arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱

آیت الله شاهرودی؛ کاندیدای دولت برای ریاست جمهوری؟!

شجاعی کیاسری نزدیکی جبهه پایداری را به کاندیدای دولت نزدیک دانست و خاطرنشان کرد:بخشی از جبهه پایداری به سمت دولت است بنابراین ممکن است از کاندیدای دولت حمایت کند البته بنده شنیده ام قرار است آقای هاشمی شاهرودی کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گمانه زنی‌های سیاسی گویی هیچ دلیلی برای خود نمی‌شناسند،به خصوص در زمان انتخابات مانند ماشینی سنگین هر چیزی را در سر راه خود ببینند، جمع می‌کنند و با خود می‌برند(یا می‌آورند). در فضای سیاسی ایران نیز گمانه زنی‌های انتخاباتی هر روزه به سمت افراد و گروه‌هایی می رود تا فضای سیاسی همچنان گرم بماند.

در این روزها که بحث پیرامون انتخابات به افراد مختلف ومتعددی کشیده شده به ناگهان نام جدیدی در تحلیل‌ها برزبان آورده می‌شود تا بقیه تحلیل‌ها و تفسیرهای سیاسی را در سردرگمی فرو ببرد. گویی جنگ تحلیل هاست.هرکسی تلاش می‌کند با آوردن نام جدیدی شوکی به فضای سیاسی وارد کند.

به همین خاطر است که کسی از شنیدن نام‌های جدید و دور از ذهن تعجب نمی‌کند.اردوگاه اصولگرایی به دلیل بی رقیب بودن در چند سال گذشته نام‌های بسیاری به فضای سیاسی کشور معرفی کرده و همه هم به نوعی مدعی پست‌های عالی شده اند و در چندسال گذشته نیز در غیاب چهر‌های متعدد اصلاح طلب مشق سیاست کرده اند.

اینک همه آن‌ها در کانون گمانه زنی هاو تحلیل‌ها قرار می‌گیرند و فضای سیاسی و رسانه ای کشور را شلوغ می‌کنند.روزگذشته در میان انبوه نام‌هایی که برسر زبان هاست، نام «آیت الله هاشمی شاهرودی» نیز به یک باره مطرح شد، تا گمانه زنی‌ها سمت سویی تازه پیدا کند و احتمالا تکذیبیه‌ها نیز افزایش یابد.

سید رمضان شجاعی کیاسری عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت در گفت وگو با آریا درباره احتمال حمایت جبهه پایداری از ائتلاف حداد عادل، علی اکبر ولایتی و قالیباف افزود: بنده با توجه به رویکرد و عملکرد جبهه پایداری در انتخابات مجلس نهم بعید می‌دانم این همراهی در این اتفاق نظر صورت بگیرد.

شجاعی کیاسری نزدیکی جبهه پایداری را به کاندیدای دولت نزدیک دانست و خاطرنشان کرد:بخشی از جبهه پایداری به سمت دولت است بنابراین ممکن است از کاندیدای دولت حمایت کند البته بنده شنیده ام قرار است آقای هاشمی شاهرودی کاندیدای دولت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شود.

وی با تاکید بر این مطلب که اصل این ائتلاف سه گانه کار قابل تقدیری است اظهار داشت:اگر یک بار در جمهوری اسلامی چنین ائتلافی رخ دهد حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد در واقع یک بنیان خوب در راستای نهادینه شدن فعالیت‌های سیاسی صورت می‌گیرد و زمینه فعالیت احزاب فراهم می‌شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد:البته بنده بعید می‌دانم این ائتلاف تا آخر خط ادامه پیدا کند زیرا این سه نفر از نظر مبانی و دیدگاه با یکدیگر اختلاف دارند آقای قالیباف منتقد دولت و حداد موافق و حامی دولت است از سوی دیگر ولایتی هم سالهاست از امور اجرایی کشور فاصله داشته است بنابراین این مسائل مجموعه تعارضات را به همراه دارد اما اگر در مجموع بتوانند این مثلث سه گانه را ادامه دهند سنگ بنای بسیار زیبا و محکمی را در راستای نهادینه کردن فعالیت جمعی،گروهی و حزبی شخصیت‌ها فراهم کرده اند.
نظرات بینندگان