arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷۸۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۱

آزادی مهدی هاشمی از زندان پس از 85 روز حضور در انفرادی/ فارس: جاسوسی، یکی از اتهامات مهدی است!

علیزاده وکیل مهدی هاشمی در گفت و گو با «انتخاب» گفت که قرار بوده او از زندان آزاد شود.وی افزود: تا این لحظه (ساعت 10 شب) مهدی هنوز به خانه نیامده است.علیزاده همچنین گفت که مهدی باید آزاد می شده است، چون روند طبیعی دادگاه همین است و باید او خیلی زودتر از اینها آزاد می شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



مهدی هاشمی از زندان آزاد شد.

به گزارش انتخاب، پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران شامگاه روز یکشنبه اعلام کرد: مهدی هاشمی پس از تکمیل تحقیقات و با تودیع وثیقه مناسب از زندان اوین آزاد شد.

همچنین شنیده شده او با وثیقه 1 میلیاردی از زندان ازاد شده است.

در همین حال، علیزاده وکیل مهدی هاشمی  در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» گفت که قرار بوده او از زندان آزاد شود.

وی افزود: تا این لحظه (ساعت 10 شب) مهدی هنوز به خانه نیامده است.

علیزاده همچنین گفت که مهدی باید آزاد می شده است، چون روند طبیعی دادگاه همین است و باید او خیلی زودتر از اینها آزاد می شده است.

وی تصریح کرد: مهدی هاشمی 85 روز در انفرادی بوده است.

وکیل خانواده هاشمی در پاسخ به سئوال این سئوال «انتخاب» که «آیا قرار است مهدی به فایل صوتی منتشر شده، واکنشی رسمی نشان دهد؟»، گفت: من الان در حال حرکت به سمت منزل ایشان هستم. اول باید با ایشان صحبت کنم تا ببینم نظر او چیست.

فارس: جاسوسی، یکی از اتهامات مهدی است!

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس، عناوین اتهامی مهدی هاشمی را 13 مورد اعلام و ابراز نگرانی کرده بود که به ثمر نشستن فشارها برای آزادی وی، ممکن است «باعث از بین رفتن برخی اسناد و مدارک مرتبط با پرونده وی شود».

به نوشته این خبرگزاری، جاسوسی، انتقال اطلاعات حساس به بیگانگان، اخلال در نظام اقتصادی و اخلال در امنیت کشور چهار اتهام اصلی تفهیم شده به مهدی هاشمی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
41
54
خدا رو شکر .....خدا رو شکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
56
18
انتخاب شما توقع دارید که اگر بر فرض محال فایل صوتی متعلق به مهدی هاشمی بوده,ایشان با یک لبخند بگه بله مال بود؟!! شما هم گاهی یه چیزای میگید ها.بعقیده من به وعده صبحانتون بیشتر اهمیت بدید در اونصورت تغییرات رو در خودتون احساس خواهید نمود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
13
68
اگر معلوم شود چه كسي فايل صوتي را منتشر كرده ، مي توان نتيجه گرفت چه كساني براي تشديد اختلاف ها و ماهي گرفتن از آب گل آلود تلاش مي كنند . ظاهراً از وضع پرونده و احتمال پايان تحقيقات و آزادي هاشمي هم خبر داشته اند.
نظرات بینندگان