arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۲۹
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱
مناظره داغ اصغرزاده و شریعتمداری در تلویزیون ؛

اصغرزاده : ای کاش دفتر کیهان بجای توپخانه در میدان آزادی ، میدان رفاقت یا میدان دوستی بود / شریعتمداری: فتنه گران ۸۸ از فرمول امریکا و انگلیس و اسرائیل پیروی می کردند

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و ابراهیم اصغرزاده نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی، عضو شورای اول شهر تهران و از دانشجویان پیرو خط امام در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا به بررسی مسائل روز پرداختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و ابراهیم اصغرزاده نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی، عضو شورای اول شهر تهران و از دانشجویان پیرو خط امام در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا به بررسی مسائل روز پرداختند.




گزیده ای از سخنان هر یک از میهمانان این مناظره داغ تلویزیونی را با هم مرور میکنیم:
------------------------------------
ابراهیم اصغرزاده:
------------------------
*** در ماجرای اشغال سفارت آمریکا به هیچ وجه قصد ما این نبود که برویم و آنجا بمانیم. می خواستیم نهایتاً 2 یا 3 روز آنجا را اشغال کنیم که اعتراض خود را نشان بدهیم. اما حمایت امام از این حرکت، آن را از یک اقدام غیرحرفه ای به یک اقدام انقلابی تبدیل کرد.

*** ما به عنوان دانشجویان پیرو خط امام(ره) نقش "بوعزیزی" تونس را در آن مقطع انقلاب ایفا کردیم.

*** اشغال سفارت انگلیس در سال گذشته یک کپی برداری کاریکاتوری از اقدام سال 58 دانشجویان خط امام بود. آن حرکت باعث تحول در حرکت انقلاب و همزادپنداری در آحاد جامعه شد ولی اشغال سفارت انگلیس در سال گذشته، باعث انزجار مردم و عدم همراهی آنها شد و الآن ما باید هزینه و خسارتش را بپردازیم.

*** به این راحتی نباید به نسلی که انقلاب را بر دوششان جلو بردند، تهمت زد. این که بگوییم همه دولتهای قبلی خیانت کرده اند، یک شوخی است. توهم توطئه یک نوع بیماری است. به نظر من هیچ یک از دولت های قبلی به دنبال رابطه با آمریکا نبوده اند.

*** انتخابات پیش رو انتخابات حیاتی است اما باید به جای اقتصاد ، صلح طلبی و مذاکره با جامعه بین المللی مهمترین محور است. اگر قرار باشد مذاکره ای شروع شود باید بعد از مشارکت بالای مردم در انتخابات ۹۲ و مقتدرانه باشد، مذاکره به معنی رابطه نیست.

*** آمریکا هراسی باعث می شود ما قدمی برنداریم. باید به کارشناسان و دیپلماتهایمان اعتماد بدهیم که آنها بررسی کنند چه امتیازهایی می شود از آمریکا گرفت.

*** اگر دارای توانایی و اجماع ملی نباشیم پای میز مذاکره شکست می خوریم و لی ما می خواهیم زندگی مردم را راحتتر کنیم.

*** هر چه قایم مقام فراهانی به فتحعلی شاه گفت باید با روس ها مذاکره کرد، گفت، نه ما میجنگیم. بعد دیدیم نتیجه اش عهدنامه های ترکمن چای و گلستان شد.

*** دولت های خاتمی و هاشمی در دست آوردهای هسته به مراتب از دولت فعلی قوی تر بوده و دولت فعلی که ورق پاره هایی بیش نمی دانست مصوبات شورای امنیت را و می گفت که اینقدر اینها قطعنامه بدن تا قطعنامه دونشون پر بشه ، من از ادبیاتی که دولت بکار می برد خیلی ناراحت شدم .

