arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

"موسوی و کروبی مانند برادران یوسف، هروقت برگردند، آغوش نظام به رویشان باز است"

اینکه چندی پیش گفتم نامزدهای سال 88 را اهل فتنه نمی دانم بلکه معتقدم اهل فتنه آنها را محاصره کرده اند، برای این بود که آنها به خود بیایند و بپذیرند شیاطین بین ما و آنها فاصله انداخته اند. آنها مانند برادران حضرت یوسف(ع) هر وقت برگردند با آغوش باز جمهوری اسلامی و نظام روبرو خواهند شد، به شرطی که فعل شیطانی تفرقه بین ملت را تخطئه کنند و از شیاطین و در راس آن آمریکا فاصله بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی و زحمات   امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم شیاطین،  تاریخ انقلاب اسلامی را مشوش نشان دهند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»، وی با اشاره به عملکرد روسای جمهوری اسلامی و صاحب منصبان انقلاب طی سه دهه گذشته اظهار داشت: دولت های گذشته هر کدام خدماتی به انقلاب اسلامی داشته اند. نباید قدر و منزلت دولت ها را به خاطر خطاهای برخی روسای آن نادیده بگیریم یا انکار کنیم.

عسگر اولادی تصریح کرد:  بنده کسی هستم که با شش رئیس جمهور از بنی صدر گرفته تا احمدی نژاد همراه بوده ام و همه نقاط مثبت و ضعف داشته اند و برجسته کردن خدمات یک دولت و نادیده گرفتن خدمات دیگر دولت ها را خلاف انصاف می دانم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: کسی که سابقه روشنی در انقلاب ندارد می گوید خدماتی که در این دولت شده با تمام تاریخ معاصر برابری می کند. بزرگ نمایی خدمات دولت فعلی و کوچک نمایی خدمات دولت های گذشته به چه منظوری صورت می گیرد، چرا می خواهید گذشته را منفی جلوه دهید.


وی با اشاره به قصد حضرت یوسف(ع) در قرآن کریم بیان داشت: آموزه های قرآنی به ما می گویند ما باید شکر نعمات الهی را در هر حال داشته باشیم. حضرت یوسف (ع) با تمام دردها و رنجهایی که از سوی برادران دیده بود در تفسیر ظلم هایی که به او شده بود می فرماید شیطان بین من و برادرانم آشوب کرد. آن ستم های جانسوز را به شیطان نسبت می دهد.


وی افزود: حضرت یوسف می خواد داستان انقلاب بدون خونریزی در شمال آفریقا را روایت کند. رنج ها، سختی ها و شکنجه ها و نا مهربانی های برادران را آشوب شیطان می داند.


عسگر اولادی در ادامه گفت: شیاطین طی سه دهه گذشته کاری کردند که ما نتوانیم تاریخ آبرومندی بنویسیم. روی عملکرد روسای جمهور، روسای مجلس و نخست وزیر 8 سال دفاع مقدس علامت سوال گذاشتند.


وی افزود: اینکه چندی پیش گفتم نامزدهای سال 88 را اهل فتنه نمی دانم بلکه معتقدم اهل فتنه آنها را محاصره کرده اند، برای این بود که آنها به خود بیایند و بپذیرند شیاطین بین ما و آنها فاصله انداخته اند. آنها مانند برادران حضرت یوسف(ع) هر وقت برگردند با آغوش باز جمهوری اسلامی و نظام روبرو خواهند شد، به شرطی که فعل شیطانی تفرقه بین ملت را تخطئه کنند و از شیاطین و در راس آن آمریکا فاصله بگیرند.


رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان اظهار داشت: آنها می خواهند در تاریخ انقلاب اسلامی به نیکی یاد شوند. نباید اجازه دهند شیاطین، تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی را مشوش و همه چیز را منفی جلوه دهند تا خداوند به آنها فرصت داده آنرا غنیمت بشمارند. به دامن ملت برگردند و اجازه ندهند نام آنها در تاریخ ایران به سیاهی و تلخی برده شود.

نظرات بینندگان