان نیز در این نشست صمیمانه حضور داشتندو هدایای خود را همراه با شاخه های گل به رییس جمهور سابق کشورمان اهداء کردند.

دف نوازی توسط یکی از هنرمندان موسیقی پایان بخش نشست صمیمانه امروز بود که مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت.

در این دیدار همچنین جمعی از جوانان اردکانی و همشهریان سید محمد خاتمی حضور داشتند که به وی یک جلد کلام الله مجید و قالیچه دست باف اردکان هدیه دادند.

 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۰۴
در انتظار بررسی: ۷۲
غیر قابل انتشار: ۷۷
علی حسین
|
United States
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
939
3304
خبر خیلی خوشحال کننده است جای ما اونجا خالی بود
دوستت داریم بزرگمرد...
پاسخ ها
طرفدار اقاي خاتمي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
اون احمقهايي كه منفي زدن - يعني چه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
دقیقا جای آمریکاییها اونجا خالی بود !
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اي كا ش قدر بزرگان را مي دانستيم تا امروز به مصيبت دچار نمي شديم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مهم اینکه چند برابر مثبت زدن
جلال
| United Kingdom |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ناشناس اصلا حالت خوب نيست حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اون احمق هايي كه مثبت زدن و كامنت احمقانه چاپ مي كنن چه معنايي دارن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
در پاسخ به اون ناشناسی که گفته "دقیقا جای آمریکاییها اونجا خالی بود !" باید بگم:
اولا که تا حالا این نظر 1392 تا مثبت گرفته و فقط 193تا منفی. دوما شما توهم داریدا! شما اقلیت یک درصدی هستید. مردم همه خاتمی رو دوست دارند. شما یک درصدی ها خودتون رو از مردم ندونید.
محمد
| United States |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
عزیز خودت میگی احمق، این ها یه سری بیکارن که میان فقط نظرات مغرضانه میدن و منفی میزنن به رای مردم..همین اقای ناشناس ببین چی نوشته!! جای امریکایی ها!! انصافا خنده دار نیست این حرف؟ وقتی به دلسوزان واقعی انگ امریکایی و انگلیسی میزنن باید هم میلیارد میلیارد اختلاس بشه توسط دلسوزان دروغین..دولت اقای احمدی نژاد هرچی نداشت یه چیز را خوب به این اصول گرا ها یاد داد، اونم این که هرجا کم اوردیم پای بیگانه را بیاریم وسط.انتخاب خواهش می کنم سانسور نکن و چاپ کن
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اهای ناشناس
حسودیت میشه تو همه جهان طرفدار دار ولی بعنی ها برای خود نمایی هی میرن امریکا سخنرانی کنن
monster
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
احمق کسیه که ادب نداره
ناشناس
| United Kingdom |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دقیقا جای آمریکاییها اونجا خالی بود.....

میگم یک سوال؟؟؟؟
چه رابطه ای بین جشن تولد بعد از 69 سال و انتخابات آتی ریاست جمهوری و سخن عشق و بازگشت آقازاده هاو هنرمندان عشقی و گرانی دلار و دولت وحدت ملی و ...... هست؟
(انتخاب نامردی اگر چاپ نکنی)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
احمق جنابعالی و همفکرانت هستید
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
جای خیلیها بخصوص اونهایی که درفتنه 88شعار می دادند رای ما رو پس بدین جای وکلیه اوپوزیسین داخل وخارج هم خالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
294
1916
درود خدابر سید صبور و بزرگوار ما نیز این روز فرخنده را تبریک عرض نموده طول عمر همراه با عزت و سلامتی را از خداوند مننان خواستاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
آمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
258
1556
دست اندرکاران انتخاب خداوند دلهایتان را شاد گرداند که با انتشار تصاویر و سخنان یکی از بزرگترین مظاهر و مصادیق صداقت و صمیمیت در این صبح جمعه دلم را شاد کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
احسنت بر انتخاب
منم ناشناس باشم؟
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
چقدر نوع ادبيات و نگارش اين ناشناس با ناشناس بالايي شبيه است.
حتما اتفاقي بوده و اين ناشناس‌ها ربطي به هم ندارند.
اما آقايون، چقدر چاضلوسي و چرب زباني؟
تا کي؟ براي چه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ادبیات انسانهای فهیم شبیه هم، و ادبیات بی ادبان شبیه هم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
260
1606
"جمعی از علاقمندان به رئیس‌جمهور سابق کشورمان"، ما هم علاقه مندیم به ایشون، اضافه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ایزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
پندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
297
1315
ایکاش توفیق حضور می یافتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
نگران نباشید! باهم محشور خواهید شد!!!
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
قطعا خوشحال ميشيم كه با امثال شما ناشناس عزيز حداقل محشور نشويم...خداوند به خاتمي عزيز صبر و عزت بيشتر دهد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خدا ما رو با خاتمی محشور کنه و شما رو با احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
239
1480
سيد تولدت مبارك.120سال زنده باشي.
پاسخ ها
امیر
| United States |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
خدا منو ببخشه حواسم نبود رای منفغی دادم،
تولدت مبارک* سید *عزیز**************************************
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
230
1264
سالروز تولدت یعنی تولد مدارا، عشق ورزی و محبت مبارک باد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
یعنی روشنای اسلامی ناب محمدی
دهه شصتی
| United States |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
یادش بخیر اون دورانی که با افتخار می گفتیم یک ایرانی هستیم
سید عزیزم تولدتون مبارک ایشالا سرزنده باشی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
234
1120
عشق من تولدت مبارک
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
204
1060
لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر؛غرق بی تابی شد
پاسخ ها
صادق بوشهری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
زیبنده چو نام تو محمد باشد
یک قرن به نام تو منور باشد .
ای باد صبا سلام ما را برسان
سر شوق که ام ؟ دوا و درمان باشد
آریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
249
955
درود بر تو.....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
257
994
سید جان تولدت مبارک.
انشاالله تواد بعدیت در دفتر خودت که همان دفر رئیس جمهوریست برگزار کنیم. آمین
کامیاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
242
809
قربونش برم مثل خودم متولد مهره چه افتخاریه برای من تولدت مبارک روشنایی امید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
برای من افتخار بزرگیه که روز تولدم با تولد چنین شخصیت بزرگ و قابل احترامی یکیه
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
238
879
خاتمی عزیز انشاالله سال های سال زنده باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
ببخشین اشتباهی منفی دادم ، ازش خوشم نمیاد اما این دلیل نمیشه بخوام طرف زنده نباشه
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
واقعا همینطوره اما بازگشت به دوران قبل اون هم با خاتمی مشکلی رو حل نمی کنه ضمن اینکه سابق هم هیچوقت به ایشان معتقد نبودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خداییش تنها مشکل جامعه ماجشن تولد 69سالگی اقابوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احسنت بر اصحاب رسانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
141
732
الهی صدسال زنده باشی , کاش ما هم اونجا بودیم .یدونه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
143
650
الهی صدسال زنده باشی , کاش ما هم اونجا بودیم .یدونه است.
مظلوم
|
Germany
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
163
686
تولدت مبارک سید مهربان
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
103
581
این خیلی خوبه ادم توی هر سن و سالی تولد بگیره . من با بعضی از تفکرات اقای خاتمی موافق نیستم ولی با این حرکتهای شادی آفرینش موافقم . خوبه که این مرسوم بشه که انسان از سن سی سال یا چهل سال گذشت می تونه تولد بگیره و شاد باشه .اما برام جالب بود باور نمیکردم ایشون هفتادسال داشته باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
ماشالله! بد که بهشون نگذشته!!
امید ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
114
638
سید عزیز تولدت مبارک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
143
684
خدایا خیلی لازمش داریم حفظش کن
پاسخ ها
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بخدا هیچم لازمش نداریم...
خدایا حفظشم نکردی هم نکردی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خدا بهتر می داند ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
106
792
نجابت، آزادگي، مردم‌باوري، جوان‌گرايي، صداقت، ايران‌دوستي، صبوري، مهرباني، فروتني و در ختمِ كلام: خاتمي بودن.
واقعا زیبا بود وبغض گلویم را گرفت
خاتمی حجت موجه دین داری همه ماست
سالها زنده وپاینده باشی سید
حامد 23
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
108
595
سید عزیز تولدتون مبارک باشه ، ایشالا 120 سال سایتون بالا سر ما باشه ، فدای شما بشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
پاچچه وخور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
98
579
ولی باوجود همه خوشحالیم یک مسأله واقعااشکم را درآورد و اون هم این که خاتمی 69 ساله شد و فرصتهاداره ازدست میره وازوجودش استفاده نشد
طبق معمول باید سالها بعد پشت دست به دندان حسرت بگزیم که دریغ ودرد ولی چه سود؟؟
hassan
|
South Africa
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
99
538
باسلام
غم از هجوم سیاهی و شب پرستان نیست

