arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱

واکنش وزیر بهداشت خاتمی به عزل وزیر بهداشت احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عزل وزیر بهداشت گفت: حیف شد این اتفاق افتاد و خانم دکتر دستجردی از وزارت بهداشت رفت.

سیدعلیرضا مرندی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عزل وزیر بهداشت گفت: ‌از این اتفاقی که افتاده متاسفم و خانم دکتر دستجردی در مدت مسئولیت وزارت بهداشت شناخت لازم را پیدا کرده بود و بیشتر می‌توانست مفید فایده باشد.

وی با دفاع از عملکرد وزیر و معاون وزیر بهداشت در سال‌های اخیر تصریح کرد: به هر حال هر مسئولی در هر پستی که باشد بدون نقص نیست، اما نکات مثبت زیادی در عملکرد خانم دکتر دستجردی دیدم.

نماینده تهران در مجلس گفت:  واقعا حیف شد این اتفاق افتاد الان هر شخصی این مسئولیت را قبول کند فرصتی ندارد تا شرایط را درک کرده و شناخت لازم را پیدا کند.

مرندی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از این اتفاقی که افتاده و مسئولان باید نسبت به نقد بیش از این تحمل داشته باشند و نباید اینقدر زود از کوره در برویم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هر اشکالی که در کار وزارت بهداشت پیش بیاید مدیر جدید عنوان می‌کند بنده تازه منصوب شدم و این امر برای نظام مفید نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد وزیر سابق بهداشت گفت: ممکن است ایشان ایراداتی هم داشته باشد کما اینکه بنده نسبت به عملکرد خود در دوره وزارت بهداشت انتقاد داشته و دارم اما نکات مثبت عملکرد ایشان زیاد بود.

مرندی در مورد دلیل برکناری وزیر بهداشت هم گفت: شاید موضوع انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح بوده که بنده از پشت پرده این قضیه خبر ندارم اما انتخاب رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی بر عهده وزیر است و اگر نظر منفی هم باشد باید در این مورد در شورای انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته می‌شد.

وی بیان کرد: مجددا اعلام می‌کنم حیف شد که وزیر بهداشت برکنار شد اما مسئولان باید سعه‌صدر بیشتری در تحمل همکاران خود داشته باشند.
نظرات بینندگان