arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۱۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱

شکایت سازمان سینمایی از انصار حزب‌الله/درخواست شمقدری از رئیس‌جمهوری

جواد شمقدری درباره خبر شکایت رسمی این سازمان از انصار حزب‌الله بابت اعتراض‌های اخیر این گروه نسبت به عملکرد مسئولان سینمایی گفت: شکایت سازمان سینمایی از انصار حزب‌الله صحت دارد و امشب به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان سینمایی ضمن تشریح جزئیات درخواست بودجه از ریاست جمهوری بابت حمایت از سینماداران، از شکایت رسمی این سازمان از انصار حزب‌الله خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، جواد شمقدری؛ رئیس سازمان سینمایی در توضیح جزئیات درخواست بودجه از ریاست جمهوری گفت: اختصاص بودجه توسط ریاست جمهوری به سازمان سینمایی از جمله مصوبات شورای‌عالی سینما بوده‌ و حال مشکل اعتبار مبنی‌بر تخصیص این بودجه با موافقت رئیس جمهوری برطرف شده‌است.

وی در توضیح چگونگی اختصاص این بودجه گفت: با اعلام این موافقت، سازمان سینمایی تصمیم گرفت تخصیص این بودجه را به سالن‌های سینما در بخش خصوصی اختصاص دهد.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات پیش‌آمده در اداره سالن‌های سینما قرار شده‌است پیرو یکی از مصوبات شورای‌عالی سینما، تا سقف 15 درصد از این بودجه را برای خرید بلیت از ظرفیت‌های سالن‌های سینما اختصاص دهیم.

وی در ادامه افزود: طبق این قرار به‌عنوان رئیس سازمان سینمایی از رئیس جمهوری درخواست کردم که متوسط تا 7.5 (هفت و نیم) درصد از این اعتبار سهم صاحبان سالن‌های بخش خصوصی شود.

این توضیحات شمقدری در حالی است که هفته گذشته انجمن سینماداران با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به تعطیلی سالن‌های سینما در‌آینده نزدیک هشدار جدی داده بود.

شکایت سازمان سینمایی از انصار حزب‌الله

جواد شمقدری در بخش دیگری از توضیحات خود درباره خبر شکایت رسمی این سازمان از انصار حزب‌الله بابت اعتراض‌های اخیر این گروه نسبت به عملکرد مسئولان سینمایی، این خبر را تایید کرد و گفت: شکایت سازمان سینمایی از انصار حزب‌الله صحت دارد و امشب به‌طور رسمی اعلام خواهد شد.

جواد شمقدری توضیحی درباره کم و کیف اعلام شکایت رسمی سازمان سینمایی از انصار حزب‌الله نداد.

گروه انصار حزب الله نیز دو روز پیش از معاونت سینمایی برای اکران فیلم‌ من مادر هستم شکایت کرده بودند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
2
13
دست آقای شمقدری درد نکنه.
ایرانی55
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
2
221
من ازشما خواهش میکنم کلمه مقدس و بزرگ الله رو از اسم این گروه حذف کنید.چون اونوقت نمیشه با اونها برخورد کرد یا حرفی بهشون زد چون میخوان هرکاری که بکنن پشت این کلمه مقدس سنگر بگیرن!....
.......
نظرات بینندگان