تو آن چراغ امیدی ، تو چشمه سارانی
من هم از خارج از کشور تولد این عزیز،که اسوه تقوا واخلاق و صمیمیت وپاکی وصداقتست را به ایشان و همه دوستداران ایشان تبریک می گویم.
خوشبحال همکاران روزنامه اطلاعات.بهشون حسدودیم شد.خوشبحالشون که مدیری چون دعائی دارند.سراسرشخصیت این آقا سید محمود،تبسم و اخلاق،بردبار و آرامش است. کاش توی کیهان هم......
علی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
99
551
سید جان تولدت مبارک انشالله شما رو هم مجدد در صحنه سیاست ببینم
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
99
689
سلام آقای خاتمی ! شاید خیلی از افراد وقتی بخواهند در مورد شما صحبت کنند بگویند دلشان تنگ شده برای قانون مداری و عزت و احترام و انعکاس آن در کلام ، شاید بگویند دلشان برای دیپلماسی و پرنسیب جهانی تنگ شده یا برای مردی از جنس باران با عبای شکلاتی اما من بیش از این ها دلم برای روزهایی تنگ شده که مجله مرحوم کیومرث صابری ( گل آقا) مسابقه ای داشت تحت عنوان : نامه ای به خاتمی . راستی آقای خاتمی میدانید حالا که رئیس جمهور نیستید و محدودیت های امنیتی کمتری دارید چه قدر از مردم دلشان میخواد آزادانه با شما ملاقات کنند . یعنی میشود ...
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
48
191
اقا مبارکه.ایشالله سال دیگه ریاست جمهوریتو در جای جای ایران جشن بگیریم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
47
166
سید عزیز تولدت مبارک
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
47
166
کاشکی راستگویی را از تو یاد میگرفتند سید عزیز
رضا
|
United Kingdom
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
43
151
سید عزیز از طرف خودم و خانواده ام به شما تبریک می گویم
سيد محمد موسوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
46
147
تولدت مبارك بزرگمرد
ايشاالله ساليان سال زنده باشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
169
71
تولدت مبارک اما شما به درد دوباره رییس جمهور شدن نمیخری یک هوای تازه یک فرد جدید نیاز داریم
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اشتباهی مثبت زدم. یک مثبت کم و به منفی اضافه کنید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
52
127
همه دنیای ما نیاز عجیبی به این انسانهای فرهیخته دارد....علی بهار
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
89
107
روز هجران و شب فُرقتِ يـار آخِر شد زدم اين فال و گذشت اختر و کارْ آخِر شد

آن همه ناز و تنّعم که خزان مي‌فـرمـود عــاقبـت در قـدمِ بــاد بهـــار آخِـر شد

آن پـريشـانيِ شبهــاي دراز و غـمِ دل همـه در سـايـة گيسـوي نگــار آخِـر شد

به حق محمد و آل محمد انشاالله . . . یا رب العالمین
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
40
116
به اين ميكن نشاط سرزندكي حالا بعضي ها ميروند و در قبر ميخوابند سيد تولدتان مبارك
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
214
49
نمیدونم چرا وزارت اطلاعات در بازداشت مدیران سایت منحرف انتخاب کوتاهی میکنه!!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
منحرف اون پدر پدر سگته عوضی
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
نمي دونم چرا امثال شما كه هفت سال بدبختي و نكبت رو بر ايران حاكم كرديد كمي سكوت پيشه نمي كنيد تا شايد حداقل فراموش بشيد و ننگ اين سال ها بر پيشونيتون بيش از اين سنگيني نكنه ناشناس عزيز...
مجیدآریان پور
|
France
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
39
99
تابلو رامن بهشان دادم وگفت به هم دوستان سلام برسانید.جای همتون خالی به قول نوریزاد چه خوب شد به دنیا آمدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
33
106
سيد بزرگوار ، تولدت مبارك ، انشالله كه ساليان سال زنده باشيد ما هم ازفيض وجودت بهره بريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
32
105
سیدجان سلام
همیشه طعم شیرینی وشربت روز بعدازدوم خرداد76 که اززادگاهت اردکان عبور می کردم رافراموش نمی کنم
توفیقی بود اون روز سفرماازاردکان عبورکنیم
چه روزهایی بود سرشارازنشاط وشادابی وامید
امیدی که کم سوشده ولی بی سو وبی فروغ نشده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
69
59
مير ما دربند است و اينها....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
38
112
درود بر دعايي و خاتمي
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
38
111
کهنه نمی شوی تا ابد بوی تازه بهار را برایمان داری دوستت دارم سید
عباس
|
United Kingdom
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
32
111
خیلی دوست داشتنی هستی بزرگمرد
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
33
129
جناب خاتمي ، دلمان براي نرخ تورم دوران شما ، با وجود نفت بشكه اي 10 دلار، تنگ شده است. خدا شما و تمام دلسوزان راحفظ كند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
این حرفها خیلی بی ارزشه
خاتمی رافقط برای دلارونفت نخواهیم
ماافکارناب اسلامی خاتمی رامی خواهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
175
45
از تیپ طرفدارانش معلوم است که او کیست .
پاسخ ها
بهنام خان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
از تیپ رییس جمهورت معلومه شما کی هستید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
چه عیبی دارند؟چون همه خوش تیپند مشکلی داره؟
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مهم نيست خاتمی کیست، بیندیش تو چه هستی.
وطنم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
28
100
میلادت بهانه ای شد تا پاییز امسال را با تمام دلتنگی هایش دوست بدارم..
طرفدار اقاي خاتمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
26
100
بالاخر يه جايي پيدا كردم كه هم به ساحت مقدسشان احترام بذارم - هم تولد مباركشان را تبريك بگويم - خدا نگهدارت باشد - ايشالا
lila
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
24
93
سید عزیز، از تمام ویژگی های بارز اخلاقی تان که بگذریم، من عاشق صبوری و نجابت شما هستم که در آن همه شلوغی و اهانت سال 88 حتی اعتراضی هم نکردید و به مصلحت ها اندیشیدید....
اگرچه من در دوره های قبل به اشتباه به شما رأی ندادم اما اگر این بار بیایید، انتخابی جز شما نخواهم داشت.
تولدتان مبارک!
یزدیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
24
86
سلام خاتمی جان تولدت مبارک باشه دست دعایی درد نکنه بانی این مراسم بود انتخاب دست درد نکنه شادمون کردی دستت دردنکنه شاد شدیم ما به وجود تو که بچه محل اردکان یزد هستی افتخار میکنیم فقط به خوشحالی که لحظه تولدت به بابات دست داده بود بیا برای کاندیداتوری انتخاب تا اینبار بگوییم جانم فدای خاتمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
129
30
داداش فتنه 92 هم تو راهست
پاسخ ها
خودماني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما همچنان در توهم فتنه بمان شايد بازهم مثل 88 چيزهايي عايدت شود...
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
با همین کلمه فتنه پدر مملکت را درآوردید.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
200
26
آدم خوبه مثل احمدی نژاد بی ریا باشد
پاسخ ها
سوگند و حمزه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اوا خاك بر سرم ببخشيد اشتباهي منفي دادم شرمنده عاشق احمدي نژاد گلمونم هستيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
من نمودنم بگم آقا ویا خانم سوگند وحمزه:یعنی همینطوری بدون خوندن منفی یا مثبت می دید؟خیلی جالبه برام بدونم
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بابا بي رياي 3000 تايي
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
و ایضاً راستگو!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بی ریا !!! بگم ؟ بگم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بي ريا باشه يا بي ربا؟
رودانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
19
139
سیدعزیزومحبوب سالروزتولدت مبارکباد .سیددوست داشتنی ومثال زدنی ازآن روزی که اگردرست گفته باشم چندروزی مانده بودبه انتخابات دوم خردادکه هجمه های تخریب توی عزیزازروزنامه هاوازبرخی تریبونها راشنیدم به پاکی ودرستی ومنش وشخصیت الهی توایمان آوردم وهشت سال تمام به واقع ایمانم برشماکامل شده که شماعزیزمیتوانیدبه ایران وایرانی هویتی سترگ ترازحال ببخشیدوایران وایرانی رادرسرتاسرجهان بربلندای قله های نمدن وانسانیت وشکوفایی نگه بداری .خاتمی عزیزمیخواهم ازصمیم قلب بگویمت که ازاعماق جان دوستت داریم واین رابدان که کم نشدنددوست داران شما چراکه دوستی ومحبوبیت وصبروبردبراری شمادروجودمان ریشه زده.پس ازخداوندعزیزطول عمرپربرکت وباعزت رابرای شمامسئلت دارم .
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
20
94
روز تولد تو میلاد عشق پاکه برای شکر این روز پیشونی ام رو خاکه...خجسته و انشاءالله جشن ریاست جمهوریت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
17
74
سید جان انشالله خداوند به همه توفیق قدر شناسی و احترام به اشخاص بزرگ همچون شما عزیز را عنایت فرماید . سنگ بد جوهر اگر کاسه زرین بشکست قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
15
45
ديگر چه اتفاقي مي خواهد بيفتد ؟نمي دانيم چه كسي راست ميگويد نمي دانيم ؟چه چيز را باور كنيم ؟نميدانيم و.... خداوندهمه ما وشما رابه راه راست هدايت كندو به همه ماصبر دهدوعاقبتمان راختم به خيركند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
17
67
انشاالله 120 ساله بشی سید جان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
18
84
سلام بر سید بزرگوار

