arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۱

هاشمی، حسن خمینی یا ناطق‌نوری بیایند وحدت شکل می‌گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمدرضا راه‌ چمنی حضور ناطق نوری را زمینه ساز وحدت جناح‌های سیاسی در کشور دانست.

به گزارش انتخاب، محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی ایران در گفتگو با نامه با توجه به فرصت باقی مانده تا انتخابات و فضای سیاسی موجود در کشور و احتمال حضور سید محمد خاتمی و علی اکبر ناطق نوری در انتحابات ریاست جمهوری سال آینده گفت:  اختلافات امروز بین اصلاح طلبان بر سر کاندیداها و مصادیق انتخاباتی است اما اگر خاتمی به میدان بیاید همه بدنه اصلاح طلبان هماهنگ و همراه با یکدیگر و در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی ایران ادامه داد: سایر چهره‌ها مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و ناطق نوری نیز از کاندیداهای مناسب برای ریاست جمهوری آینده هستند و حضورشان نه تنها می تواند به وحدت بین اصلاح طلبان که به وحدت بین دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب نیز کمک کند.

راه چمنی ناطق نوری را دارای ظرفیت بالا برای همراه کردن دو طیف سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب دانست و تاکید کرد: آقای ناطق نوری با وجود اصولگرا بودن اگر کاندیدا شوند بخش قابل توجهی  از اصلاح طلبان نیز به او رای خواهند داد. ورود کاندیداهایی از این نوع در سالم سازی فضای سیاسی و افزایش مشارکت در انتخابات کمک زیادی خواهد کرد.

نظرات بینندگان