***یکبار با مرحوم حاج احمد آقا صحبت می کردیم و حاج احمد آقا در مورد اینکه رییس جمهور یک کشور باید مودبانه برخورد بکند ، مثالی زد و گفت مرحوم رجایی که حضرت امام(ره) هم خیلی ایشان را دوست داشت ، در جواب آقای "میتران" که تبریک گفته بود ، یک نامه ای رو دادند و در آن نوشته بود ای آقای میتران ، ای فرانسه ، شما فلان هستید و اینها . امام گفته بودند ، وقتی به شما تبریک گفتند جواب تبریکشون رو بدید. یک دیپلمات باید با ادب باشد ، باید رفتار مودبانه داشته باشد ، اونوقت اینکه ما بگیم "ممه رو لولو برد " ، ، فلان و وقتی سازمان ملل در نیویورک مراسم دارد برای ده ها نفر دنبال ویزا باشیم و بعد برویم آنجا در بهترین هتل اقامت کنیم و حرفهای خودمان را بزنیم ، حرفهایی که همه ی آنها هزینه دارد برای انقلاب . من هم در مورد عملکرد دولت فعلی معتقدم این عملکرد بسیار ضعیف است .

***رابطه با آمریکا بحث کلان نظام است در حد من و آقای شریعتمداری نیست . بحث هایی که ما انجام می دهیم در سطح کارشناسی است ، ما کاری می کنیم که در تصمیم سازی ها تاثیر بگذارد وگرنه قانون اساسی در مورد اینکه چه کسی تصمیم گیرنده است تکلیف را روشن کرده .

***اینکه بگوییم دولت هاشمی و خاتمی در جهت ارتباط با آمریکا حرکت کرد ، ضمن احترامی که برای آقای شریعتمداری قائل هستم این نوع تفکر را نوعی توهم توطئه می دانم . توهم توطئه یک بیماری است ، یعنی اینکه طرف فکر می کند که آمریکا آنقدر قلدر و بزرگ است که از صبح تا شب برای ما نقشه می کشد که تا گاوماهی خانه ما هم او تصمیم می گیرد ، از آن سو یک بیماری هم مقابلش هست که ساده اندیشی است ، که فکر می کند اگر رابطه با آمریکا برقرار کنیم تمام مشکلات حل می شود ؛ ارز ارزان می شود ، ترافیک تهران حل می شود ، آلودگی هوا از بین می رود و ...بین این دو سیاه و سفید دیدن ، باید یک راه منطقی را طی کنیم. اینکه شعار بدهیم آمریکا در امور داخلی ایران مداخله کرده در این چند سال ، اینها همه شوخی است و نوعی فرار از مسئولیت . این شما را به یک آرامش خیالی می کشاند که کلاً همه چیز را ول کنیم و بگوییم اصلاً نمی توانیم با او مذاکره کنیم.

*** مذاکره لولو خورخوره  نیست و بستگی به آن دارد که چه کسی مذاکره می کند ، دکتر مصدق در دادگاه لاهه بر سر حقوق ایران مذاکره کرد و ما به حقوقمان رسیدیم . فتحعلیشاه هم قائم مقام فراهانی گفت مذاکره کند و او نپذیرفت و گفت : نه می جنگم. رفت گلستان و ترکمانچای را داد و سرزمین های ایران را از دست داد . مذاکره فی نفسه نه خوب است و نه بد . یک روش است .مهم این است که چه کسی مذاکره کند و کی ؟ ما می گوییم بین مذاکره و رابطه گام های متعددی است . در مورد اینکه دولت آقای هاشمی و دولت آقای خاتمی مقدمات فروش مملکت را فراهم کردند ، این انگی است که "کیهان" همان زمان هم زد و این انگ زدن را همین الان هم ...

