arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱

کشته شدن 26دانش‌آموز دختر در واژگونی اتوبوس راهیان نور/ 3روز عزای عمومی در چارمحال وبختیاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور ایذه ـ شهرکرد، 26 نفر از سرنشینان آن کشته و 18 نفر زخمی شدند.

به گزارش مهر، روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: مسافران این اتوبوس دانش‌آموزان دختر در مقطع دوم دبیرستان و اهل شهرستان بروجن بودند که در مسیر بازگشت از منطقه راهیان نور دچار حادثه شدند.

در این حادثه تاکنون جسد 25 نفر از فوت شدگان شناسایی شده و برای شناسایی یک جسد دیگر منتظر دریافت اوراق هویتی از خانواده این دانش آموز هستیم.

فرمانده پلیس راه خوزستان علت واژگونی اتوبوس در دهدز را بی احتیاطی راننده اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ قدرتی گفت: پس از بررسی های فنی و کارشناسی ماموران پلیس راه مشخص شد ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به سبب تخطی از سرعت مطمئنه بر سر پیچ و لغزنده بودن جاده علت واژگون شدن این اتوبوس است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان هم گفت: در این حادثه 26 نفر جان باختند که از این تعداد 22 نفر دانش‌آموز دختر و چهار نفر همراهان آنهاست.

آملازاده با اشاره به اینکه کشته شدگان به لردگان در چهارمحال و بختیاری منتقل شدند افزود: زخمی‌های این حادثه نیز به شهر ایذه و سپس اهواز اعزام شدند.

وی گفت: 18 نفر از دانش آموزان هم در بیمارستان‌های شهر اهواز در حال مداوا هستند. همه مسافران این اتوبوس دانش‌آموزان دختر دبیرستانی در شهر بروجن هستند.

به گزارش ایرنا، در پی جان باختن گروهی از دانش آموزان دختر استان چهارمحال و بختیاری در حادثه رانندگی، استاندار و نماینده ولی فقیه در این استان ، سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

امام جمعه، فرماندار و نماینده کمردم بروجن در مجلس نیز در پیامی با تسلیت جان باختن جمعی از دانش آموزان بروجنی در سانحه تصادف، در این شهرستان یک هفته عزای عمومی اعلام کردند.

فتاح کرمی فرماندار بروجن اظهار داشت: در این سانحه تصادف تاکنون 26 نفر جان باخته و 18 نفر نیز زخمی شده اند.  چهار نفر از حادثه دیدگان نیز در شهرکرد بستری و14 مصدوم نیز در اهواز بستری اند. آیین تشییع جان باختگان این سانحه، امروز در بروجن برگزار می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
1
31
خدای من خدای من خدای من...داغ این 26 دختر مگه با 3 روز عزای عمومی کم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟//
چند نفر دیگه باید تو این جاده ها بمیرن تا چیزی به اسم استاندارد برای آقایون معنا پیدا کنه؟؟؟
شهدا به این امر راضین؟؟؟؟
نظرات بینندگان