arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۱

چه كسي اينترنت شما را مي‌دزدد؟ + دانـلود

اگر شما هم فکر می کنید که افرادی بدون اجازه از اینترنت بی سیمتان در حال استفاده هستند این نرم افزار را دانلود کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اين روزها بسياري از كاربران از اينترنت ADSL در منزل يا محل كارشان استفاده مي‌كنند و اغلب نيز مودم‌‌هاي داراي قابليت وايرلس را مورد استفاده قرار مي‌دهند تا بتوانند در بخش‌هاي مختلف منزل يا محل كار بدون نياز به كابل و با استفاده از لپ‌تاپ شخصي خود به اينترنت دسترسي داشته باشند. استفاده از اينترنت با مودم بي‌سيم بسيار لذت‌بخش است اما باتوجه به آن‌كه كابلي در ميان نيست، مسير اتصال به شبكه براي شما قابل مشاهده نبوده درنتيجه شما نمي‌توانيد متوجه شويد فقط خودتان به اين شبكه متصل هستيد يا افراد ديگري هم همزمان درحال استفاده از اينترنت شما هستند!

اين مشكل در بسياري از آپارتمان‌ها مشاهده مي‌شود و كاربران در پايان هر دوره از اشتراك اينترنت خود با مشكل كمبود پهناي باند مواجه مي‌شوند، در صورتي‌كه اطمينان دارند به‌نحو مطلوبي از پهناي باند موجود استفاده كرده‌اند! دوست داريد در شبكه وايرلس نيز به همه چيز نظارت داشته باشيد و دستگاه‌هاي متصل به شبكه براي شما قابل مشاهده باشند؟ نرم‌افزار Who's On My Wif i به همين منظور طراحي شده است. به كمك اين برنامه مي‌توانيد براحتي تمامي دستگاه‌هاي متصل به شبكه وايرلس خود را مشاهده كرده و درصورت لزوم مانع اتصال دستگاه‌هاي غيرمجاز به شبكه خود شويد.

روش كار اين نرم‌افزار به‌اين شكل است كه ابتدا شبكه شما را بررسي كرده و همه دستگاه‌هاي متصل به شبكه را به شما نمايش مي‌دهد. در اين مرحله شما ‌بايد مشخص كنيد كدام دستگاه‌ها مورد تائيد و كدام دستگاه‌ها براي شما ناشناس است. پس از مشخص شدن دستگاه‌هاي مورد تائيد، نرم‌افزار به‌طورخودكار در بازه‌هاي زماني 5 تا 10 دقيقه شبكه را بررسي كرده و در صورت مشاهده دستگاهي غير از دستگاه‌هاي تائيد شده در اتصال اوليه، با اعلام هشدار، شما را از وجود دستگاه ناشناس باخبر مي‌كند. در اين مرحله شما ‌بايد به فكر چاره باشيد و در اولين اقدام رمز اتصال به شبكه وايرلس خود را تغيير دهيد؛ زيرا ممكن است لورفتن رمز اتصالتان موجب ورود غيرمجاز كاربران ديگر به شبكه و استفاده بدون اجازه از اينترنت شما باشد!

نرم‌افزار فوق به‌صورت رايگان با محدوديت استفاده به مدت 30 روز از لينك زير قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www.whoisonmywifi.net‌/‌mywifi.exe

منبع : کلیک
نظرات بینندگان