***ای کاش روزنامه کیهان که منهم یک زمانی در روزنامه کیهان بودم ، منتهی زمانی که من و آقای خاتمی در روزنامه کیهان بودیم مردم صف می کشیدند کیهان را می خریدند و الان من نمی دانم تیراژش چقدر است . ای کاش دفتر کیهان در میدان توپخانه نبود ، در میدان آزادی ، میدان رفاقت ، میدان دوستی ، یکجایی دفترش بود که بیشتر ادبیاتش یک ادبیات دوست مدارانه ، مدارا طلبانه تری می شد.

***من اعتراض داشتم که چرا با آقای کلینتون دست ندادید. رییس جمهور یک کشور رییس جمهور یک ملت است ، ما اعتراضمان این بود که چرا قاطع نایستادید. اصلاً صحبت ما این نیست که اگر بحثی مطرح شد یعنی می خواهید رابطه برقرار کنید . تکلیف رابطه معلوم است که چه کسی تعیین می کند ولی دولت ها وظیفه شان این است که شرایطی را ایجاد کنند که منافع کشور را تعیین نماید. چه دولت آقای هاشمی ، چه دولت آقای خاتمی و چه دولت احمدی نژاد ، باید ایران را از معرض تهدید بودن خارج کند . باید اجماع جهانی را در هم بشکند. نمیشه اینجا نشست و گفت ما می خواهیم با دنیا بجنگیم و دنیا با هم متحد شوند و بعد مثل کره شمالی بنشینیم و عزا بگیریم که حالا چکار کنیم .

*** شعار را باید وقتی داد که باور پذیر باشد .وقتی شعار داده شد و مردم کوچه و خیابان آن را باور نکردند این شعار فایده ای ندارد .
-----------------------------------------
حسین شریعتمداری:
----------------------------
**** انقلاب اسلامی برای صدورش به ویزا و روادید نیازی ندارد و دلگرمی محرومان جهان است.

**** درگیری ما با آمریکا درگیری ماهوی است و تنها در دو حالت پایان می یابد؛ یا ما از اسلام ناب در حاکمیت دست بکشیم یا آمریکا از خوی استکباری اش دست بردارد و مادامی که ایت اتفاق نیفتد درگیریها ادامه دارد.

***** شواهد نشان می دهد که آمریکایی ها مفاد قرارداد الجزایر را نپذیرفتند که نمونه اش فتنه ۸۸ بود.

*****انتظار میرفت اصلاح طلبان از سخنان نتانیاهو که گفته بود سرمایه اصلی ما در ایران اصلاح طلبان هستند موضع گیری می کردند.

**** آمریکایی ها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود نام بردند که هرگز تغییر نمی کند.

***** من در پاسخ به این اظهارات برخی که می گویند با صرفنظر از مسائل هسته ای تحریم ها برچیده می شوند می گویم که اتفاقا تحریم ها چند برابر خواهند شد.

****ادبیات گفتاری رئیس جمهور باید مناسب و متین باشد.

****فتنه ۸۸ از روی فرمول سه ضلع امریکا و انگلیس و اسرائیل پیروی می کردند و این قابل انکار نیست.

****شما به آقای خاتمی اعتراض کرده اید که با کلینتون دست نداده ؟ خاتمی سه بار با جورج سوروس صهیونیست معروف دست داده است.

****بنا بر اذعان خود اصلاح طلبان نمی شود ارتباط جورج سوروس را با آنان انکار کرد.

****مذاکره بستگی به شرایط و مختصات مذاکره کننده دارد ، نه شخص. مذاکره یک تعریف کلاسیک دارد . در هر مذاکره ابتدا کف مذاکره را تعیین می کنند و یک سقف . وقتی آن را از قبل مشخص می کنند این قابل قبول نیست.

