arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۱

فرمانده سپاه: فناوري ساخت موشک "فجر 5" را در اختيار حماس قرار داده‌ايم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما سلاحي به غزه نفرستاده‌ايم، ولي با افتخار اعلام مي‌کنيم که فناوري ساخت موشک فجر 5 را در اختيار آن‌ها قرار داده‌ايم و هم اکنون هم تعداد زيادي از اين موشک‌ها ساخته شده و در اختيار آن‌ها قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در حاشيه مراسم افتتاح سامانه ارتباط تصويري بسيج، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالي مبني بر اين که موضع جمهوري اسلامي ايران درباره جنگ غزه و اسرائيل چيست، اظهار داشت: مردم غزه با افتخار، مقاومت خود را انجام مي‌دهند و تنها راه مقابله با روحيه ددمنشانه اسرائيل، ايستادگي است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اگر کوچک‌ترين سازشي با اين رژيم منحوس صورت گيرد به ضرر مردم غزه تمام خواهد شد و من معتقدم که نمي‌توان روحيه مقاومت را از مردم فلسطين جدا کرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که گفته مي‌شود ايران به نوار غزه سلاح مي‌فرستد و موشک فجر 5 نيز از جمله اين سلاح‌ها است، گفت: ما سلاحي به غزه نفرستاده‌ايم چرا که مردم مظلوم غزه در محاصره قرار گرفته‌اند ولي با افتخار اعلام مي‌کنيم که فناوري ساخت موشک فجر 5 را در اختيار آن‌ها قرار داده‌ايم و هم اکنون هم تعداد زيادي از اين موشک‌ها ساخته شده و در اختيار آن‌ها قرار دارد.

سرلشکر جعفري تأکيد کرد: در خصوص انتقال تجربه و فناوري به همه مردم مظلوم مسلمان دنيا دريغ نخواهيم کرد.

وي هم‌چنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که ايران مخالف آتش بس است گفت: اين صحيح نيست ما احساس همدردي با مردم مظلوم غزه را مي‌کنيم ولي معتقد به آتش بسي هستيم که همراه با اقتدار براي مردم غزه باشد.
نظرات بینندگان