وقتی آقای خاتمی نامزد انتخابات بود صبح زود وضو گرفتم و جزء ده نفر اول بودم که رای خود را به اسم این فرزند رسول خدا به صندوق انداختم خداوند ایشان را برای آینده نظام حفظ کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
68
درود بر مردي از جنس باران صاف و زلال پاك و حيات بخش .از درگاه كريمانه احديت برايتان طول عمر با عزت و عظمت خواستارم و همچنان منتظر حضورت نه حضوري كه به نفع بعضي سيه دلان باشد بلكه حضوري كه باراني باشد و زداينده آلايه ها .... هستم .هر موقع تشخيص دادي كه چنين حضوري امكانش هست و مايه عزت و آبروي اين مرز و بوم و مردم آن موقع تا پاي جان بپايت خواهم ايستاد و حضورت را گرامي ميدارم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
70
ممنون انتخاب .فقط فیلتر نشی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
15
74
تولد مرد ادب ایران مبارک باد.
آقای خاتمی امیدواریم که حضور خود را پررنگ کنید در جامعه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
132
88
نظرات همگی مثبت و با کف و سوت همراهه !!!! یعنی حتی اینا که منفی دادن اصلا نظری ننوشتن یا اصلا نظر مخالفی درمورد ایشون ثبت نشده !!! یا اینکه .......
( خیلی تابلو رفتار کردین ، البته از جماعت .... اینکارها بعید نیست ) خدا دانا و بیناســـت و هر عملی پاداش و جزایی بدنبال داره حتی نوشتن یک کامنت و انتشار اون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما اقلیت یک درصدی هستید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
223
76
خائن فتنه 88
شرم بر تو
پاسخ ها
ایزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
انتخاب جان برای خائنها هم جشن تولد می گیری؟! زنگ بزن احمدی نژاد و مشائی هم بیان!!
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
فعلا كه مبرهن است بر هر كس كه شما خائن به مملكت و اسلام هستيد. لطفا چشمان به زور بسته خود را باز كنيد و دوران خودتان را با خاتمي مقايسه كنيد عزيز برادر...
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خائن کسانی هستند که کشور را به این روز انداخته اند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
69
87
سید تو قلبمون جا داری
سعید از اردکان
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
70
67
از اینکه در تصاویر همشهریان خودم را در این مراسم مهم دیدم خوشحال شدم.پاینده باد خاتمی و استوار باد اردکان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
68
78
درودبرتوتولدت مبارك
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
40
88
دوران ریاست جمهوری سید بهترین دوران ایران پس از انقلاب بود حیف قدرشو ندونستیم به قول شاعر : این محنتی که از تنگی قفس کفران نعمتی است که در باغ کرده ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
16
64
انشالله جشن صد سالگی شما سید عزیز و بزرگوار، اسلام به داشتن فرزندی چون شما می بالد.
ناشناس
|
Norway
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
16
62
tabrik va tabrik va tabrik
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
16
76
خاتمی = کرامت - اخلاق - انسانیت - وطن پرستی - روشنفکری - مردم داری واقعی - نماد دین داری واقعی -ازادمرد- پیشرفت - عزت - مظلوم - ودریک کلام یک ایرانی فرهیخته که می تواند به شایستگی تمام نماد ایرانی اصیل در جهان امروزی باشد. خدایا از تمام بلایا محفوظش دار.سید من مجیزگو نیستم یک روستایی بی الایشم که نه شخص شما که مرام شما رامی پرستم .
تولد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
17
63
سید عزیز تولدت مبارک سید عزیز تولدت مبارک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
209
26
کثافت انتخاب...تو از همه کثیف تری...لعنت خدا بهت که نظرات مخالف رو نمیزنی...انتخاب انتخاب نیست...تو یه سکولار اصلاح طلبی...همون بس لیاقتت همیناست..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
این حرف ها رو ول کن. بیا یه منفی بهت بدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
توهم زدیا!!!!
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما مخالفان خاتمی با این کلمات سخیف به ملت بزرگوار ایران نشان می دهید که از چه قماشی هستید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
سكولار اصلاح طلب لعنت بر مخالفان سكولار و اصلاح طلب
محمدحسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
69
سلام ودرود خداوند براین سیدخوبان، خدایا نگهدارش باش و اورا در راه خدمت صادقانه به اسلام و نظام مقدس اسلامی ودستگیری از ملت یاوری نما.
مقرری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
61
راز دوست داشتن خاتمی ومحبوب بودن وی در قلوب ایرانیان با فرهنگ صداقت خاتمی است خاتمی ویژگیهای خوب زیادی دارد اما صداقت او بر خیلی از خصلتها زیبای دیگرش برتری دارد .
سید صادق ما دوستت داریم وبه دوستی با تو افتخار می کنیم هرچند زمانه با شما وما خیلی نسازد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
68
سيد خنده فراموش نشه هميشه خندان باشي
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
62
سید جان تولت مبارک... ایشالله صد سال عمر کنی
سعید گراوند کلسرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
65
اللهم عجل لولیک الفرج
درود خدا بر سید پاک و دوستداشتنی که همیشه دلوجانش برای ایرانی سربلند و با نشاط و دوری از فقر و ظلم و ستم و غم واندوه بیقراری میکند
تولدت مبارک زنده باشی به سلامتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
68
چقدر نجیب و دیندار واقعی و باسواد و خاضع و دوستدار مردم و صادق در عمل و کلام . ابهت ملت ایران در زمان وی کجا و الان کجا . استاد سخن و بزرگوار که دنیا بدیده احترام به وی می نگریستند و امیر کبیر زمان . اگر کاندیدا شود رای میدهم و گرنه رای من سفید خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
وگرنه ...اصلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
66
مشكلات امروز ايران به خاطر اين است كه ما قدر اين سيد عزير را ندانستيم.
شكر نعمت نمعتت افزون كند.
كفر نعمت نعمت از كفت بيرون كند.
خاتمي عزير سياستمداري صادق و خرمند است اما حكومت قدر ندانست و كفران نعمت كرد.
اميدوارم حكومت به اشتباه خود پي برده باشد و درصدد جبران برايد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
62
120 سال زنده باشی . خدا حفظت کنه
جواد
|
Sweden
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
58
سلام ودرود به خاطمی بزرگ و روشن بین ملت ایران.
آزاد اندیش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
64
درود بر مرد محبوب ایرانیان.وقتی خاتمی میخواست بره همه پشت سرش حرف در اوردن و نزدیکاش بهش خیانت کردن،اما حالا همه فهمیدن که چه کسی رفت...
به امید روزی که خاتمی بار دیگر برگردد و ایران و ایرانی را به اوج اقتدار و سرفرازی برساند...
زنده باد خاتمی،زنده باد آزادی،
زنده باد میهن من
جلال از ایتالیا
|
Italy
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
62
با سلام و تبریک به خاتمی عزیز انشاالله همواره سلامت و تندرست باشید.از اولین دفعه که شما را در ایتالیا دیدم از صمیم قلبم به شما علاقمند شدم.
به امید روزی که در کاخ ریاست جمهوری با شید.
جلال.میلان.ایتالیا
salar
|
Germany
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
53
24
khatamy hargez najangid
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
93
18
دهت گذشت مربی
پاسخ ها
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دهه شما هم گذشته عزيز برادر... مثل اينكه هنوز خوابي...نبود هشت ماه ديگه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
136
15
سید بزرگوار بیا
بیا تا دوباره مثل گذشته که تورم انباشته را از 200 درصد به 300 درصد رساندی اینبار 300 درصد را 400 درصد کنی !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
احمدی نژاد که سید نیست!!!
برادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ببخشيد!! مثل اينكه اين ناشناس قرص اكس تركونده...
کارمند دون پایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
61
مظهر مهر هست و در مهر هم بدنیا اومده.
انشاءالله که بار دیگه ما هم طعم مهریانیهاش رو بچشیم.
بگید آمین.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
64
درود بر امیر کبیر زمان
پاسخ ها
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اره اگه تاريخ رو بلد باشي زمان امير كبير قحطي گندم شده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
بله اگه قحطی هم شده بود کارسرمایه داران اون وقت بود برای خراب کردن امیرکبیر
اصلا شماقاجاری خوبه؟؟
این صفت هم بهتون میاد
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
52
یه شب مهتاب ماه میاد تو خواب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
یه شب ماه میاد
یه شب ماه میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
58
سلام به دعایی عزیز که هنوزهم درمیان خیلی ها مرده درود بر2سید بزرگ وار
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
60
درود بر تو سید محمد عزیز! درود
یه معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
58
اگر بخواهم تصوری از پیرو راستین پیامبر و خلق و خوی او داشته باشم فکر کنم خاتمی نمونه خوبی است ، عمرت بلند سید ای مسلمان راستین...
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
55
فرخنده گشته ازقدمت مهرماه من!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
126
20
این سید خدا اگر کاندیدا شود هم رای نمی آورد
سجادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
144
15
با سلام
انشاءالله خدا به همه ما بصيرت بدهد تا بتوانيم در اين زمان دشوار آدم‌هاي كه نقاب به چهره زدند رو بهتر بشناسيم.
در دولتش يه سري كارهاي خوب هم انجام داد ولي خيانت‌هاي زيادي رو هم به اين مملكت روا داشت.
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دیدیم شما که بصیرت داشتین کیو انتخاب کردین ! بصیرتتون تو زرد در اومد که !
برادر بسيجي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
آخي نازي. اين احمدي نژاد بزرگوار كه اصلا خيانت نكرده تا حالا.. انشان الله خداوند به شما هم كمي فهم و دوري از حسد بدهد حضرت سجادي..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
جناب دكتر تو كه اينقدر با بصيرتي خواهشاً يكي از خيانت هاي خاتمي رو مثال بزن فقط يه دونه رو كه ما بدونيم چرا هنوز طرفدار اين آدم هستيم؟
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
61
به یاد خاتمی عزیز
به یاد روزهایی که دلسوزان انقلاب عزیز و دل آرام بودند و بی طرفان انقلاب در داخل و خارج متمایل به جمهوری اسلامی و ناآگاهان روز به روز در حال کاهش
به یاد روزهای بهاری ایران، روزهای با دوستان محبت با دشمنان مدارا، به یاد خنده های همراه با صدق و صفایت ای عزیز ملت خاتمی بزرگ
یه معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
58
اگر بخواهم تصوری از پیرو راستین پیامبر و خلق و خوی او داشته باشم فکر کنم خاتمی نمونه خوبی است ، عمرت بلند سید ای مسلمان راستین...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
62
اگه سید کاندید ریاست جمهوری بشه من تو انتخابات شرکت می کنم و به ایشون رای میدم. ولی اگه کاندید نشه ....... سید جان منتظریم برگردی و مملکتو درست کنی
من همانم که شما می دانید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
66
سیدم بوی خوشی می آید
تو بگو روز خوشی می آید ؟
اگر امروز بیایی ز کرم در میدان
حتم دانم به میان باز خوشی می آید
متولد شده ای بهر صداقت و صفا
تو بیایی برود جور و جفا و وفا می آید
این تولد به تو و ما مبارک باشد
هر چند امروز میان "ما " شک باشد
تو بیا که "ما " بدانیم که تنها نیستیم
تو بیا و شک نکن که "ما"با تو هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
کلامی چند از وگوری شاعر، ترانه سرای فرهیخته ی برره و چاپلوس دولت آینده....
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
62
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
آرش 7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
56
تولدتون مبارک ابر مردایران
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
50
تولدت مبارک درپناه حق زنده باشی یاد باد آن رزگاران یاد باد
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
97
20
با تمام احترامی که برای آقای خاتمی قائلم، باید عرض کنم که ایشان دیگر محبوبیت چندانی در بین مردم ندارند.
به هرحال تولد ایشان را تبریک می گویم. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما ایران نیستی که ببینی مردم هنوز خاتمی رو دوست دارند و حاضرند همه جوره حمایتش کنند. همه از دوران خوب ریاست جمهوری خاتمی می گن.
ن.م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما نظر خودتو بگو به مردم كار نداشته باش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
45
درست ترین نظر رو خود آقای خاتمی دادن راجع به برگزاری مراسم تولدشون!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
73
9
شاید اگه صادق هدایت زنده بود باید بوف کور 2 را هم می نوشت
فواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
57
14
اگر نظر مخالف بدهیم جرات تایید دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
نه که ندارند داداش
اسمشون روشنفکره ولی در عمل 100 رحمت به برادران خودجوششش
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
46
از معدود كساني كه مي توانند كشور ما را از اين شرايط سخت و خردكننده عبور دهند و اميد را به مردم دوباره ببخشند و لبخند را بعد از مدتي طولاني بر لبان مردم بنشانند و عزت ملي و ايراني را افزايش دهند و اقتصاد و معيشت مردم را سرو ساماني دهند ارزشهاي اخلاقي و ديني را در جامعه پررنگ كنند و به روحانيت اصيل و مردمي. وجهه بيشتري دهند . خاتمي بزرگ است.
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
103
16
ریاکاری از این بالاتر که در همچین جشنی شرکت میکند بعد میگوید مردم با مشکلات زیادی دست وپنجه نرم میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دیگه مردم اینقدر بدبخت نشدند که یک تولد نتونن بگیرند. این همه نفت و گاز و معادن داریم.
ن.م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
هنوز به 3هزار ميليارد نرسيده كه
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اي بابا ابي جان كمي از توهم و مغلطه بيا بيرون گلم.. به جاي اين جانماز آب كشيدن ها برو به دنبال توجيه وضع موجود باش...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
چه جشنی؟چند میلیون خرج شده به نظرت؟بهتره از این نظر تنگی ها دست بردارید.
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ابی خان، حتّی که از تبار غافلانی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اون كسي كه شما ازش طرفداري مي كنيد واسه اونم جشن تولد مي گيرند ولي يك بار هم از مشكلات مردم صحبت نمي كنه!
کارمند دون پایه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ریاکار اونایی هستن که به اسم مهر و مهرورزی و عدالت طلبی، روزگار مردم رو سیاه کردند. بزرگترین اختلاس های تاریخ دنیا (تاکید می کنم تاریخ دنیا، نه ایران) در زمان دولت باصطلاح عدالت طلب آقایان اتفاق افتاده. بقول آقای خاتمی اگه یک اختلاس 5 میلیاردی در زمان ایشان اتفاق می افتاد، کفن پوشان روز و شب رو یکی می کردند. اما حالا همه سرشون رو کردن تو برف...
شرم به ریاکارهای واقعی
حمیدحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
51
انشاله همیشه سالم وعزیزباشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
48
یادروزهای طلایی به خیر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
50
چرا قدر شما سید عزیز رو ندونستیم؟؟

