arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱

فلاحیان هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهر نوشت:

رئیس جبهه اصولگرایان مترقی با اعلام آمادگی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: اگر مردم بخواهند نامزد انتخابات خواهم شد.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان از فعالیت جبهه اصولگرایان مترقی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خبر داد و با اشاره به اینکه شرکت و نقش آفرینی در عرصه انتخابات وظیفه ملی است افزود: همه باید در انتخابات حضوری فعال، شاداب و سرحال داشته باشیم، نباید در مقابل استکبار جهانی کوتاه بیاییم.

وی درباره اینکه آیا جبهه اصولگرایان مترقی نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند یا نه؟ اظهار داشت: بله، ما حتما نامزد مورد حمایت خود را معرفی می کنیم و همانطور که تاکید شد به حضور فعال در انتخابات پایبندیم.

برای کاندیداتوری در انتخابات آماده هستم

فلاحیان در ادامه در پاسخ به این سوال مهر که آیا احتمال دارد شما نامزد اصولگرایان مترقی در انتخابات ریاست جمهوری شوید، گفت: فعلا  چیزی مشخص نیست، البته من آمادگی حضور در عرصه انتخابات  را دارم، ولی مردم باید بخواهند، اگر خواستند، نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: این موضوع را باید از خود آنها بپرسید ، ولی به اعتقاد بنده این جریان همچنان به تندروی خودش ادامه می دهد به طوری که افردادی مانند موسوی خوینی ها همچنان به نقش آفرینی فتنه گران در عرصه سیاسی تاکید می کنند.

نجفی بهترین گزینه اصلاح طلبان است

فلاحیان اظهارداشت: بهترین گزینه اصلاح طلبان محمد علی نجفی است، البته این موضوع نیز از سوی برخی از چهره های اصلاح طلب اعلام شده است.

هاشمی و ناطق نامزد انتخابات نخواهند شد

رئیس جبهه اصولگرایان مترقی درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری در انتخابات آینده نیز افزود: من از آنها در این باره سوال کردم و گفتند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نخواهند شد.

به گزارش مهر، علی فلاحیان در ایام انتخابات مجلس هشتم، تشکلی را تحت عنوان جبهه اصولگرایان مترقی تأسیس کرد و خود نیز دبیرکلی آن را بر عهده داشت.

فلاحیان اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، برای تبیین نظراتش در خصوص مسائل مهم روز در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی اقدام به راه‌اندازی سایتی تحت عنوان "آمنون" کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
5
87
نه تو رو خدا.........
نظرات بینندگان