****تعریف کلاسیک مذاکره عبارتند : از اینکه در هر مذاکره ای ابتدا کف مذاکره تعیین می شود، کف مذاکره مجموعه مقولات مورد اشتراک طرفین و سقف آن نقطه ای است که طرفین می خواهند به آن برسند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
30
980
آقای اصغر زاده اشتباه کرده . میدان آزادی همان دفتر کیهان است چرا که ایشان از آزادی مطلق برخوردار است تا هرچه می خواهد بنویسید پس میدان آزادی باید به دفتر کیهان منتقل شود!
پاسخ ها
غزل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
وای ...!!! آفرین بر شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
9
601
کو گوش شنوا؟ کی به فکر مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
بيكاري پدرمون را درآورد!فقر بده!فقر...بيكاري...تورم...كسي صداي مردم را ميشنوه...
علی
|
UNITED STATES
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
27
789
آقای اصغر زاده خیلی قشنگ حرف زد..

حرفهای دلم به کیهان و شریعتمداری بود
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
حقیقت تلخه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
متانت و جدی بودن او زیبا بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
17
506
این برنامه را بعد از مدتها می دیدم....برنامه جالب و زنده ی بود و در نوع خود بی نظیر...البته هر موقع که این گونه مناظرات پخش شده بعد از مدت زیادی به محاق رفته ولی اگر صدا و سیما برای مخاطبین ارزش قائل است تا انتخابات فضا را به سمت اینگونه برنامه ها ببرد تا در مردم شور و نشاط انتخاباتی ایجاد نماید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
انتخابات نزدیکه! از این نمایش ها زیاد خواهی دید
مهدی
|
UNITED STATES
|
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
20
602
کار خوبی از سیما بود ولی شریعتمداری باید از قبل میدانست که با توجه به شرایط اقتصادی روز ، به هر صورت بازنده این مناظره است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
8
425
جمع بندی:
اول مذاکره با داخلی ها ... بعدا مذاکره با خارجی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
15
585
یعنی با جورج سورس دست داده پس مزدور انهاست مگر کسی که می رود به یک جلسه بین المللی و با حضار دست می دهد باید اول شجره انها را دراورد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
بله کار سیاست مدار خیلی سنگین است باید اطلاعات داشته باشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
جناب ناشناس! این ادعای دیدار خاتمی و جورج سوروس هم از آن ادعاهایی است که خود طرفین از آن خبر ندارند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
12
425
به نظرم خود سوروس حاجی رو در جریان مذاکراتش قرار می ده. خخخخ
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
23
554
آقای اصغر زاده واقعا آفرین بر شما حرف دل ملت را زدید خدا شما و همه همفکران شما را حفظ کند.
مناظره دیشب پیروزی بزرگی برای اصلاح طلبان بود.ممنون انتخاب جان که منتشر میکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
اتفاقا شکست بزرگی برای اصلاح طلبان بود
انتخاب میدونم که تایید نمی کنی
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
بله تا وقتی تریبون دست شما باشد، ما همیشه شکست خورده عنوان می شویم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
واقعا که آقای اصغر زاده به جا و با منطق حرف زد یک دونه باشی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
آقايون قضاوت درباره شكست يا پيروزي حق مردم است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
زنده باد عقل!
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
11
401
حضور آقاي اصغر زاده وگفته هاي هر چند مديريت شده اش براي جامعه ومردمي كه فقط به اخبار رساته ضرغامي دسترسي دارند خيلي مفيد بوده لطفا بقيه آقايون اصلاح طلب هم در صورت امكان در سيما حضور پيدا كنن در ضمن امثال آقاي كوكبيان هم ملاحظه كنن.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