با دیدن این عکسها ناخوداگاه بغضم گرفت
behzad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
51
من سه روز پیش صاحب فرزند پسر شدم و خوشحالم که فرزندم در ماهی به دنیا آمد که بزرگانی همچون خاتمی به دنیا آمده اند. هرچند به بعضی از عملکرد ایشان در دوران چهارساله دوم ریاست جمهوری ایشان انتقاد داشتم. پاینده باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خدا شفات بده
دادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
66
17
واقعا اگر طاقت حرف کسانی که متفاوت با شما فکر می کنند را دارید این نظر را منتشر کنید : آقای خاتمی مطالبات مردم دیگر از چهارچوب به اصطلاح ! اصلاح طلبانی ؟؟ مانند شما چندین سال است که عبور کرده ضمن اینکه شما شاخص های مرد روزهای سخت را ثابت کردید که ندارید .
پاسخ ها
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دادگر عزيز كاش واقعا دادگر باشي و كمي از حب و بغض خودت كم كني.. خاتمي در دل ما مردم مرد روزهاي سخته و با همه هجمه هايي كه از همه سمت به اون وارد ميشه نشون داده كه مرد راستين اسلامه...تولدت مبارك سيد بزرگ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
واي واي واي واي واي
كوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
96
18
كاش كمي به خودت ميومدي كه ديگه وقت رفتنه! گرچه سن ملاك رفتن نيست ولي زنگ خطر كه هست. پس چرا به خودت نمياي؟!!!

في قلوبهم مرض... اين آيه خيلي معنا داره و اينجا به كار ميره

مردي منتشر كن. فقط ادعاي آزادي بيانتون ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
چرادرباره خودت نظرمیدی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خدا قلب مریض تو رو شفا بده کوروش جان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اين نظرت برعكس ميشه
یک اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
98
16
مردم نون شبشبن را ندارند ،این آقا چی کار می کنه ،بعد هم می گن خاتمی میاد تا به اقشار ضعیف کمک کنه ،دوستان حواستان باشد گول این افراد را نخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
یه کیک 20-30 هزار تومنی واسه شما پول زیاده، اما اختلاسهای میلیارد دلاری پول نیست،
شما مریضی دوست من، اسم اصلاح طلب اصلا بهت نمیخوره چون مشخصا از کی پول میگیری.
مستانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
چرا وقتی احمدی نژاد تو ماه رمضون بدون مرغ و موادغذایی مردم، افطاری آنچنانی میده،صداتون در نمیاد.چرا وقتی که مبالغ کلان برای زدن دفتر به نماینده ها میده که قراره فقط صرف تجملات بشه صداتون درنمیاد.این جشن ساده رو دیگران بصورت خودجوش برای سید عزیز گرفتند.البته نه خودجوشی که شماها می گید
يك بسيجي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
احمدي نژاد كه هفت سال دم از مردم ضعيف رو مي زد رو ديديم كه بيشتر اطرافيانش مشكل دار از آب در آمدند... متاسفم براي امثال شما...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اصلاح طلبان با شادی مخالف نیستند.اگر یه روز هم آدم بهش خوش بگذره ایرادی داره؟
سمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
54
درود بر سید بزرگوار، فدات شم سید جان
ههههه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
17
14
!!!!
دنیای وارونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
52
دمتون گرم بچه های سایت انتخاب هوای این سیدو داشته باشین که تو این شرایطی که هست فهمیدیم کی بود قدرشون ندونستیم
میثم از بابل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
110
18
هی امان این سیاسیون که فکر می کنند مردم ااحمق هستند.خب شما اگه ناراحت بودی از گرفتن جشن تولد چرا قبلش نگفتی و مخالفت نکردی تا براتون برگزار نکنند حالا که گرفتن می فرمایید!!!!!
دوم:چرا سالهای قبل براتون نگرفتن حالا میگیرن شاید به خاطر انتخابات بده باشه درسته!برای تبلیغات و جلب توجه و شوک مصنوعی به پیکر بی جان اصلاحات!!!
امان از شما سیاسیون
اینجاست که دلمون برای آقامون و مولامون و مقدامون حضرت علی(ع) خیلی تنگ میشه اون آقایی که با تمام وجود در خدمت اسلام و مسلمین بود و برای جلب آرای مردم جشن تولد نمیگرفت که البته حضور آقاو سرورمون جانشین به حق ولی عصر(عج) حضرت آیت الله خامنه ای این دلتنگی رو از بین می بره.

