arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱

جمعه، اولین نشست مشترک درراستای ائتلاف حداد و ولایتی؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می رسد نشست جمعه آینده در حوزه سلامت که در موسسه امام خمینی برگزار می شود، اولین نشست مشترک درراستای ائتلاف حداد و ولایتی است.

به گزارش بازتاب ؛ گویا در همین راستا روز جمعه آینده جلسه ای به میزبانی موسسه آیت الله مصباح در خصوص حوزه سلامت کشور برگزار می شود. جمعی از فعالین جامعه پزشکی و نمایندگان پزشک مجلس به این جلسه دعوت شده اند و آیت الله مصباح یزدی، دکتر ولایتی و حجت الاسلام آقاتهرانی در آن سخنرانی می کنند.

براساس جدول زمان‌بندی که "ستاد هماهنگی مرکزی ششمین دوره‌ی انتخابات سازمان نظام پزشکی" منتشر کرد، ثبت‌نام نامزدهای انتخابات  صنف پزشکان در روزهای ۵ تا ۱۱ دی ماه جاری انجام می‌شود و انتخابات روز چهارم اسفندماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


برگزاری جلسه ای در حوزه سلامت توسط جبهه پایداری چند روز مانده به آغاز نام نویسی نامزدها در انتخابات نظام پزشکی و حضور دکتر علی اکبر ولایتی در آن تامل برانگیز است. گفتنی است باقری لنکرانی و حسین طلا از اعضای فعال جبهه پایداری در بخش بهداشت و درمان کشور هستند.


برخی از ناظران سیاسی حضور ولایتی در جلسه ای به میزبانی جبهه پایداری را در راستای  ائتلاف او با حداد عادل و قالیباف ارزیابی می کنند و شاید انتخابات پبش روی نظام پزشکی اولین تجربه مشترک این ائتلاف نوپا باشد

نظرات بینندگان