arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۱

وزیر ارشاد: بیانیه انصار حزب‌الله را نخوانده‌ام

وی درباره صادر نشدن مجوز اکران برای برخی از فیلم ها و نگرانی از تعطیلی بعضی از سینماها گفت: هیچ نگرانی بابت تعطیلی سینما نداریم؛ چراکه گزینه های دیگری همانند برنامه های تلویزیونی و فیلم های نمایش خانگی وجود دارد و می توان با این موارد اقداماتی را انجام داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارشاد گفت: به دلیل مشغله کاری زیاد تاکنون فرصت نکردم بیانیه انصار حزب‌الله را درمورد فیلم جیرانی بخوانم.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر سه شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اطلاعیه انصار حزب الله در اعتراض به اکران برخی فیلم ها از جمله فیلم فریدون جیرانی اظهار داشت: هنوز فرصت خواندن این اطلاعیه را به دلیل جلسات پشت سر هم پیدا نکرده ام و این موضوع را پیگیری و نتایج آن را اعلام می کنیم، هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

وی درباره صادر نشدن مجوز اکران برای برخی از فیلم ها و نگرانی از تعطیلی بعضی از سینماها گفت: هیچ نگرانی بابت تعطیلی سینما نداریم؛ چراکه گزینه های دیگری همانند برنامه های تلویزیونی و فیلم های نمایش خانگی وجود دارد و می توان با این موارد اقداماتی را انجام داد. ضمن اینکه فیلم های متعدد دیگری از جمله فیلم شهید چمران در دست ساخت است که از افتخارات ما محسوب می شود و می تواند جایگزین این فیلم‌ها شود.
نظرات بینندگان