لبیک یا خامنه ای
یا مولایم علی(ع)
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
حالا تو خیلی حرص نخور برات خوب نیست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شششششششش. کوته نظر! تا شما رو تو کشور داریم وضعیت ایران از این بهتر نمی شه.
يك بسيجي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
كاش مي شد جوابت رو داد ميثم جان... حيف اينجا خيلي آزادي بيانه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
47
عشقم سید. قربانت
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
14
45
سلام سید تولدت مبارک با نظر نوید کاملا موافقم ملت ایران دوست دارند ازادانه با شما ملا قات کنند یعنی می شود .باور بکن سید مردم عادی هم به شما می گویند امیر کبیر زمانه.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
12
47
سید جون تولدت مبارک . در این وانفسا، باز بوی یاد تو شیرین کند فضا.
علی زرنگه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
60
کسانی که حرصشون از دیدن این عکس ها در اومده به گفته رئیس خودشون برن آب رو بریزن همونجایی که داره می سوزه .
بعله دیگه ما هم از اینا تو این هشت سال ادب یاد گرفتیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خوشم میاد که گذشت زمان نزاشته گل واژه های احمدی نژاد فراموش بشه. مردی که به ملت کشورش می گفت خس وخاشاک!!!!
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
4
30
why is 69 on birthday cake writen in English not FARSI
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
وای چه فاجعه ای!!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
55
12
چه خوب مونده ماشالله
مثل 45 ساله هاس
ای شالله این دفعه رییس جمهور بشه
میشه شبیه سی ساله ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
حســـــــــــــــــــــــــــــــود درمانی نداره
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
اره طفلي احمدي نژاد بس كه غم و غصه ي اين ملت رو خورد پير شد ايشون بايدم شبيه سي ساله ها بشن آخه چيزي برا غصه خوردن ندارن فقط فكر و ذكرشون مرد خوش تيپ سال شدنه
يك بسيجي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
انشالله كه اينطور بشه و ما آقاي خاتمي رو جوان تر از هر روز ببينيم البته اگر شماها بگذاريد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
انشالله بشه.
ناصرباقرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
10
44
صمیمانه تبریک میگویم آرزومند صحت ،سلامت وسربلندی برای سید عزیز
من هم بسیار علاقه مند بودم تادراین جلسه حضورداشته باشم انشاالله سال دیگربتوانم دراین جمع صمیمانه شرکت نمایم
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
13
59
خدايا از خلقت خاتمي متشكريم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
زیبابود آفرین
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خیلی زیبابود آفرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
خدایا از خلقت احمدی نژاد هم متشکریم .
اگر احمدی نژاد نبود هنوز هم بعضی ها نمی فهمیدند خاتمی چه بزرگواری بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
نظر هم حجره ای هاش هم در دوران طلبگی همین بودت
شلمچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
10
47
لبخنـد زديّ و آسمـان آبـي شـد شبهاي قشنگِ «مهر»، مهتابي شد

پـروانه پـس از تـولـد زيبـايـت تـا آخر عمـر غـرق بي‌تـابي شد

آقای خاتمی بیا و این مردم را از وضع فلاکت بار اقتصادی رهایی بخش....
امید دارم امثال شما باز هم بتوانند در این برهه از زمان برای مردم مفید واقع شوند..... انشا... صد و بیست سال با عزت زندگی کنی..... و خار چشم دشمنانتان باشید...................................دوستت دارم
amir
|
United Kingdom
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
40
7
chera shomare sale tavalod khareji bood
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
شما اگه شماره تولد فارسی پیدا کردی صدتا برای من گیر بیار!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
41
11
آخرش خوشه
پاسخ ها
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اگر گذاشته بودند خاتمی کار کند و اینقدر در راه او کارشکنی نکرده بودند امروز می دیدید که آخر راستی و درستی چیست. آخر کار شما هم که برای ملت روشن است.
خرسند
|
Pakistan
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
5
50
خداوندا ترا به حق شهیدان مظلوممان و مادران جگر سوخته آنها از عمر دجالان دروغگوی متحجر دنیا پرست سیاس قدرت طلب بی شرم و حیا بکاه و مارا و مردم مارا از شر آنها خلاص کن و در عوض بر عمر سید نجیب و مخلص و صادق و مردم دار ما بیافزا خدایا انقلاب ما ارزش های ما و مردم ما در داخل و خارج گرفتار دنیا پرستان شیطان صفت شده و ما در شرایط سختی قرار داریم چون مولایمان علی خار در چشم و استخوان در گلو هستیم برای دفاع از ارزش ها و آرمان های والای مردممان از دشمنان خارجی باکی نداریم و از شهیدانمان آموخته ایم چگونه از خود دفاع کنیم اما نی دانیم با دشمنان داخلی که در لباس دوست وارد شده اند چه کنیم خدایا یاریمان کنیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
10
42
سید
منتظرتیم................................
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
45
سلام آقای خاتمی تولدت خیلی مبارک باشه ،جون عزیزت ساله دیگه بیا
حقیقت طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
69
10
خوش به حالش حتما نگرانی بابت گرانی لبنیات و گوشت و برنج و دارو نداره که حال و حوصله تولد ان هم دم پیری داره. بیچاره بازنشسگانی که هم سن ایشان هستند ولی برای کذران زندگی نگهبانی و مستخدمی و نظافت کردن مکان ها را انجام میدهند و منتظر تولد دیکر خود هستند.
پاسخ ها
سيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اين وضعيت رو از جناب آقاي احمدي نژاد طلب كن برادر نه از آقاي خاتمي...
neda
|
United States
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
8
45
بزرگوار تولدت مبارک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
10
48
به قول ابتهاج(سايه):
ای كه هرگز نكند سایه فراموش تو را
یاد كردی به سلامم به سلامت باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
5
28
اون. ...... ( نقطه چین) چیه تو متن؟!!!
"در این موقعیت. ...... که مشکلات"
تو سایت آقای خاتمی، ....... نیست!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
92
11
واقعا جای تاسف داره اینهمه خوشحالی واسه یه خائن به مملکت و تمام بشریت.
کسایی که گفتن "این فرض بر ماست!!!" یا گفتن" ایشون حجت بر ما هستند!!!" اصلا میدونن حجت و فرض چیه؟
مرگ بر منافق...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
متاسفم برای شما که فرق خادم وخائن را نمی دانید!! کسی که تورم 48%را تحویل گرفت وتورم12% تحویل داد می شود خائن!!! ولی کسی که تورم12%تحویل گرفت و50%وشاید100%تحویل بعدی بدهد میشود خادم!!!!
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
جدا ؟ اوه اوه اوه ...
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مهدي حداقل از نامت خجالت بكش كه مرگ يك مومن رو مي خواي البته از امثال شماها بيش از اين انتظاري نيست.. شما هنوز هم در فضاي مرگ به سر مي بريد...
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مهدی جان ممکنه برای ما مردم بگویی خائن در فرهنگ شما به چه معناست؟
جيرفتيأستطير فتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
9
50
به خدا قسم حجت موجه دين داري روزگار ما خاتمي عزيز است
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
10
49
چهره آرام وصبور و دوست داشتنی و قلب رحیم و رئوف و پاکش و ایمان ،تقوی ، اخلاق ، پاکی ،صداقت و فروتنی ایشان مهر او را در همه دلهای جهانیان به عنوان مظهر یک مسلمان واقعی نشانده است . ما که به او افتخار میکنیم
سلطاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
89
13
اين سيد بايد از ولي امر مسلمين به صورت شفاف حمايت كند و بار ديگر از اخلال گران فتنه سال 88 كه اموال و جان مردم و گمراه كردن برخي جوانانرا باعث شدند انزجار خود را اعلان كند سپس من هم ميگويم تولدت مبارك
پاسخ ها
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
چه بگويي و چه نگويي براي مردم و طرفداران سيد بزرگوار مهم نيست... سيد تولدت مبارك...
احمد
|
Belgium
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
86
14
کاش مردم هیچگاه فریب امسال آقای خاتمی ها را نمی خوردند؛
افرادی مانند احمدی نژاد و ..........راحت تر برای مردم قبل تشخیص و شناسایی هستند ولی امثال خاتمی با داشتن همان کارکرد مردم فریب نیز هسند؛
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
52
سلام سید بزرگوار که دیدن سیمای خندانت یاد آور رحمه للعالمین وبزرگ منشیت انک علی خلق عظیم جدااطهرت راتداعی می کنداینجانب به عنوان کمترین از جامعه جانبازان زادروز فرخنده ات را شادباش گفته سلامتی وبازگشت شما به عرصه سیاست وکنترل کشتی توفان زده انقلاب اسلامی از کیددشمنان داخلی وخارجی رااز صمیم قلب آرزو می کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
11
43
مملکت ما به تو و ارمانت و شرافت و انسانیت تو افتخار می کند
آذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
55
8
چه اشکالی داره تنوعه دیگه به این چیزا زیاد گیر ندین فکر نان کن که خربزه آب است
یکی مث خودت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
8
37
ای ول!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
42
تولد مرد دین واخلاص -وگفتمان مبارک باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
30
69 سالشه؟
خوب مونده!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
39
25
خدایا شخصیت پرستی تا کی؟؟؟؟(منظورم سید نیست کلی میگم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دوست عزیز اینهایی که بهت منفی دادن همون یردران اصلاح طلبت هستند که با افکار فاشیستیشون تحمل یک حرف منطقی رو ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
29
تحلیل رفتار آقای خاتمی کار سختی است
نمیدونستم متولد مهرماه است که این مطلب کار ما سخت تر کرد
با این حال هزاران سوال از آقای خاتمی دارم
که هنوز بی جواب است...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
27
غفلت تا كجا كه طلاب هم بيشتر از هرچيز به فكر طول عمر خودشان هستند آنهم در اين سطح البته آقاي خاتمي هم خوش مشرب است و جبران خواهد كرد، امثال بچه من 14 سالگي اش را بخاطر گراني جشن نگرفت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
42
من با تنها چیزی که حال می کنم چهره نورانی سید محمد خاتمیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دوران طلبگیش هم سایرین بالاخص هم حجره ای هاش هم خیلی باهاش حال لللل میکردند
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
37
تولدت مبارک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
44
15
انتخاب خداییش این 30 یا 35 نفری که منفی دادن عرضه نداشتن یه نظر بدن یا تو مردانگی نداری که نمیذاری؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
4
29
pas in kafan poshan o grohaye FESHAR koja bodand t hame chiz o berizand beham!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
احتمالا تو سفر نیویورک بوده اند.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
66
11
حالا کافی بود دولت یا احمدی نژاد همچین کاری کنند بعد معلوم نبود چه متلک هایی می گفتن در کل انتخاب خیلی به این کامنت ها و این ها اعتماد نکن
پاسخ ها
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اين بهروز راست ميگه به حرفش اعتماد نكنه اينم از خودمونه... سيد تولدت مبارك
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
40
19
وی این مراسم شمع فوت کردن و این لوس بازی ها؛ حرفی هم از آقایان کروبی و موسوی زده شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
اون 2 تا به زباله دان تاریخ پیوستند .نوبت ممل آمریکایی هم میرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
14
52
تولدت مبارک - درد و بلات تو سر بعضی ها
پاسخ ها
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
خدا نكنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
40
تولدت مبارك خاتمي بزرگوار ما كه خيلي دوستت داريم كاش من هم اونجا بودم .
دوستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
9
41
سلام خاتمی عزیز صمیمانه تر تبریکات ما را پذیرا باش به امید اینکه همیشه سلامت ،سر بلند و سر افراز باشی و در خدمت ملت بزرگ ایران واقعا جای ما خالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
42
باسلام هم سالروز تولد سیدمحمدخاتمی وهم شجاعت سیدمحموددعایی دربرپایی این جلسه،آنهم دردوران غربت خاتمی،برهردو سید نازنین مبارکباد. طول عمرباعزت وسعادت دارین وحشر ونشربا جد اطهرشان پیامبرص وآل پاک او، برای هردوعزیز فاطمه س مسالت دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
38
خاتمي مرد بزرگي است اما تورو خدا كاري نكنين روند برگرده و اين جناح از قدرت بيفته بزاريد كار يك سره شه خدا بزرگه شايد ايران بعدي آباد باشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
8
40
سید عزیز تولدت مبارک.خیلی دوست داریم....
وحید ناظری
|
France
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
5
32
متأسفانه مهمترین قسمت از سخنان آقای خاتمی سانسور شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
9
36
آفتاب عمرت بتابد بر این مرز و بوم ...تا که خفاشان خون اشام بگریزند از این مزر و بوم... عمرت به دارازای آفتاب باد ای مرد آفتابی سرزمین من...
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
31
تو اين روزها كه همش خبرهاي منفي و دلهره آور از مشكلات و گراني و تحريم ميشنويم خوندن اين خبر و نگاه به تصاويرش مثله يك نسيم خنك در گرماي تابستان دل آدم رو شاد مي كنه و نفس عميق مي كشيم
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
32
بنده پیر مغانم که زجهلم برهاند
پیر ما هرچه کند عین عنایت باشد
دوش از این غصه نخفتم که رفیقی می گفت
حافظ ار مست بود جای شکایت دارد
درود بر بندهبی توقع خدا خاتمی گرانقدر بدان که خداوند دوستت دارد چونمردم تورادوست دارند بنابر این بیا وآقائی کن ومردم را تنها مگذار چون ناهالان جولان میکنند ومیدان را تنگ
عاشق سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
32
الهی به حق محمد و آل محمد او را از گزند بلاها مصون و محفوظ بدار(آمین) برای سلامتی و بازگشتش 5 صلوات بفرستید
وفا دلگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
41
خدایا شکرت. من از این قوم عجیب در عحبم. برای خاتمی هم منفی میزنند. مگر این کامنتها چی داره که شما منفی می‌زنید. جزء دعا برای سلامتی و صحت و وجودشان چیز دیگری نوشته شده است که شما منفی میزنید. آخه خاتمی که جزء لبخند آرامش سلام و قانون مداری و صلح و صفا چیز دیگری نداشت. فحش که نمی‌داد، هر حرفی از دهنش در نمی‌آمد، نمی‌گفت قانون را اجرا نمی‌کنم، ترک پست نمی‌کرد، به کسی هم بی احترامی نمی‌کرد، تازه تورم و بی ثباتی قتصادی و اخلاقی هم نداشت. این مرد منفی داره. خدا وکیلی خیلی بی انصافید. تازه به این اتفاقات افتاده هم منفی می‌زنید. در عجبم از این قوم شعبان بی ..... . بزرگ مرد امیرکبیر زمان تولدت مبارک ولی خداوکیلی فکر نمی‌کردم 69 سالت باشه برای خودمان متاسف شدم فکر کردم خیلی جوانتری. ولی از لحاظ روحی انصافا جوانتری. مستدام باشی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
7
41
این جمعی از چند نفر نماینده 20 میلیون ایرانی هستند

