arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱

مادر ستاربهشتی خواستار قصاص است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل خانواده ستار بهشتی تاکید کرد: وقتی از متهم پرونده ستار خواستم تا علت اصلی برخوردهای تند و غیرقانونی خود را بگوید تنها با التماس از خانواده بهشتی درخواست می‌کرد که وی را ببخشند در حالیکه مادر ستار بهشتی خواهان قصاص مجرم اصلی پرونده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، گیتی پورفاضل وکیل خانواده ستار بهشتی با اشاره به اینکه علیرغم مشخص شدن متهم، پرونده فوت ستار بهشتی هنوز در شعبه 1 بازپرسی است، تصریح کرد: متاسفانه این پرونده تا کنون به دادگاه نرفته و تنها در صورت رفتن پرونده به دادگاه است که می‌توانم آن را مطالعه کرده و دفاعیات خود را بررسی کنم ضمن اینکه در مورد فوت ستار بهشتی ابهاماتی وجو دارد که تا زمان مطالعه پرونده رفع نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما با متهم اصلی این پرونده ملاقات داشته‌ایم، گفت: با حضور ما در بازپرسی بین 4 متهم از 3 نفر خواستند که اتاق را ترک کنند، تنها یک نفر در اتاق باقی ماند و به ما گفته شد که وی متهم اصلی است.

پور فاضل افزود: وقتی از متهم خواستم تا علت اصلی برخوردهای تند و غیرقانونی خود را بگوید تنها با التماس از خانواده بهشتی درخواست می‌کرد که وی را ببخشند در حالیکه مادر ستار بهشتی خواهان قصاص مجرم اصلی پرونده است.
نظرات بینندگان