arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۱

پدر دختری که به او تجاوز گروهی شد: این حیوانات را اعدام کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پدر دختر جوان هندی که قربانی تجاوز گروهی در این کشور شده بود، از دادگاه خواست تا برای قاتلان دخترش حکم اعدام در نظر گرفته شود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این دختر جوان که روز شانزدهم دسامبر از سوی شش مرد مورد تجاوز قرار گرفته بود، به علت شدت جراحات در گذشت.

خاکستر وی نیز در مراسمی توسط پدرش به رود گنگ در جنوب هند سپرد.

وی می‌گوید: «من برای این حیوانات درخواست حکم مرگ دارم. حتی فرد نوجوانی که در این جمع بوده نیز کاری را انجام داده که جای بخشش ندارد و در قوانین برای مجازات وی نیز با اصلاحاتی ایجاد شود. می خواهم در رسیدگی به جرم این افراد سن آن‌ها در نظر گرفته نشود و همه آنها به خاطر عمل وحشیانه‌ای که مرتکب شده‌اند به یک شکل مورد مجازات قرار گیرند.»

تاکنون پنج تن از متهمان که بیش از هجده سال سن دارند از سوی دادگاه به طور رسمی به عنوان متهمان به تجاوز و قتل این دختر جوان معرفی شده‌اند. همچنین قرار است رسیدگی به اتهام ششمین عضو این پرونده که کمتر از ۱۸ سال دارد در دادگاهی ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

هند از جمله کشورهایی است که آمار تجاوز در آن بسیار بالا است. آمار رسمی حاکی از آنست که هر ۱۸ ساعت یک زن در دهلی نو مورد تجاوز قرار می‌گیرد.

تجاوز به این دختر جوان و مرگ وی اعتراض‌های گسترده‌ای را در این کشور به همراه داشته است. دولت هند در پی انتقادهای فراوان برنامه‌های جدیدی را برای افزایش حمایت از زنان در نظر گرفته است که البته معترضان این اقدامات را کافی نمی‌دانند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک قاضی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
1
21
کمترین مجازات باید اعدام این وحشی ها باشد. در یکی از استانهای جنوبی خودمان و در یک روستا که پارک جنگلی مشهوری هم دارد، چند جوان به یک دختر بیچاره تجاوز کردند و همه شان نیز اعدام شدند. در هند نمی دانم قوانین چطور است، اما از نظر انسانی و اخلاقی، این افراد وحشی و متجاوز حق حیات ندارند.
البته حضرات حقوق بشری که اهل «لنگش کن» هستند، چون به خانواده خودشان چنین تجاوزهایی نشده، مخالف با اعدام اینگونه افراد هستند. ولی اگر نوبت خودشان هم برسد، رگ گردنشان ورم خواهد کرد. یکی از همین افراد که مقاله های آتشینی در باب ممنوعیت اعدام می نویسد، وقتی عده ای در اصفهان به خواهر خودش تعرض (بدون تجاوز) کرده بودند، در دادگاه خواهان اعدام آنها بود!
رضی مددی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
15
7
سلام
شاید اعدام بطور مقطعی تسکینی برای یک جامعه باشدولی قطعا دردرازمدت اثرش را از بین میرود وحتی شاید به شکل های مختلف درجامعه تاثیرمنفی داشته باشد که خسارتش کمتراز این جنایت هولناک نباشد پس بهتراست به دور ازهرگونه تعصبات فرهنگی ودینی و...ازکشورهای که توانستند با کمک کارشناسان مجرب وخبره در زمینه روانشناسی و...وبا سیاستگذاریها جامع این طورجرم وجنایت را کاهش دهند استفاده کنند
نظرات بینندگان