خاتمی عزیز ان شا اله تولد 120 سالگی تون
پاسخ ها
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
از طرف خودت كامنت بذار عزيز بيست ميليون كه هيچي بيست نفر هم نميشين
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
67
9
اصلاحات قرباني بي فكري هاي همين مرد شد قطعاً بدانيد طناب او پوسيده است هاشمي صد بار اولويت دارد به او خودتان را علاف خاتمي نكنيد
پاسخ ها
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بهنام جان.. قطعا خاتمي تنها كسي است كه مي توانه اصلاحات كه هيچ مملكت رو دوباره برگردونه به وضعيت بهتر...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
8
38
تولدت مبارك سيد عزيز و دوست داشتني
خوزنين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
9
35
همشهري اصيل ! تولد ديندار زيستن و در قدرت بودن را ديديم.
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
38
عاشقتم سيد جان
اشکنه خور حرفه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
38
محبوبیت آقای خاتمی حب و بغض بعضی ها را درآورده و در روزنامه بیت المالی شان شروع به توهین و بی ادبی کرده اند جریان قمار بازه
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
39
قربان روی ماهت همشهری
هر روز که از جلوی خانه زیبای پدری ات می گذرم...روزهای زیبای دوران شیرینت تداعی می شود...روزهای بدون ظلم بدون دادن شعار ظلم ستیزی...روزهای بدون تبعیض بدون دادن شعار مبارزه با تبعیض...روزهای سرشار از راستی و درستی...ولی همه اینها را وقتی جلوی آینه سیاه این دوران می گذاری چه می شود همه و همه و همه برعکس...
همیشه در قلبمان هستی...