انتخاب از شما واقعا انتظار نداشتم که از توهین به شخصی حمایت کنید اتفاقا برادر ضرغامی کارهای مثبتی انجام داده وقتی خود اصلاح طلبان از مناظره با شریعتمداری هراس دارند به ضرغامی چه ربطی دارند
حتما منتشر کن
mahdi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
حالا بخندیم یا گریه کنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
8
155
منطق.....؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
8
282
به نظربنده اگراینچنین مناظره هایی درتلویزیون کشورمان بیش ازپیش گذاشته بشه وهمه یسلایق وتفکرات وهمه ی جناحهای درون کشوربه مناظره بپردازندبرای کشورخیلی مفیدخواهدبود.مناظره دیشب مارابه یادمناظره های سال 88 برد.آقای اصغرزاده بسیارباتواضع وبیانی که شنونده بامجاب می کرد وحرف دل بسیاری ازمردم بودرابه کسی که بقول خودش برای هرحرفی سندداردبیان کردند.آقای شعریعتمداری هم باهمان بیان همیشگی وچشباندن همان انگهای کیهانی به مسایل پرداختندوایچنین سندآوردند.کاش همین رویه ی صداوسیمادرمناظرات ادامه یابد تامردم خودداوری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
ای کاش این مناظرات همیشگی می بود نه نزدیک انتخابات
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
آخه درد اينه كه موقع انتخاباته كه مردم مهم و عزيز ميشن.باقي اوقات كه عددي محسوبشون نمكنن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
8
312
انتخابات نزدیکه باز شروع شد مناظره ها؟؟؟ :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
124
66
شما هم عدالت را رعایت نکردید و گزینشی انتخاب کردید آنهایی که به نفعتان است خدا همه ما را هدایت کند
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
18
303
برنامه رو دیدم ...، ما شاء ا.. اصغرزاده ،ماشا ا...
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
11
378
آقای شریعتمداری ضمن احترامی که واسه شما قائلم ولی اعتقادات شما ونظرات شما با نظرات مردمت دقیقا در تضاد هستند.
رئیس جمهور یک کشور نماینده مردم تو روابط بین المللی است.باید بامقامات دیگر کشورا دست بده ،باید مذاکره کنه واز حق کشورش تو مراجع بین المللی دفاع کنه.مگه میشه با کل دنیا جنگید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
100000000000000000000000000000 تا مثبت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
پس اگه اینطوره بره با رایس کلینتون نتانیاهو دست بده
واقعا متاسفم ما کشور اسلامی هستیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
دست دادن يا ندادن يك امر فرعي وجزئيه.چرا برامون اينقدر اين حواشي مهمند؟اصل مطلب را بجسب كه همون منافع ملي باشه!
یاور از مراغه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
10
232
بابا این آقای شریعتمداری مثل آقای احمدی نژاد دور اول باد گرفته!!! چون آن هم نمیدانست اداره کشور چه مشکلاتی داره یعنی یک من ماست چقدر کره دارد. ایشان را رئیس جمهور کنید حالش درست میشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
نه قرار است آقای روحانی رییس جمهور شود
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
12
275
آقای اصغر زاده عالی حرف زد
ناشناس
|
POLAND
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
6
332
باید برای مناظره مجری بی طرف باشه . اما این مجری متاسفانه بی طرف نیست . همچنین من معتقدم اقای ابراهیم اصغرزاده حرف های خیلی از مردم را می زد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
وقتی اصغر زاده میخواست جواب شریعتمداری رو بده مجری سوال های چپکی میپرسید که فکر اصغر زاده رو منحرف کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
4
271
