arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱

یک کشته و ۲۸مصدوم براثر گازگرفتگی در دو هیئت عزاداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نشت گاز در دو هیئت عزاداری یک کشته و 28 مصدوم برجای گذاشت.

حسن عباسی- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران- از مرگ یک تن و مسمومیت یک تن دیگر در پی وقوع گازگرفتگی صبح امروز در یک هیئت عزاداری در ستارخان، گلنازجنوبی خبر داد و به ایسنا گفت: امداگران با حضور در محل اعلامی که یک درمانگاه بود، متوجه شدند که دو مصدوم ناشی از گازگرفتگی به این درمانگاه منتقل شده‌اند. متاسفانه یکی از این افراد به دلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست داده و مصدوم دیگر که در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل شد.

نشت گاز در بابل 27 مصدوم بر جای گذاشت

ساعت20:30 دقیقه شب گذشته هم در پی تماس اهالی روستای فودکلا گنج‌افروز بابل مبنی بر مسمومیت عزاداران حسینی در حسینیه فودکلا گنج افروز بابل بلافاصله نیروهای اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

به گزار ش فارس مهدی غلام نیا روشن- مسئول روابط عمومی اورژانس شهرستان بابل- در این باره افزود: در این حادثه بر اثر نشت گاز 27 نفر از عزاداران حسینی دچار مسمومیت شدند که 23 مصدوم به صورت سرپایی درمان و چهار مصدوم برای درمان کامل به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

به گفته او، در پی این حادثه سه دستگاه آمبولانس از مرکز فوریت‌های پزشکی بابل به محل اعزام شده که به دلیل امدادرسانی به موقع، این حادثه تلفات جانی نداشته است.
نظرات بینندگان