یک اردکانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
37
آقای خاتمی حجت دین داری خیلی از ما ها هستند.در دورانی هستیم که آئین و دین و همه مقدساتمان دارد تحریف می شود و چیزی که پناه و مرجع ماست صداقت و پاکی و تحمل و بردباری و همه خوبی‌ها و فضائل ایشان است و بر همه ما حجت هستند.
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
13
42
من به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه یزد از شما تقاضا دارم در انخابات کاندیدا شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
49
رای گیری دوست داشتن خاتمی تعداد مثبت هاست
قابل توجه آقای شریعتمداری که با خوبان دشمنی دارند
سید تولدت مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
ملاک نمیشه
معلومه که بیشتر افراد معلوم الحال (فاشیستهای اصلاح طلب.جلبک ها و براندازها) به این سایت محترم مراجعه میکنن
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
42
خاتمی،
ترا من چشم در راهم، اگر چه تک و تنهایم
ولی خلقی همین احساس را دارند
کجائی خاتمی بر گرد.
که خلقی منتظر و چشم در راهند
که شاید مرهمی بر زخمها بگذاری
و درما نی شود این زخمهای بیشمار ما
کجائی خاتمی بر گرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
8
42
و اي كاش كه در اين جشن و نظرات دوستان جاي دو تن از بزرگان كه جايشان در بين ما خالي و امكان حضور در اين محافل را ندارند هم يادي شود و به يادشان باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
بالاخره زمستان می رود وغبارها می خوابد وزلال حقیقت آشکار می شود منتظرباش
ریتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
37
کاش منم اونجا بودم!
سید دوستت داریم و همیشه در قلبمون می مونی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
39
10
هدف جمع شدن اصلاحیون در کنار هم بود ای کاش به بهانه دیگری می شد نه تولد.
ali akbar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
40
تولد دوستی و محبت و انسانیت ( آقای خاتمی) مبارک باد
فیروزه جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
39
با سلام و سپاس و درود به دست اندرکارن سایت انتخاب. از این گزارش بی نهایت لذت بردم و مسرور و مغرور از اینکه دونستم تولد من هم با این سید عزیز در یک روز هست. من تو این چند روز خیلی غمگین بودم ولی حالا با خوندن این مطالب واقعا هیجان زده هستم و فکر می کنم تولدی تازه یافتم. درود می فرستم به تمامی متولدین این ماه و تمامی مهرورزان. سالروز تولد این سید عزیز یعنی تولد مدارا، مهر و عشق ورزی مبارک باد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
تولد شما هم مبارک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
33
محمد خاتمي فرزند وفاضل و متقي امام خميني است .سلام رب الناس و اله الناس و ناس بر محمد خاتمي باد .
پاسخ ها
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
ادعاي بزرگي كردي مطمئني؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
mohamadreza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ماشاءا... خوشم اومد از پيامت.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
35
برایت مینویسم دوستت دارم...
میدانم نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی
*happy birthday my dear*
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
38
تولدت مبارک کور بشه چشم حسود.
مجید
|
United States
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
35
درود بر تو خاندان پاکت سید امیدوارم صد سال دیگر هم زنده باشی براستی که صبر را از اجداد بزرگوارت به ارث برده ای
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
41
سید دوست داشتنی
مهدی
|
United States
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
38
سید .بهترین بنده های خدا کمی هم از شجاعت مولایت علی به دیگر خصایلت اضافه کن .ما منتظرت میمانیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
52
20
خوب بود جرج رو هم دعوت می کرد
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
تا وقتی تو هستی جرج رو چرا دعوت کنن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
40
زودتر بیا سید بزرگوار در انتخابات شاید شما به دادمان برسی
سعيد گراوند كلسرخي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
37
اللهم عجل لولیک الفرج
درود خدا بر سید پاک و دوستداشتنی که همیشه دلوجانش برای ایرانی سربلند و با نشاط و دوری از فقر و ظلم و ستم و غم واندوه بیقراری میکند
تولدت مبارک زنده باشی به سلامتی
انوش
|
United States
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
11
38
تولدتان مبارك تنها اميدمان از روحانيت شما و دوستانتان هستيد كه بر ديني كه پدرانمان باور داشتند حركت كنيد و بقيه يعني پدرانمان بر هيچ بوده اند
ایوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
41
دلیل منفی دادنتون چیه؟عشق است خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
ومن شرحاسداذا حسد
حالادلیل راگرفتی؟؟؟
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
40
خداکنه 120 سال عمر کنند ایشون رو خیلی دوست دارم یکی از دلیلاش هم اینه که با هم همشهری هستیم.
farshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
14
40
سید بزرگ تولدت مبارک .برگرد سید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
19
57
آقای خاتمی خواهشاً کاندید ریاست جمهوری شوید.....
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
13
49
سیدبزرگوار تولدت مبارک
مهرداد سروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
48
سایت انتخاب خیلی دوستت دارم بخدا اخبار وسرمقاله شما حرف میلیونها ایرانی است برای بزرگمرد اصلاحات سید محمد خاتمی آرزوی سلامتی وموفقیت دارم انشالله جشن صد سالگی سید بزرگوار محمد خاتمی موفق باشید
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
39
گرچه خود این سید بزرگوار راضی به تولد نبودن ولی امان از کسی که خودشو تو دل مردم جاکرده باشه
سید عزیز افتخار کشور مایی تولدت مبارک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
8
42
خاتمی انسان خوبی است. ولی لطفا بت سازی نکنیم که از این بت سازی ها بدبختی های زیادی نصیبمتن شده است.
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
32
13
با سلام من فکر می کنم که این مجالس جای خوبیه تا آقای خاتمی از اطرافیان خواهش کنند که از در خواست از غربی ها و همکاری با آنها برای تشدید تحریم ها دست بردارند. من شکی ندارم که تشدید تحریم ها به درخواست عده ای خائن داخلی و اطمینان دادن به طرف غربی از تاثیرگذاری تحریم ها صورت می گیرد که البته مقامات آمریکایی هم اذعان دارند.
پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
14
40
سلام تولدت مبارک به کوری چشم دشمنات صد ساله بشی عزیز دلم
بچه كوچه پس كوچه هاي ميبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
16
44
همه در جشني شركت خواهيم كرد كه تو بازگشته اي ايشالا
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
41
17
با سلام من فکر می کنم که این مجالس جای خوبیه تا آقای خاتمی از اطرافیان خواهش کنند که از در خواست از غربی ها و همکاری با آنها برای تشدید تحریم ها دست بردارند. من شکی ندارم که تشدید تحریم ها به درخواست عده ای خائن داخلی و اطمینان دادن به طرف غربی از تاثیرگذاری تحریم ها صورت می گیرد که البته مقامات آمریکایی هم اذعان دارند.
حسین شریعتمداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
14
44
ای سید بزرگوار تولدت مبارک انشاالله که 120 سال بهکوری دشمنان و نااهلان از خداوند عمر با عزت بگیری.در ضمن به بیانیه ها و شایغات بی اساس بنده نسبت به شما گوش ندید.چون بیشتر روی حسادت است تا از روی آگاهی
دایا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
92
19
میرفتین کاخ شاه این جشنو میگرفتین به حاشیه رانده های مردمی
پاسخ ها
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
بابا مردم!! شما كه هفت سال هي از مردم دم زديد چه به روز مردم آورديد....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
کاخ شاه در اختیار دیگرانه
مرگ بر انتخاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
98
20
انتخاب خاک بر سرت با این درج نظراتت. تو هم مثل خاتمی که تحمل مخالف رو نداشت عمل می کنی . مرگ بر انتخاب . مرگ بر انتخاب . مرگ بر انتخاب مرگ بر انتخاب . مرگ مرگ مرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
مرگ برمرگ
زنده باد مخالف من
این کامنت اگرریشه درآتش حسادت نداره پس ازکجاست
ناشناس
| - |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مرحبا بر (مرگ برانتخاب عزیز). منم میگم : مرگ بر این سایت امریکایی. انتخاب امریکایی تعلیق باید گردد. مرگ بر انتخاب
سيد بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
حسوده ديگه ولش كن تا به آتش حسد بسوزه...
فرزند وطن
| United Arab Emirates |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
آقای ًمرگ بر انتخابً آیا واقعاً در ته قلبت مطمئنی که خاتمی تحمل مخالف را نداشت؟ آخر شما چه جماعتی هستید؟ از کدام کره به این زمین خاکی ما آمده اید؟ از جان ما ملت چه می خواهید؟ برادر من کمی بیندیش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
به نظرتون اين كامنتو كي گذاشته؟ كدوم يكي از اونايي كه به محبوبيت مردمي خاتمي حسوديشون ميشه!!!چيزي كه خودشون نداشته و ندارن!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
معلومه که این سایت هم طرف خاتمیه...
یادتون رفته اون همه فساد تو دولت خاتمی که بعدها صدای فقط بعضیاش در اود
واقعآ که با این سایتتون.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
پپه
|
Indonesia
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
10
39
تمام بد بختي هاي ما همين روحيه مداحنه است يك نگاه به تمام تاريج ما بياندازيد مردان بزرگ را مداحان خراب و كوچك و ذليل كردند از شما اصلاح طلبها انتضار اصلاح اين روشها ميرود. انتخاب اگر بي طرفي منتشر كن
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
1
54
خدایا همه ملت ایران را از خط بازی و حزب گرایی و بی تقوایی نجات بده و همه ما را حق طلب گردان
ترانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
23
60
بعد از حضرت مهدی.چشم به راه توایم سید بزرگوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
معلومه شما نه خاتمی رو شناختی و نه حضرت مهدی عج را شناختی
سوگند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
حواست باشه داري كي رو با كي مقايسه ميكني يه دنيا لياقت ناخن پوسيده ي عشقم حضرت مهدي (عج) رو ندارن جه برسه به ..................................
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
18
64
زنده باد خاتمی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
12
48
همه آرزو مي كنيم خداوند متعال به واسطه مهرباني اش سيد بزرگوار خاتمي عزيز، اين اسوه تقوا و مهرباني را براي مردم ايران حفظ كند.
عمولطیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
51
سید جون ما ساوه ایها عاشقتیم انشاالله طول عمر با عزتی داشته باشی.
جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
17
58
سید آل علی تولدت مبارک
متولد ماه مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
16
53
سلام آقای خاتمی عزیز
درسته که پیاممو شاید نبینید ولی خیلی دلم می خواد این روزو بهتون تبریک بگمو از ته ته دلم آرزوی طول عمر و سلامتی براتون دارم.همیشه وقتی شما رو می بینم به زندگی تو این مملکت امیدوار و خوشبین میشم.بابت این حس ازتون ممنونم و سپازگزار.
کاش جای پاییز تو با مهر می آمدی.
سینا
|
United States
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
66
افسوس که ما اغلب افسوس خوار خواهیم ماند؛ خاتمی مردی است که هرچه میگذرد قدرش را بیشتر خواهیم دانست. آن 8 سال چه بود و این 8 سال چه شد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
17
56
تولدتان مبارک
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
35
42
من مخالف بعضی از عقاید آقای خاتمی هستم
اما منش ایشان را دوست دارم
بزرگواری ایشان را دوست دارم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
15
65
تولدت مبارک
سید خیلی مرداست کم نظیر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
26
8
بالا خره ما نفهمیدیم این بنیاد باران با آن بودجه های میلیاردی آن هم دولتی!!! چه کار میکند
سوگند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
24
8
چرته چرت
اگه مردي درجش كن
جواد عنایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
7
15
Happy your birthday
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
5
22
اميد وارم سالها زنده باشي و ملت ايران از وجود با بركت شما بهره مند شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
23
7
تاریخ نشون داده مردم ایران عادت دارن از کاه کوه بسازن و آدمهارو الکی گنده کنید، همیشه هم وقتی متوجه میشن که دیر شده.
یادتون باشه آدمها مثل عکس هستن، وقتی بزرگشون کنی کیفیتشون کم میشه...
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
37
7
لطفآهرکی تبریک میگه مردم وجمع نبنده من تودوران ریاست همین آقابادمپایی میرفتم مدرسه بدترین تحقیراروتو8سال ایشون تحمل کردم به ولای علی قسم میخورم اگه توانتخابات شرکت کنه همجورتبلیغ علیه ایشون میکنم البته میدونم انتخاب باهمراهای این آقاخوشه تابلوجای منفی ومثبت وعوض کرده
marjan
|
Canada
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
5
23
khatami aziz , be to eftekhar mikonim
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
27
9
که اینطورآقای انتخاب من صبح زودتانمیومدم سراغت دلم آروم نمیشدحالم ازتویکیم دیگه بهم خوردطرفداراتوچند فروختی به خاتمی؟ارزون خیلی ارزون....متاسفم برات
علی رزاقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
7
23
سید بزرگوار پاییز مارا بهار کردی کاش ما آنجا بودیم امیدوارم خداوند به ملت ایران توفیق دهد دوباره روح معنویت برجامعه باحضور جناب عالی حاکم شود
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
25
7
این مملکت با آمدن اینوری و اونوری تغییر نمیده، اگه میخاست تغییری حاصل بشه توی این 30سال شده بود، پس اگه بازم بیان تغییری حاصل نخواهد شد.
خواهشمندم آقایانی که میخان جیبی پر کنند و بروند نیان، نیانو فساد و گند کاریو از سرشون رد نکنن، هی نگن میگم یا بگن با اونوری رفیق میشیم حل میشه!
اینا راهش نی...
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
47
14
امان از شکم سیری!
امان از بی خیالی!
امان از خودبزرگ بینی!
کدامیک از بزرگان دین مادر چنین مراسمی شرکت داشتند که این آقااجازه داده تا به نام خودش برگزار کنند؟! ماکه نمیتونیم حتا به صورت همزمان برای سه تا بچه مون همچین کیکی که نه حتی نصف اونم بخریم.
نه فقط حالا بلکه در زمان تصدی همین سید متظاهر شما. مطمئن باشید به کعبه نخواهید رسیدچون این ره که می رویدبه فرنگستان است.اگر به مصالحتان آسیبی نمیزند این نظر را درج کنید تادوستانتان هم بدانند همه احمق نیستند .
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
27
تولد خاتمی مردمی مبارک
همانطور که بدین مناسبت از بهار در خزان یاد شد ان شاالله خدا کند در همین پاییز امسال نیز باد بهاری بوزد و ما را از شر این نا اهلان و نامردان مردمکش نجات بدهد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
14
24
تعجب مي كنم از آدمائي كه پس از اين همه هزينه هنوز كساني رو باور دارن كه مملكت رو به با اين سرعت به ورطه نابودي كشاندند آن هم با اين موقعيتهائي كه براي كشور هاي نفت خيز مهيا شد.نفت حدود 100 دلاري با نفت متوسط 20 دلاري در زمان خاتمي عزيز را مقايسه كنيد واقتصاد و جايگاه كشورمان هم ببينيد اما هنوز كينه آن بزرگ مرد را از دل نزدوده اند....خدايا چراغ معرفت را برايشان و برايمان پر فروغ گردان
گودرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
8
28
مردان خدا کسانی هستند که وقتی به چهره آنها نگاه میکنی در آن صداقت ،نجابت، عقلانیت و معنویت را مشاهده می کنی و به شما آرامش خاتمی یکی از مصادیق به حق این صفات است که توانست در مدتی که سکاندار اداره کشور بود سیاست را با اخلاق و معنویت عجین نمود و هیچ وقت غیر معقول و غیر اخلاقی عمل نکرد و یاد و خاطره آن در اذهان مردم این سرزمین و دنیا خواهد ماند.
طرفدار خاتمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
11
31
سلام سید بزرگوار انشاالله 120 سالگییت را به کوری چشم بدخواهانت جشن بگیری. واقعا" که مردی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
23
لبخنـد زديّ و آسمـان آبـي شـد شبهاي قشنگِ «مهر»، مهتابي شد