جالب است که همه دم از مردم می زنند و می فرمایند مردم ما مقاوم هستند و در برابر فشارها مقاومت می کنند ! اما یک بار نمی گویند که این مردم با چه رنج و عذابی فشارها را تحمل کرده و مقاومت می کنند ! چرا مسئولین با رفتار نسنجیده خود باعث بروز مشکل برای کشور می شوند و بعد از مردم می خواهند که با مقاومت خود هزینه ندانم کاریهای مسئولین را بپردازند ؟ تا کی مردم باید با رنج و عذابی طاقت فرسا با مشکلات دست و پنجه نرم کنند ؟ چرا مسئولین ذره ای به این فکر نمی کنند که وظیفه آنان فراهم کردن اسباب آسایش و آرامش مردم است ؟ نه اینکه دائم از مردم بخواهند مقاومت کنند ؟ چرا ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
آفرین کاملا حقبقت رو بیان کردین . لب مطلب اینه . همه ++++++++ ها از آن این کامنت . آفرین
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
13
224
درود بر اصغرزاده. هزاران درود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
9
190
درود بر ابراهیم اصغرزاده حرفاش انصافا با شرایط جهانی تطبیق داره الان دیگه نمیشه وایستیم و هل من مبارز بطلبیم شرایط جهانی با اون سالها فرق کرده باید بشینیم با دنیا مذاکره کنیم و دغدغه های کشورها را رفع کنیم الان دیگه فقط امریکا نیست که مخالف سیاستهای ما هست همین کشورهای همسایه هامونم با ما مشکل دارند باید با گفتگو نگرانی هارو بر طرف کنیم انشالله
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
10
199
کاش همه مثل آقای اصغر زاده درد مردم رو میفهمیدن
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
7
150
جالب بود امیدوارم مناظره ها ادامه داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
اگه طرف ها نترسن و بیان شرکت کنن
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
5
165
یه سوال ؟ انتخابات نزدیکه؟؟؟ آره ؟؟؟؟ خوب برین تا آخرش..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
7
177
اقاي اصغر زاده حرف دل مردم و حرف حق را زدند.خيلي خوب بودند
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
4
159
در هر مذاکره ابتدا کف مذاکره را تعیین می کنند و یک سقف . وقتی آن را از قبل مشخص می کنند این قابل قبول نیست.
اقای شریعتمداری تحلیل تکنیکال فرمودند احتمالا دستی هم در بورس و فرابورس داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
یعنی شما این سخن شریعتمداری را نفی می کنید؟
اگر نفی می کنید یعنی از سیاست هیچ چیز نمی دانید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
اوه اوه ناشناس عزیز! استدلال شما بسیار فنی و دندان شکن (!)‌بود!
سید احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
6
197
تمام صحبتهای آقای اصغرزاده توی جمله آخر ایشون خلاصه شده بود. واقعاً حال کردم!
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
5
144
درود بر اصغر زاده عزیز
پوروا
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
4
175
ما خانوادگی داشتیم تماشا میکزدیم دم اصغر زاده گرم حرف 70 میلیون ایرانی رو زد مخصوصا از زیرکی و باهوشی حجاریان در مقابل جین شارپ و سوروس
شهاب بارانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
4
165
درود بر اقای اصغر زاده که توی این جو خودسانسوری که ایجاد کردن خیلی از حرفای مردم رو با شجاعت بیان کردن.فکرنمیکردم اقای اصغرزاده اینقدر قوی و منطقی حرفاشونو بزنن.
کاشکی تلویزیون شهامت ادامه دادن این برنامه رو با حضور امثال اقای اصغرزاده داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
شهاب جان اولا اینکه هیچ خفقانی نیست دوما من کارمند صداسیما هستم تلوزیون هیچ مشکلی ندارند آقایان ناز می کنند
مجیدالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
4
183
مجری برنامه رفتار و گفتار جانبدارانه وحتی در بعضی مواقع زشتی را داشت . مجری که نباید با سر وتمام جوارح گفتار یکی از طرفین مناظره را تایید کند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
تایید نکرد دیدگاه خودش را بیان کرد
دانشجوی قدیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
3
146
