arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
جوسازی جدید رسانه های غربی:

ایران ویروسی ساخته که یک سوم جمعیت اروپا را نابود کرد! / ایران از طریق حشرات، ویروس ها را پخش می کند! + تصویر ماهواره ای!

«ایران در مکانی در مرزن اباد به وسیله ی 12 دانشمند روس و 28 دانشمند بومی در حال کار بر روی این ویروس ها است.»! این 8 ویروس شامل سیاه زخم، انسفالیت( که طی توافق دو سال پیش با چاوز به ایران داده شد)، دانه های زرد، سارس، ابولا، وبا، ابله و طاعون می شود. تهران در عین حال بر روی حشراتی به منظور حمل این ویروس ها و تزریق آن به کشورهای دشمن کار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فردی که در رسانه های آمریکا از او به عنوان جاسوس سیا در ایران یاد می شود، مدعی ساخت ویروس های کشنده توسط ایران شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir به نقل از ورد نت دیلی، دانشمندان ایرانی طی طرحی وحشتناک به منظور به زانو درآوردن غرب و با ایجاد تغییرات ژنتیکی، ویروسی جدید تولید کرده است.

به نوشته این رسانه، این دانشمندان با کمک روسیه و کره شمالی 8 ویروس به شدت خطرناک را دارا است که اگر از آنها استفاده کند، میلیون ها نفر کشته می شوند!

به گفته این فرد ایرانی که مدعی جاسوسی در ایران است، «ایران در مکانی در مرزن اباد به وسیله ی 12 دانشمند روس و 28 دانشمند بومی در حال کار بر روی این ویروس ها است.»!

در ادامه این گزارش مضحک آمده است: این 8 ویروس شامل سیاه زخم، انسفالیت( که طی توافق دو سال پیش با چاوز به ایران داده شده است)، دانه های زرد (با کمک کره شمالی) سارس، ابولا، وبا، ابله و طاعون می شود. تهران در عین حال بر روی حشراتی به منظور حمل این ویروس ها و تزریق آن به کشورهای دشمن کار کرده است.

ایران با کمک کره شمالی در ویروس آبله ، تغییرات ژنتیکی ایجاد کرده است که واکسن های فعلی را در مقابل آن ناکارامد می کند.

براساس پژوهش ایران، حشرات می توانند به عنوان حامل این طاعون که "مرگ سیاه" نام دارد، اقدام کنند!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir به نقل از ورد نت دیلی، در ابتدا، این طاعون در قرون وسطی پدید آمد که یک سوم جمعیت اروپا را کشت و سپس در قرن 19 در اسیا ظاهر شد و میلیون ها تن را در هند و چین نابود کرد.

ایران معتقد است که این حملات بیلوژیکی به او منتسب نخواهد شد، چراکه این ویروس ها را از طریق کانال های تجاری به اروپا و از طریق مکزیک به درون امریکا می تواند انتقال دهد!
نظرات بینندگان