پـروانه پـس از تـولـد زيبـايـت تـا آخر عمـر غـرق بي‌تـابي شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
25
لبخنـد زديّ و آسمـان آبـي شـد شبهاي قشنگِ «مهر»، مهتابي شد

پـروانه پـس از تـولـد زيبـايـت تـا آخر عمـر غـرق بي‌تـابي شد
mahmood
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
8
27
اي سيدبزرگوار:تولدت راتبريك ميگويم واميدوارم كه درانتخابات آتي نامزدبشي وجانانه همچون 15سال پيش ازت حمايت ميكنين.
دراين روزها ملت بيشترازپيش قدرشماراميدانند.
خداوندهمواره پشت وپناهتان.
دوستت داريم
محمود ازهمدان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
26
با اینکه در کل باهاش مخالفم ، ولی تولدش مبارک .
اقای خاتمی در کل مرد منطقی و سیاست مداری هست و باهوش.کلا خیلی دوستش دارم.
سیدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
57
14
خلایق هر چه لایق..
هرچه در این 8سال داریم میکشیم از فتنه های این آقای خاتمی و دوستاشه خدا ازشون نگذره..به خاطر اینکه دولت نهم و دهم زمین بزنن از هیچ کاری فروگذار نکردن..
ابوبکر و عمر هم همینطور ظاهر ساز بودن ولی باطنشون خراب بود...
احمدی نژاد کم خدمت کرده برا کشور؟؟؟
بالاخره هرکسی یه اشتباهی داره..
69سالش شده هنوز به فکر دنیاست....
پیامبر ص فرمود انسان پیر میشود ولی حرص و آرزو در او جوان میشود..
ناصر
|
United States
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
31
تبريك فراوان به مناسبت زادروز تولد اين عزيز بزرگوار وتشكرفراوان از اقاي دعايي عزيز
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
43
21
همشون سر وته یک کرباسند.
خاتمی از رفسنجانی بدتر رفسنجانی از .....
چقدر مردم ایران ساده لوحند خدایا ؟؟؟؟؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
11
33
دلمون برای گفتگوی تمدنها تنگ شده سید عزیز تو لددت کبارک
مهران ایرانی
|
France
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
40
زمان احمدی نژاد را که درک کردیم قدر سید برامون روشن تر شد
شهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
36
درسته که آقای خاتمی طی 8 سال از لحاظ اقتصادی کار خاصی انجام نداد (انصافاً ضعیف بود). لااقل مثل دکتر احمدی نژاد اقتصاد کشور را به گند نکشوند.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
32
سلام سیدجان تولدت مبارک امیدوارم صد سال زنده باشی.دوست دارم .به کوری چشم بدخواهانت.
یار دبستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
42
13
آقا سید من برعکس خیلیا فیلم سخنرانیت تو دانشگاه خواجه نصیرو که اواخر ریاست جمهوریت بودو دیدم و براحتی گول ژستای روشن فکریتو نمیخورم. خدا بیامرزدت!!!
دهه شصتی
|
United States
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
32
یاد اون دورانی که با افتخار می گفتیم ایرانی هستیم به خیر سید عزیز ما یزدیها تا اخر خط باهاتونیم
تولدتون مبارک ایشالا سر زنده باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
7
29
خودتون قضاوت کنید لحن آدمهایی که نظر منفی دادند رو ببینید . مشکل اینجاست که حتی فرهنگ انتقاد و انتقاد پذیری نداریم . نه اینکه آقای خاتمی رئیس جمهور ما نیست
فرح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
9
30
سلام برشما ودرود بر آن عزيز عزتمند دست انتخاب دردنكند وسپاس خداي را كه ادميان آبرومند را مي آفريند تا عزت نوع بشر باشند رياست محترم جمهور قلبها تولدتان مبارك
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
56
12
خدا همه طرفداران فتنه را لعنت کند و به خاک ذلت بنشاند
aomidia
|
United Kingdom
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
30
مملکت در حال نابودی است فقط شده شعار
چه کسانی بحال زازله زدگان و سیل زندگان و مردم مظوم وبیگناه ما هستند
حسین یزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
11
32
دردو بلات غصه هات به جونم سید
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
34
خاتمی عزیز 100سال به این سالها.جاویدان باشی مثل ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
63
17
جشن تولد مرد ترسو
هورا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
41
تعجب مي كنم از آدمائي كه پس از اين همه هزينه هنوز كساني رو باور دارن كه مملكت رو به با اين سرعت به ورطه نابودي كشاندند آن هم با اين موقعيتهائي كه براي كشور هاي نفت خيز مهيا شد.نفت حدود 100 دلاري با نفت متوسط 20 دلاري در زمان خاتمي عزيز را مقايسه كنيد واقتصاد و جايگاه كشورمان هم ببينيد اما هنوز كينه آن بزرگ مرد را از دل نزدوده اند....خدايا چراغ معرفت را برايشان و برايمان پر فروغ گردان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
14
41
تولدت مبارک فقط زمان خاتمی معیشت مردم بهتر شده بود چون دروغ نمی گفت
مازیار
|
France
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
11
38
تولدت مبارک سید مهربان انشالله همیشه شاد و سلامت باشد که شادی شما شادی ملت ایران است
ALI
|
Japan
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
10
20
seyede aziz va dust dashtani MA SHOMARA ZE DAME BADE SABA YAFTEHEIM....AZ KHODA LOTFE SHOMARA BE DOA KHASTEHEIM..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
8
42
درودخدا بربندگان صادق ومهربانش
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
11
47
مبارک باشد انشالله
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
64
22
.بهتره تو توهم سیر نکنیم.خاتمی دیگه به درد رئیس جمهوری نمی خوره . یعنی نمی تونه . فقط خودشو ضایع میکنه اگه کاندید بشه. باید بزاره همون خاطره خوشی که ازش داشتیم باقی بمونه .
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
78
15
کسانی که خیانت به خون شهدا وامام شهدا کردند باید دراین دنیا وآن دنیا پاسخگویی این خیانت باشند کاش به احترام لباسی که برتن دارند کمی هم خدارادرنظربگیرند ومردم رابازیچه اوهام خود قرار ندهند
درود خدابررهروان راه حق درود خدابرامام خامنه ای
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
69
56
آقاي خاتمي همچنان محبوب قلبهاي پاك ايرانيان فهيم است. خداي يكتا عزتش را روز افزون كند. از بانيان اين مراسم و اصحاب رسانه سپاسگزاريم كه چشم مارا به ديدن تصاوير سيد بزرگوار ومظلوم روشن كردند.
fmsn
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
68
78
دوستت داریم خیلی مردی خاتمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
72
74
بدبختی از این بالاتر .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
61
15
آقای دعایی کاش به آقای خاتمی میگفتید که مواظب با شد که از آن نور آتشی که شما معتقید در وجود ایشان است خار جی ها بیش ایت بهره نگیرند
خوانساریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
75
72
یاد باد آن روزگاران یاد باد
سلام و صلوات بر سید و مقتدای "خویشتنداری" در عصر سرگشتگی و حیرانی،انشاالله خدای رحمان وجود ایشان را برای دوستداران معرفت و عرفان حفظ نماید.یا علی
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
80
104
تولدت مبارک ای بزرگوار
mohamadreza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
5
5
عزيزم اسمت تا دنيا دنياست در ذهن من ماندگار ميماند.
نظرات بینندگان