دیپلماسی صحیح را در گفتار و رفتار آقای اصغرزاده در گفتگو را به دولتمردان یاد آور میشوم .با دشمن هم میشود نشست و گفتگو کرد پس هنر تنها جنگیدن با سر نیزه و شعار و بی احترامی خلاصه نمیشود ملت ما در سخنوری و گفتمان سابقه بس درخشان دارد و از این طریق بسیار موفقیت کسب نموده ولی زمانی که صاحبین فن سیاست و بلاغت در مسیر باشند
علی ریاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
3
159
چرا مجری فقط از اصغر زاده سوال میکرد
علی باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
7
196
شریعتمداری حرفی برای گفتن نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
چرا داشت اتفاقا! یه سری حرف های تکراری و بیات شده !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
حرف با سند داشت
تذکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
2
186
سایت محترم انتخاب یک نکته رو از قلم انداختید که آقای اصغر زاده عرض کرد که به جای من باید آقای میردامادی اینجا میبودن که الان متاسفانه توی زندان هستند.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
6
158
نکته جالب این جا بود که اقای شریعتمداری که معلوم نیست درانقلاب چه نقشی داشته !!! تفکرات اصیل یکی از دانشجوهای خط امامی و همچنین سایر یاران انقلاب را ضد انقلابی میدانست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
166
23
اصغرزاده خیلی عالی حرف زد ولی مشکلی که داشت نمی توان تفکر او را تفکر اصلاح طلبان دانست ...چند سالی است که طیف وسیعی از ضدانقلاب تا روشنفکر و مبارز و ... در این طیف جا گرفته اند ،براستی حرف اصلاح طلبان مثلا نه غزه نه لبنان است یا حرفهای دیشب اصغرزاده
به هر حال تفکرات دیشب اصغرزاده بحمدلله یک گام به جلو بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
تشکر از بیانتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
6
188
صحبت ها، نوع رفتار و تیپ آقای اصغرزاده منو یاد کسی می اندازه که دلم براش خیلی تنگ شده ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
204
11
مناظره خوبی بود. اما بحث اینجا بود که آقای اصغر زاده از جواب دادن به برخی سئوالات طفره می رفت.
بله معلومه که وقتی که مشکلی ایجاد می شه عده ای قصد ماهیگیری دارند.
با وجود اختلاف نظر با احمدی نژاد ولی اگه احمدی نژاد طرف دیگه مناظره بود.اصغر زاده رو منهدم می کرد.چون خیلی شعار می داد که بهش اعتقاد نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
من که تاحالا ندیدم که احمدی تژاد جواب درست حسابی بده
مثلا
س: آقای احمدی نژاد در مورد تورم چه راهکار هایی پیش بینی کردید
ج: تورم!!!!!!!!! مگه تو مملکت ما تورم هست
توکشور آمریکا مشکلات زیادی و جود داره که به دلیل امپریالیست بودن امریکاست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
4
80
با حرفهای آقای اصغرزاده دلم کمی آرام وخنک شد.
با ادامه این نوع مناظرات ،مردم پای تلوزیون داخلی میشینند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
4
97
بابا جان این برادر شریعتمداری اصلا کلا عاشق تئوری توطئه هستن!
همش از یه چیزایی حرف میزنه که مردم و حتی نخبه ها هم نمیدونن چی میگه! بابا جان بیا حرف دل مردم رو بزن! تا کی میخوای توی رویا باشی تا کی میخوای به همه مخالفانت تهمت بزنی!!!!؟؟؟
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
177
14
متاسفانه بعضی از دوستان چون مخالف نظام هستند،چشمشان را به روی بسیاری از حقایق بسته اند و هر پوزیترونی را که در جهت با نظام جمهوری اسلامی حرکت کند ، محکوم می کنند!
شما ! دوستان عزیزی که پست من را منفی باران می کنید! لطف کنید خیر هایی که تا به حال از آمریکا به ما رسیده را بیان کنید، تا من هم بدانم از مذاکره با آمریکا چه چیزی ممکن است عاید ما بشود؟!
البته به اعتقاد من هیچ کشوری در کل جهان ، دوست و هم پیمان واقعی ما نیست. ولی چیزی که مسلم است این است که غرب به ما به دید یک منبع طبیعی ، پل ارتباطی و محدوده ی استراتژیک نگاه می کند.یک بازار برای ورود کالاهای مصرفی خودش.
البته بستگی به دید شما نسبت به زندگی دارد که خوشبختی را در ایستاده مردن ببینید یا در بر زانو زیستن!
نظرات بینندگان