arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۵۸۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱

پخش فیلم تبلیغاتی حداد در ساعت پربیننده سیما +عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صدا و سیما جمعه شب با پخش مستندی از حداد عادل پخش گزارش‌های تبلیغات انتخاباتی از این رسانه که می‌تواند جنبه غیرقانونی داشته باشد را کلید زد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این مستند که حدود یک‌ساعت زمان در پر بیننده‌ترین ساعات را داشت، حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی به مقاطعی از زندگی خود در ارتباط با تاریخ انقلاب اسلامی اشاره داشت و سپس با حضور در دبستانی دخترانه در اسلامشهر به یکی از کلاس‌های درس رفت و پس از صحبت برای دانش‌آموزان به تک تک آنها هدیه داد و در مقابل از آنها گل دریافت کرد.

بهانه این گزارش تالیف کتاب درس اجتماعی پایه سوم ابتدایی توسط حداد عادل بود که دانش‌آموزان یک بخش نسبتا محدود در حاشیه تهران با ارسال نامه‌هایی از او دعوت کرده بودند که از مدرسه آنها بازدید کند. در این فیلم تبلیغاتی ده‌ها بار نام و عکس‌هایی از حدادعادل در حالت‌های مختلف پخش شد که آن را در سطح سی‌دی‌های تبلیغاتی نامزدها که در ایام انتخابات به رایگان توزیع می‌شود نازل کرده بود.

شاید از نظر صداوسیما این اقدام رسما با هدف تبلیغات انجام نشده باشد، اما در دیدگاه مخاطبان آگاهی که می‌دانند از شخصیت محوری این مستند در عرصه سیاسی به عنوان یکی از کاندیداهای بالقوه ریاست جمهورری یاد می‌شود، هدفی جز این برداشت نخواهد شد.

ضرغامی رییس سازمان صداوسیما اخیرا در پاسخ به پرسشی درباره‌ تبلیغات تلویزیونی این روزها، توضیح داد: سازمان صداوسیما نیمی از اعتباراتی را که برای اداره‌اش نیاز دارد از طریق درآمدهای بازرگانی به دست می‌آورد. من فکر می‌کنم هیچ دستگاهی این توانمندی را ندارد که بخش بزرگی از بودجه خود را که بالغ بر 600 تا 700 میلیارد تومان می‌شود، از طریق درآمدهای خود کسب کند اما همین قدر هم که باید از طریق درآمدهای خود کسب کند تبلیغات مجانی انجام می‌دهد.

حدادعادل تاکنون به صراحت از حضور در انتخابات سخن نگفته اما آن را نفی هم نکرده است.

وی در حاشیه بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌که آیا برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا می‌شوید؟ اظهار کرد: فرصت زیادی برای تصمیم‌گیری هست عجله نکنید.

گفته‌ می‌شود جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران دو تشکل حامی حدادعادل برای ورود به عرصه انتخابات هستند. علی دارابی معاون فعلی سیمای سازمان صداوسیما از موسسان جمعیت ایثارگران و از فعالان این حزب سیاسی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
770
80
به ایشان تبریک میگم. ایشان رئیس جمهور آینده هستند.
چشم حسود کور
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
63
418
تبلیغات زودهنگام ازاین تابلوتر دیگه نمیشه!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
51
513
به قول عادل فردوسی پور این بچه های 8-9 ساله به طور کاملا "خودجوش" واسه ایشون نامه نوشتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
48
376
این تو بمیری دیگه ازون تو بمیریا نیست داداش ...
نظرات بینندگان