arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۱

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور گفت: علی‌رغم بارندگی و وضعیت جوی نامناسب تردد در اکثر راه‌های کشور به صورت عادی صورت می‌گیرد.

به گزارش انتخاب ، سرهنگ رضا خسروی معاون فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با  فارس،‌ با اعلام عادی بودن ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور گفت: محورهای شمشک به دیزین در استان البرز و تکاب به ایران خواه در استان آذربایجان غربی به دلیل برف و کولاک شدید و محور قدیم بندرعباس به بند‌رخمینی در استان هرمزگان به دلیل آب‌گرفتگی تا اطلاع ثانونی مسدود است.

خسروی در ادامه گفت: در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز و فیروزکوه با مه شدید همراه با بارندگی مواجه هستیم و در اکثر جاده‌های استان‌‌های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، البرز، تهران و مرکزی بارش باران و برف خفیف گزارش شده است، اما با این وجود خوشبختانه ترافیک شدیدی تاکنون گزارش نشده و تردد به صورت عادی و روان صورت می‌گیرد.

وی از تمام رانندگان که در این جاده‌ها تردد می‌کنند خواست با توجه به وضعیت جوی تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ همراه داشته و با سرعت مطمئند حتی‌الامکان در ساعات روز سفر خود را انجام دهند.
نظرات بینندگان